#4

45 3 0
                                    

Eu: Harry, ma iubesti cu adevarat?
Harry: Da, te iubesc, de ce te-ai indoi de mine?
Eu: Am auzit niste zvonuri...
Harry: Credeam ca esti diferita si nu te iei dupa toate barfele, trebuie sa plec....
Eu: Harry, stai! Imi pare rau....

*Punctul de vedere a lui Harry
Credeam ca Ashley e diferita, credam ca ma iubeste oricum, dar nu ma pot minti pe mine insumi, orice se intampla o iubesc, si daca m-ar minti tot as iubi-o.

*Punctul de vedere a lui Ashley
E prima oara cand imi place cu adevarat un baiat si o dau in bara. In sceunda asat as vrea sa il strang in brate strans si sa ii soptesc la ureche "te iubesc", dar acum acest lucru nu e posibil, dar chiar mi-as dori asta.
A doua zi cand ajung in parcare l-am vazut pe Harry, dar de data asta nu era inconjurat de fete, statea cu inca patru baieti.
Eu: Harry, pot sa vorbesc putin cu tine?
El: Ok... Baieti, revin intr-o secunda.
Dupa ce ne-am indepartat de baieti:
Eu: Imi pare rau pentru faza de ieri... Ma ierti?
El: Logic ca te iert, nu pot trai fara tine.
Inca o chestie adorabila spusa de el... Ma bucur ca m-a iertat. Sunt atat de fericita ca l-am cunoscut,cu toate ca am inceput cu stangul e un tip minunat, ma asteptam sa fie ca restul fitosilor, dar nu e asa. Imi place sa ma joc cu carliontii lui, sa il privesc in acei ochi verzu superbi, sa ma ia in brate si sa imi sopteasca la ureche: te iubesc...

What is love?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum