Jak już wspomniałam w poprzedniej części, każda osoba aktywna zostaje wpisywana do mojego notatnika i będziecie otrzymywać losy. Każdą liczbę losów możecie w jakiś sposób wykorzystać, dlatego dla własnej wiadomości, gdzieś obok możecie sobie zapisywać ile ich dostaliście itd. Zawsze też możecie pisać do mnie prywatnie, jeśli nie wiecie ile macie losów. Ja zawsze z chęcią odpowiem.
Co 10 rozdziałów będę się was pytała na końcu rozdziału, bądź w osobnej części, czy chcecie swoje losy zamienić już na którąś z nagród. Zawsze mając 8 losów możecie poczekać na lepszy czas, kiedy podwoicie swoją ilość, bo nagrody są naprawdę ciekawe.
Nie martwcie się, jeśli nie będziecie mieć czasu czytać oraz komentować - głosować, wasze punkty możecie wykorzystać w kolejnej interaktywnej historii. To od was zależy, kiedy będziecie chcieli je zamienić na nagrody i ile tych losów będziecie posiadać.
Za co można te losy zdobyć?
Każda osoba wybierająca opcję i biorąca udział w głosowaniu dostaje +1 los.
Ale istnieją również punkty dodatkowe:
+ 1 los za zagłosowanie na rozdział (jeśli masz jeszcze inne konta i będziesz z nich głosować na moje rozdziały itd. możesz odezwać się na priv wtedy przepisze losy z tamtego konta na jedno)
+ 1 los za dodanie książki do listy lektur (punkt przyznawany jednorazowo)
+ 2 losy za obserwacje autora
+ 1 los za oznaczenie pod rozdziałem w tej książce obojętnie jakim - innych osób, które jeszcze nie biorą udziału w tej zabawie (za każdą osobę przyznawany jest dodatkowy los, więc jeśli oznaczysz 20 osób dostaniesz 20 punktów.)
Bonus : Jeśli osoba oznaczona przez siebie zacznie brać udział w naszej zabawie, napisz mi jej nick na priv. Muszę wiedzieć, że jest od ciebie, wtedy dostaniesz nagrodę bonusową, więc warto zapraszać tutaj swoich wattpadowych znajomych!
+ 3 losy za komentowanie akcji, która się dzieje poza głosowaniem. (Chodzi tutaj o to, że zawsze znajdą się osoby, które nie lubią komentować niczego w trakcie czytania, więc będą tylko wybierać opcje w głosowaniu, nic poza tym. Wtedy dostaną tylko punkty za aktywność w głosowaniu, więc opłaca się wam być aktywnym też poza. Komentując to, co się dzieje.)
Nagrody:
10 losów = obserwacja ode mnie
30 losów = obserwacja od 10 moich znajomych
40 losów = zostawienie gwiazdek pod jedną z twoich książek
50 losów = ja plus trzech moich znajomych zostawia gwiazdki pod twoją książką
60 losów = wykonanie dla was za darmo okładki (nie bawię się już w robienie okładek, ale może ktoś chce coś u siebie zmienić)
100 losów = Bonusowe głosowanie (w rozdziale pojawi się dodatkowe głosowanie, gdzie tylko ty będziesz mogła lub mógł wybrać którąś z opcji)
200 losów = Rozdział z dedykacją (rozdział główny, gdzie tylko ty decydujesz, co się dalej zdarzy)
To są na tą chwilę wszystkie nagrody. Może w kolejnych historiach pojawi się ich więcej, ale musimy na ten moment zobaczyć, co się sprawdza i jak wam idzie.
Do ludzi z przyszłości:
A) Jeśli wchodzisz tutaj, a jest 70 rozdział, ale opowiadanie dalej trwa, nie martw się. Pomimo, że głosowanie będzie zakończone wciąż możesz zdobyć masę punktów. Praktycznie każdy z punktów dodatkowych może być tobie przyznany.
B) Jeśli wchodzisz tutaj, a historia ma już zakończenie zdobywaj punkty dodatkowe i wykorzystaj je w aktualnie prowadzonej historii.
Punkty będą przyznawane od Prologu!!!
Bawcie się, zbierajcie losy, oraz wybierajcie mądrze. Pamiętajcie tutaj działa demokracja, a wasze wybory będą wpływać na losy bohaterów w przyszłości.
🧺 Zostawiam dla was koszyk w razie wątpliwości. Pytajcie, jeśli czegoś nie jesteście pewni.
CZYTASZ
Death note (Taekook/Yoonmin) [INTERAKTYWNA HISTORIA]
FanfictionINTERAKTYWNA HISTORIA ‼️‼️‼️ (To ty o wszystkim decydujesz.) Taehyung chodząc po opuszczonym osiedlu znajduje tajemniczy notatnik, który umożliwia zabicie każdej osoby, której imię zostanie w nim zapisane. Na swojej drodze napotyka Jungkooka, który...