***
Dupa scoala am mers acasa si am vazut-o pe mama vorbind la telefon, avea o fata palida cred ca a plans.
-Mama, ce s-a intamplat? am intrebat calma.
-Ashlet...tatal tau... ,a spus mama printre suspine si sughituri (de la plans)
-Ce s-a intamplat cu tata?
Dupa cateva momente de liniste mama a spus:
-Ashley, tatal tau a murit...
Cand am auzit asta am simtit cum niste lacrimi se rostogoleau pe obraji. Ma simteam distrusa... Tocmai mi-am pierdut una dintre persoanele pe care le iubesc cel mai mult.
-Cum a murit? am intrebat printre lacrimi si suspine.
-Un accident rutier...
-Cand am sa-l gasesc pe cel care a facut asta am sa-l... Dar am fost intrerupta de mama.
-Nu poti sa faci nimic Ashley... Nu vei rezolva nimic, tatal tau s-a dus...*After a week*
Dupa inmormantare am simtit un gol, parca o bucata din mine s-a rupt.
-Ashley? vine mama catre mine cu un pachetel cu funda rosie.
-Ce e asta? intreba aratand spre pachet.
-Un cadou pe care tatal tau la cumparat pentru ziua ta, eu prefer sa ti-l dau acum...
Cand am deschis cutiuta am vazut un colier pe care era gravat numele meu si o bratara pe care scria "You Are My Little Star". In momentul in care am pus bratara pe mana am simtit cum se rostogoleau siroaie de lacrimi pe obeajii mei moi. Imi era foarte dor de tata, stiu ca nu o sa-l vad prea curand...Si mama se simtea rau, a vrut nespus de mult sa il aiba pe tata langa ea.
Inca nu imi puteam imagina cum un om a ucis un seaman de-al lui, a distrus o familie si sufletele unor oameni, si cel mai grav este ca nu i-a pasat, nu a venit sa isi ceara scuze. Doar a plecat...