Genya odasına geldi ve Genya tam odasının kapısını kapatacakken Muichironunda geldiğini fark etti ve Muichiro içeri girdi Genya da ardından kapıyı kapattı.
Daha sonra Genya Muichiroya döndü. Genyanın aklından aşk itirafı yapmak geliyordu eğer bir an önce aşkını itiraf etmesse Muichironun başka birini seveceğinden endişeleniyordu .
Genya Muichiroya yaklaştı ve Muichiroya baktı, Muichiro Genyaya meraklı gözlerle bakıyordu acaba Genya ne söyleyecekti?
Genya tam söyleyecekti ama söyleyemiyordu hem Tokitonun onu red etmesinden hem de Tokitonun baska birini sevmeye başlamasından korkuyordu ama söylemeliydi.
O sırada Muichiro umursamadı ve kağıt alıp origami yapmaya başladı. Genya da söylemekten vazgeçti ve Muichiroyu izlemeye başladı.
Daha sonra Genya Muichiroya hemen geliceğini söyleyip gitti. Genya çiçek bahçesine geldi ve mavi çiçekler topladı ardından onları buket haline getirip odasına gitti, Kapıdan içeri girdiğinde Muichiro 3-4 origami yapmıştı bile.
Genya Muichironun omzuna dokundu. Muichiro ayağa kalkti ve Genyaya dönüp meraklı gözlerle Genyaya baktı, Genya buketi uzattı ve Muichiro buketi gördüğünde hafif mutlu oldu. Muichiro buketi alıp Genyaya yavaşça sarıldı ve Genya utansada Muichironun kafasını okşadı,Genya gülümsedi daha sonra sarılmayı bıraktılar ve Muichiro buketi bir vazoya koydu.
Muichiro Genya için ne hediye alması gerektiğini düşünmeye başladı ve Muichironun aklına güzel bir şey geldi. Muichiro Genyaya burda beklemesini söyleyip Saneminin odasına gitti daha sonra odaya girdi, Sanemi odada oturuyordu(Giyuu görevde)
Tokito:"Su ister misin?"
Sanemi:"Gerçekten bunun içinmi geldin velet?!Her neyse getirsen iyi olur."
Muichiro odadan çıktı ve mutfaga yöneldi, mutfağa gittikten sonra bir bardak su doldurdu ve suyun içine bayıltma hapı attı.
Muichiro Saneminin odasına girdi ve Sanemiye suyu uzattı, Sanemi alıp suyu içti ve bir kaç dakika sonra Saneminin gözleri kapandı ve yere kapaklandı.
Muichiro eline kırmızı bir kumaş aldı ve Sanemiyi bağladı bir de Saneminin kafasına bir kurdele bağladı, ardından Saneminin ağzını bantladı ve bir kaç dakika sonra Sanemi uyandı, Sanemi çırpınmaya başladı o sırada Saneminin uyandığını fark eden Muichiro Sanemiyi tutup odasına doğru gitti..
Muichiro odaya girdi ve Sanemiyi ortaya doğru koydu. Genya ne olduğunu şaşırdı, Sanemi Genyaya baktı ve duraksadı.
Muichiro:"Hediyeni beğendin mi!"
Genya şaşkınlıktan bir şey demedi.
Genya:"Beğendim ama lütfen onu çözebilir miyiz..?:
Muichiro Sanemiye yaklaştı ve Sanemiyi çözdü, Sanemi çözüldüğü anda yerden kalktı ve sinirle gitti.
Muichiro:"Ugh.. sanırım bunu yapmamalıydım.."
Genya:"Hayır sorun değil Tokito San-"
Muichiro:"Benden rahatsız olmuşsundur ben göreve gideyim en iyisi-"
Muichiro kapıya doğru yöneldi ama Genya dayanamadı ve Muichiro tam giderken Muichiroyu kolundan tuttu.
Muichiro:"Sorun ne?:
Genya:"Tokito San..sizi seviyorum."
Genya hızlıca Tokitoyu çekti ve öptü. Muichiro ne olduğunu şaşırdı..
___________________________________
Evet finale geldik!final yaptığım için üzgünüm😰güzel bi yerinde bitirdim en azından bir dahaki hikayemde Sanegiyuu yazarım sanırım👍
HERKESE GÖRÜŞÜRÜZ!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gençlerin Aşkı//GenMui//SaneGiyuu//
RomanceBir gencin bir hashiraya karşı platonik aşık olmasıyla gelişen garip olaylar!//Sert bir Hashiranin Sessiz bir hashiraya olan takıntısı.