Taehyung w biegu chwycił notatnik, nie zwlekając skierował się od razu w stronę domu. Wiedział, że jego ciotka nie mogła czekać.
Ta kobieta wpadała w szał z byle jakiego powodu.
A informacja ze szkoły mogła skutecznie ją rozwścieczyć. Poza tym chyba dzisiejszego dnia nie miał zbytnio ochoty wysłuchiwać jej krzyków. Już i tak miał dość dzisiejszego dnia.
Kiedy doszedł do domu, kobieta już stała na progu. Widocznie oczekiwała jego przybycia.
Czy on nie mógł mieć spokoju?
- Dlaczego znowu uciekłeś z lekcji? - Zapytała praktycznie z jadem w głosie.
- Nie uciekłem, po prostu sobie wyszedłem ze szkoły i do niej już nie wróciłem. Czy to tak trudno zrozumieć? - powiedział, próbując przejść obok kobiety.
Jednakże nieskutecznie, ponieważ zaraz został złapany za ramię.
- Gdzie idziesz? Najpierw wszystko wytłumacz, dopiero później będziesz mógł odejść - odparła, zatrzymując chłopaka.
- Daj mi spokój.
Taehyung nie zważając na jej krzyki, po prostu wszedł do domu. Nikt nie mógł go powstrzymać, nawet jej ręka trzymająca boleśnie jego ramię.
Kiedy usiadł przy biurku, przypomniało mu się, że na osiedlu znalazł tajemniczy notes, który nawet nie wiedział, skąd tam się wziął.
W momencie kiedy go otworzył, w całym pomieszczeniu zrobiło się zimno, jakby ktoś właśnie otworzył okno. To było dziwne, biorąc pod uwagę fakt, że na dworze było około trzydziestu stopni.
Na pierwszej stronie widniał napis "Death Note". Lekko zdziwił się, kiedy zobaczył na kolejnych stronach zapisane nazwiska ludzi. To był, jak spis ludności.
Wziął w ręce długopis [...]
Głosowanie: 10 osób
✅️ [...] i zapisał imię swojej ciotki. Nie wiedział dlaczego, ale już miał dość swojej ciotki, a jej imię pierwsze przyszło mu do głowy.
❌️ [...] i cofnął rękę. Nie wiedział jakie mogły być konsekwencje, a co jeśli coś złego stałoby się jego ciotce?
***
Przepraszam was za nieobecność. Już wczoraj miał się pojawić rozdział, ale zasnęłam i nic nie napisałam.
Tak w ogóle w kolejnej części wleci trailer nowej książki. Ona będzie pisana przeze mnie. Będzie to yoonmin, więc będę wdzięczna, jeśli ktoś z was przeczyta 1 rozdział, który pojawi się dzisiaj wieczorem.
CZYTASZ
Death note (Taekook/Yoonmin) [INTERAKTYWNA HISTORIA]
Fiksi PenggemarINTERAKTYWNA HISTORIA ‼️‼️‼️ (To ty o wszystkim decydujesz.) Taehyung chodząc po opuszczonym osiedlu znajduje tajemniczy notatnik, który umożliwia zabicie każdej osoby, której imię zostanie w nim zapisane. Na swojej drodze napotyka Jungkooka, który...