Rozdział 4 {Notatnik}

33 12 26
                                    

A może by tak pójść pomyśleć?

Taehyung niezaprzeczalnie właśnie w tym momencie potrzebował odetchnąć, a nic innego jak wybranie się na osiedle, nie wchodziło w grę.

Na miejsce dotarł parę minut później. Kiedy zobaczył z oddali, rozpadającą się starą ławkę, uśmiechnął się lekko. Tylko w tym miejscu mógł poczuć ukojenie.

Podchodząc bliżej zauważył jednak, że coś się tam zmieniło. Na jednej ze spruchniałych desek leżał czarny, jak smoła zeszyt.

Czy ktoś tu był i go tutaj zostawił?

To nie było tylko jego miejsce?

Przysiadł na ławce i wziął w ręce tajemniczy notes, otworzył go, ale nic w środku nie było napisane.

Widział tylko żółtawe kartki, jakby zeszyt liczył już swoje lata.

Cioteczka

Taehyung dzwonili ze szkoły. Wracaj do domu, musimy porozmawiać...

Zapomniał wyłączyć swojego telefonu, a nauczycielka musiała zadzwonić do jego ciotki przecież by im się coś stało, gdyby tego nie zrobili, prawda?

- Jasna cholera. Dlaczego oni wszyscy nie mogą zniknąć? - odparł pod nosem wkurzony.

Głosowanie 10 osób

✅️ Taehyung bierze ze sobą notatnik i wraca do domu.

❌️ Wkurzony chłopak odwraca się i odchodzi, zapominając o zeszycie.


***

Nawet nawet ta historia nam idzie. Sądząc po tym jak jesteście aktywni to podoba wam się sam zamysł.

Oby tak dalej!

Death note (Taekook/Yoonmin) [INTERAKTYWNA HISTORIA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz