✦Tanjiro Muichiroyla!✦

582 47 74
                                    

Not:Ben hem Genmui Hemde Tanmui shipliyorum-
_________________________________
Muichiro ve Genya odasına gittikten sonra Tanjiro görevden gelmişti. Tanjiro Muichiroyu görmek istedi ve Tanjiro Muichironun odasına doğru ilerledi. O sırada Muichiro origamiyle uğraşıyordu. Daha sonra Tanjiro Muichironun odasının kapısını tıklattı.

Tanjiro:'Tık Tık!Muichiro-San?"

Muichiro:"Tanjiro-Kun?"

Muichiro Tanjironun sesini duyduğu an gözleri parladı ve hızlıca kapıya yönelip kapıyı açtı.

Tokito::Hoşgeldin Tanjiro kun!"

Muichiro Tanjironun üstüne atıldı ve sıkıca sarıldı.

Muichiro Tanjironun üstüne atıldı ve sıkıca sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Tanjiro:"Hoşbulduk Tokito kun!"

Muichiro Tanjiroya sarılmayı bıraktı ve Muichiro Tanjiroyu içeri davet etti.

Muichiro: "Tanjiro kun!"

Tanjiro:"Efendim Tokito kun?"

Muichiro:"Bu gece pijama partisi yapmak ister misin?"

Tanjiro:"Neden olmasın,başka birilerini de çağıralım!"

Muichiro:S"en istersen neden olmasın!2-3 saat sonra pijama partisi yapalım,tamam mi?"

Tanjiro:"Peki Tokito kun,ben o zamana kadar birilerini bulayım!"

Muichiro:"Ama-"

Tanjiro:"Görüşürüz Tokito kun!"

Tanjiro kapıdan çıktı ve gitti .Tokito sadece arkasından bakmakla yetindi.

Muichiro:"Bari biraz daha konuşsaydık..neyse.."

2-3 saat sonra

Muichiro yerde uyuyakalmıştı. Tanjiro ve bir kaç kişi Tokitonun odasının önüne geldi ve kapıyı tıklatıp içeri girdiler. Tokitoyu fark etmemişlerdir.

Genya:"Tokito San görevde mi acaba.."

Zenitsu:"Olabilir.."

Kanao:"Sa-Sanmıyorum."

Tanjiro:"Tokito kun'un burda olması lazımdı!-"

Zenitsu odayı gezerken fark etmeden uyuyan Tokitonun karnına bastı.

Zenitsu:"HIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!?!?!"

Zenitsu yerinden fırladı ve Tokito karnına basıldığı için hızlıca uyandı. Zenitsunun bağırmasıyla herkes Zenitsuya baktı.

Genya:"NE BAĞIRIYORSUN LAN DANGALAK?!"

Zenitsu: "BO-BOCEK YADA F-FARE KOCAMAN BIR FAREYE BASTIM HERALDE HIAAAAAA!??!?

Gençlerin Aşkı//GenMui//SaneGiyuu//Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin