Zastanawialiście się czym jest interaktywna historia? W interaktywnym opowiadaniu to czytelnik wybiera na końcu rozdziału, co dalej ma się stać. Demokratyczne głosowanie wskazuje na to, co się stanie w dalszych częściach.
Jeśli już wiemy, co to jest interaktywne opowiadanie, to teraz musimy wybrać o jakim shipie będziemy pisać. W tym celu stworzyłam głosowanie na swojej tablicy. Głosowanie już zostało zakończone. Dziękuję wszystkim, którzy postanowili oddać swój głos. Dokładanie wzięło w nim udział szesnaście osób, a to i tak bardzo dobry wynik. Dziękuję każdemu z osobna, kto dostał ode mnie prywatną wiadomość i pomimo, że mogliście uznać ją za spam odpisaliście, zagłosowaliście, oraz dalej ze mną tutaj jesteście.
Witam też każdego nowego czytelnika. Jeśli chcecie wziąć udział w zabawie, nie martwcie się, przeczytajcie sobie wszystko od początku, rozsiądźcie się wygodnie, bo w dalszym ciągu możecie przyczynić się do powstawania kolejnych rozdziałów. Na pewno na tej historii nie zakończę swojej przygody z interaktywnymi historiami, dlatego znajdźcie aktywne interaktywne opowiadanie na moim koncie i dołączcie do zabawy.
Wygrał ship Taekook, ale skoro sporo było głosów także na Yoonmin, on też gdzieś obok się pojawi.
Na koniec mojej wypowiedzi objaśnię wam, jak będzie działało głosowanie. Ustalę liczbę osób, które muszą zagłosować, aby kolejny rozdział się pojawił. Dopiero po zagłosowaniu danej liczby osób, będziemy mogli przejść dalej. Pokażę wam to na przykładzie.
Granica: 0/10 (Liczba osób będzie aktualizowana wraz z pojawiającymi się głosami.)
A. Taehyung ratuje Jungkooka.
B. Taehyung puszcza rękę drugiego chłopaka, doprowadzając do jego śmierci.
W przypadku jeśli w głosowaniu będzie brało udział więcej osób, niż w wyznaczonym progu, każda osoba będzie się liczyła do momentu pojawienia się informacji (głosowanie zakończone).
Aktywne osoby, które będą brały udział w prawie każdym rozdziale i nie znudzą się czekaniem, czekają nagrody w postaci gwiazdek ode mnie w waszych historiach (jeśli piszecie coś swojego), obserwacje ode mnie i dziesięciu innych osób, głosowanie bonusowe stworzone tylko pod waszą osobę, oraz wiele innych.
Każda osoba biorąca udział w głosowaniu, będzie dostawała losy śmierci, które będą dodawane na wasze konto po tym, jak weźmiecie udział w głosowaniu. Każde wasze wybranie odpowiedzi = + 1 los. W kolejnym rozdziale szerzej przedstawię wam ofertę naszej zabawy.
Stwórzmy tutaj coś kreatywnego i bawmy się. Życzę wam wspaniałej zabawy, oraz miłej rywalizacji!
Jeśli macie jakieś pytania śmiało zadawajcie je, a ja postaram się na nie wszystkie odpowiedzieć.
🧺 Zostawiam wam kosz na pytania...
CZYTASZ
Death note (Taekook/Yoonmin) [INTERAKTYWNA HISTORIA]
FanfictionINTERAKTYWNA HISTORIA ‼️‼️‼️ (To ty o wszystkim decydujesz.) Taehyung chodząc po opuszczonym osiedlu znajduje tajemniczy notatnik, który umożliwia zabicie każdej osoby, której imię zostanie w nim zapisane. Na swojej drodze napotyka Jungkooka, który...