#6

36 2 0
                                    

***
Dupa moarte lui tata nimic nu a fost la fel, era liniste in casa.
Pana la bal mai erau 4 zile. Dar cum Harry nu m-a invitat, am sa-l invit eu. I-am dat un mesaj in care scria:

"Hey! Ai vrea sa vi azi in parc sa vorbim?"

Dupa cateva minute am primit raspunsul:

"Sigur. Chiar mi-ar placea mult dovlecel :*"

"Pe la cat vrei sa mergem? Si nu imi mai da porecle de legume!"

"Ce zici peste o jumatate de ora?"

"Mi-ar place:*"

Stiu, stiu, ar fi trebuit sa-l intreb. Dar prefer sa vorbim fata in fata.

*Dupa o jumatate de ora*

-Hey! spune el cu un zambet pe buze aratandu-si gropitele.
-Hey! il salut si eu dupa care il imbratisez.
-Deci...despre ce ai vrea sa vorbim? intreaba cu sprancenele ridicate.
-Despre noi...
-Imi pare rau daca am facut ceva gresit, ma voi revansa. Dar te rog nu te despartii de mine...
-Nu vreau sa ma despart de tine.
-Ooo. Atunci despre ce ai vrea sa vorbim?
-Despre bal... Ai vrea sa vii cu mine? spun putin rusinata.
-Mi-ar face mare placere sa vin cu tine la bal. Doar ca...
-Vrei sa mergi cu altcineva? intreb incercand sa nu par nebuna.
-Nu vreau sa merg cu altcineva.
-Atunci, de ce?
-Nu iti pot spune...
-Deci nu ai incredere in mine?
-Ba da. Doar ca nu e timpul sa iti spun...
-Harold, nu am timp sa ma joc dea soarecele si pisica, spun nervoasa plecand.

Harry's pov

Nu puteam sa ii spun... Nu puteam sa ii spun ca plec in turneu in Londra, voi fi plecat un an...
Vreau sa mai stau cu ea. Macar cateva zile. Nu vreau ca totul sa se termine asa. Nu vreau sa ma tina minte ca pe un idiot mincinos. Chiar vreau ca relatia noastra sa continue. Dar este imposibil.
Acum ca ma gandesc mai bine, im doresc ca Ashley sa fie fericita. Trebuie sa ma despart de ea ca sa-si continue viata, sa ma uite. Daca as fi cu ea oricum exista sanse sa ma insele cat timp sunt plecat. Ashley e o fata frumoasa, desteapta si buna.
Nu trebuie sa o tin in lanturi cat timp sunt plecat. Ashley o sa fie libera.

Ashley's pov

Oare Harry nu are incredere in mine? De ce nu vrea sa-mi spunace se intampla? De ce ma tot gandesc la idiotul ala? A da! Fiindca il iubesc.
Apoi gandurile imi sunt intrerupte de un bazait.

" Vreau sa ne despartim. A fost minunat cat a fost.
Harry"

Cand am terminat de citit mesajul inima mi s-a frant, s-a despartit de mine printr-un mesaj, cine face asa ceva?

------------------------------------------------------

Neasteptat nu?



What is love?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum