artık final yapmak istiyorum, ama finallerde hiç iyi değilim. Nasıl olucak bu iş bilmiyorum ama bakıcaz.
----
Artık Changbinle 3 yıldır sevgiliydik, sade normal bir ilişki en fazla ne kadar kötü olabilir...
Evet artık birbirimizden bunalmış gibiydik. Aşırı toxic bir ilişkiye sahiptik, artık bu bizi yormuştu. Ne çok görüşüyoruz, ne de konuşuyoruz.
Hâlâ içimizde sevgi olsa bile bunu belli etmeme kararındaydık.
Evde çok sıkıldığım için dışarı adımladım, belki de Cafeye gitsem iyi olurdu.
Cafeye gidecektim, evet.
Üstüme birşeyler giyip evimin uzağında kalan cafeye gidecektim.
Arabayı cafeye doğru sürmeye başladım.
Hey! bir dakika bu..?
Changbin.Ne yapıyor burada?
Changbin değil mi?"Yanına gitsen mi?"
- Ha? Ne?
"Diyorum ki Seo, senin sevgilin değil mi?"
-Evet benim sevgilim.
"Baksana seni Kim' ile aldatıyor."
- O kim?Gözlerini oradan ayırmadan bakıyordu, şaşkındı. Gözleri ise dolmuş, sadece yanına gelen çocuk ile konuşuyordu.
"ünlü birisi işte, tiktok dans videoları falan çekiyor. Çok fazla takipçisi yok ama yine de hafif tanılır."
- İsmi ne tam olarak, ne?
"lia kim"
-Ha..
"maalesef."
-sen kimsin..?
"Seo'nun çok eski arkadaşı, beni de hayatından öylesine çıkarmıştı. Bugünlerde yakındık, ama şuan öyle değiliz, yanında ki kadın görüşmemize izin vermiyor. Belki sevgili değildir ama, flört oldukları kesin."
-Aldatmaz o beni."Gördüklerin yalan mı sence?"
-Bilmiyorum, yanına gideceğim.
"Git hadi seni bekliyor olacağım"Changbinin olduğu masaya doğru gidip sanki çok yakın arkadaş gibi bir sandelye çekip oturdu, sohbete katıldı.
"Ahahahah bence de öyle"
Changbin Jeonginin ne yaptığına anlam verememişken kadın sordu.
"Kimsin sen ya! Ne cürret gelip oturuyorsun buraya?"
-bir dakika sakin ol, Jeongin neden geldin?
J; Nasıl eğleniyorsun, bende eğlenmeyeyim mi?
- Ne diyorsun?
J; Ciddi misin sen ya?
"Hey! Ne oluyor?"
J; bir dakika susar mısın Kim?
"Ha ismimi nerden bili-"
-Durun bir amına koyayım, Jeongin neler oluyor?.
J; Beni aldatıyorsun ama çok rahatsın bakıyorum Seo?
- Hey, seni aldatmıyorum.
Çok sakindi, gerçekten öyle gibi konuşuyordu ama maalesef ki Changbin, Jeongini aldatıyordu ve Kim'in haberi vardı...
J; aldatıyorsun, aldatıyorsun... Neden?..
-Bebeğim seni aldatmıyorum..
Sakin ve sıcak kanlı konuşup, Jeonginin eline koydu elini.
"Evet. arkadaşıyım."
J; Ne?
- Öyle güzel bebeğim, aldatmıyorum seni.
J; Ha..
hâlâ şaşkındı, neye inanacaktı?
J; Changbin doğruyu söyle, lütfen.
Ağlıyordu, gözleri daha dayanamayıp ağlamaya başlamıştı, artık çok yoruldu.
Changbin ise araları ne kadar kötü olsa bile Minik çocuğun ağlamasına dayanamazdı.
- Ağlama ağlama yalvarırım. Çok pişman oluyorum. Böyle yapma lütfen, Jeongin zaten ilişkimiz yok gibi birşeydi, böyle yaparsam sorun olmayacağını düşünmüştüm.
J; Changbin.. Neden yaptın?
cümleleri zor kuruyordu.
J; bunu yaptın mı bana?
" Özür dilerim özür dilerim güzelliğim affet beni..."
Hiç birşey demeden oradan uzaklaştı, arabasına binip sadece yeşillikler olan, her yerden uzak ve hiç kimsenin olmadığı orman tarzı biryere gitmişti.
Ağlıyor, gözlerinden sürekli art arda yaşlar akıyordu.
Artık, yaşamanın bir mânasının olmadığını düşünüp, kendisini öldürmeyi düşünmüştü. Sürekli öten telefonu kapatıp, yere atmasıyla telefon tuzla, buz olmuştu.
....
"Seninle diğer hayatta buluşma dileğiyle, güzel sevgilim..."
----
ups, küçük değişiklikFinaaaalll. Angst ama ağlatmaz.
Ahbe seo niye yaptın güzel çocuğa.
Bnnsj