#1

93 6 2
                                    

Numele meu e Ashley m-am mutat din Londra in New York. Familia mea se muta din oras in oras din cauza serviciului lui tata. Acum am 17 ani si mi-as dori sa nu ne mai mutam deoarece las foarte multi prieteni in urma.....
Dupa cateva ore de calatorie am ajuns la noua mea casa. Aveam propria mea
camera (ca de obicei).
Urmatoare zi nu a fost o zi ca oricare, a fost prima mea zi la noua mea scoala. Dimineta dupa ce m-am aranjat am coborat sa mananc. Mama ma astepta cu un zambet prietenos in care se ascundea un "imi pare rau ca trebuie sa faci asta din nou". Am mancat si apoi mi-am luat cheile de la masina (da,am masina) si am plecat spre liceu.
Cand am ajuns in parcarea liceului am vazut un tip stand langa o masina scumpa si niste fete sa tot dadeau la el. Dupa ce am parcat a venit la mine si mi-a si mi-a spus:
El: Salut (spune cu un zambet smecheresc), numele meu e Harry.
Eu: Incantata de cunostinta, dar imi cam stai in drum.
El: Te-as putea face un tur al scolii?
Eu: Bine. Doar daca nu esti prea preocupat sa stai fetele alea?
El: Esti geloasa?
Eu: De ce as fi?
Logic ca eram geloasa tipul asta era perfect.....
El: Pentru ca nu ti-ai bate capul cu asta daca nu ti-ar pasa.
Eu: Nu imi pasa, doar ca nu vreau sa iti ocup timpul.
El Serios?
Eu: Da, serios.
El: Ok, sp
une el cu acelasi zambet smecheresc.
Intr-un final ajung in sala de mate.
El: Se pare ca trebuie sa ma mai suporti ceva timp, singurul loc liber e langa mine.
Eu: Avand in vedere ca esti singura persoana din scoala pe care o cunosc asta nu o sa fie o problema.

What is love?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum