Muichiro durduğu yerden hareket etmeye başladı ve dışarı çıktı. Muichiro bir meyve ormanına geldi ve kocaman bir karpuz bulup onu kucağına aldı, ardından konağa geri gidip girdi.
Muichiro karpuzu taşırken Genyanın odasına doğru yöneldi.
Muichiro Genyanın odasının kapısının önüne geldi kapıyı tıklattı, Genya sesi duydu ve ağlarken kilidi açıp kapıyı açtı. Muichiro kapıyı açtığı anda içeri girdi ve karpuzu yere bıraktı. Genya bir anda ne olduğuna şaşırdı ve ağlamayı kesti. Muichiro bunun gibi konularda çok iyi olmadığı için söyleyecek çok bir şey bulamamıştı.
Tokito:"Seni ağlattığım için üzgünüm. Bu karpuz senin için.."
Genyanın bir anda gözleri parladı ve mutlu oldu ve Muichiroya yaklaşıp sarıldı. Muichiro neye uğradığını şaşırsa da yavaşça geri sarıldı.
Genya sarılmayı bıraktı ve Muichiroya baktı.
Genya:Peki,sorun değil Tokito san.. sizi seviyorum
Genya Muichiroya yanlışlıkla açılsada Muichironun bunu arkadaşca olarak anlayacağını düşünmüştü, fakat tam tersi oldu.
Muichiro Genyanın ona aşk itirafi ettiğini anladı,ve Muichiro bir an şaşırdı ardından çok az utandı
Tokito:"Ne dedin sen..?"
Genya beklediğinin tam tersi olduğunu anladı ve kıpkırmızı oldu.
Genya:"A-ARKADAŞ ANLAMINDA SÖYLEDIM NEDEN YANLIS ANLADINIZ..?!"
Tokito Genyaya baktı, Muichiro Genyaya eğilmesini söyledi ve Genya eğildikten sonra Muichiro Genyanın kafasını okşadı..Daha sonra Genyayla vedalaşarak göreve doğru yol aldı.
O sırada Sanemi ve Giyuu:
Giyuu ve Sanemi 1-2 saat ıh ıh yapmalarından sonra Giyuu uyuyakalmıştı.
(Yaparken bayıldı😇 ve lütfen ban atma Wattpad😢)
O sırada Sanemi Giyuuyu izliyordu. Daha sonra Giyuu yavaşça gözlerini araladı ve Sanemiye baktı. Giyuu çok yorgun ve her yeri ağrıdığından hareket edemiyordu..
Sanemi:"Daha yeni başlamıştık ne çabuk bitti?.."
(2 saat yaptınız tassak mi geciyon)
Giyu yavaşça oturur pozisyona geçti, Sanemi yerinden kalkıp üstünü giyindi ve Giyuunun üstlerini Giyunun yanına koydu.
Sanemi:"Şş Kendin giyinebilir misin,yoksa yorgun musun?"
Giyuu yorgun olduğu için cevap vermek istemedi. Sanemi Giyuyu tutup yavaşça giydirdi. Bir kaç dakika sonra Giyuunun yorgunluğu azda olsa geçti ve ayağa kalkıp su alıp suyu içti. Sanemiye doğru yürürken birden arkasına ağrı girdi ve yere kapaklandı.
Sanemi Giyuunun yanına gidip Giyuyu kucağına alıp Sanemi Giyuyu yavaşça yatağa koydu.
Sanemi:"Göreve gideceğim,büyük ihtimalle kısa sürer zaten.Ben gelene kadar burada kal, gittiğini görürsem seni gebertirim."
Giyuu bunu zorla onayladıktan sonra vedalaştılar. Sanemi gittikten sonra Giyuu,Saneminin arkasından yatağa yattı ve yine yorgun olduğu için uykuya daldı.
____________________________________Evet dün bölüm gelmedi çünkü yine meşguldum,bu aralar meşgulum üzgünüm ve bir resim çizdim onu aşağıya bırakıyorum.😉
(Çalmayın resmimi,kırılırım😢)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençlerin Aşkı//GenMui//SaneGiyuu//
RomanceBir gencin bir hashiraya karşı platonik aşık olmasıyla gelişen garip olaylar!//Sert bir Hashiranin Sessiz bir hashiraya olan takıntısı.