κεφάλαιο 5

8 0 0
                                    

Η ώρα είναι 9 το πρωί. Τα παιδιά είχαν φύγει από χτες το βράδυ μόνο η Μαρία έμεινε.

"Έχει τίποτα να φάμε?" λέει ο αδερφός μου καθώς μπαίνει στην κουζίνα.

"Κρέπες" λέω και κάθεται.

"Γιάννηηη ελαα να μου φτιάξεις την μπαλκονόπορτα πρώτα " τον παρακαλάω.

"Έλα ρε Ναταλία μετά " λέει παίρνοντας μια κρέπα.

"Θέλω να μπει λίγο καθαρός αέρας στο δωμάτιο τόσες μέρες είναι κλειστεί " συνεχίζω και με κοιτάει.

"Καλά " λέει και σηκώνεται.

"Καλημέρααα" λέει η Μαρία μπαίνοντας στην κουζίνα.

"Φάε ερχόμαστε σε λίγο " της λέω και αναμένουμε πάνω. Μπαίνουμε στο δωμάτιο και ο Γιάννης πάει στην μπαλκονόπορτα.

"Έλα να δεν ήταν τίποτα , πάω να φάω " λέει και φεύγει. Συγνώμη τόσο εύκολο ήταν. Τέλος πάντων, ανοίγω και τα παντζούρια και επιτέλους μπαίνει λίγο φως στο δωμάτιο.

"Οπα η κόρη του Τζάκι Τσαν άνοιξε το παράθυρο, καλύτερα να πάω μέσα " ακούω τον Κώστα από το απέναντι μπαλκόνι να λέει. Τον κοιτάω ειρωνικά και μπαίνει μέσα.

"Βλακα " λέω σίγα. Κατεβαίνω κάτω και μπαίνω στην κουζίνα. Παρατηρώ τον Γιάννη και την Μαρία πολύ κοντά και όταν καταλαβαίνουν την παρουσία μου απομακρύνονται.

"Φάγατε?" λεω για να μην τους φέρω σε αμηχανία. Βέβαια ο αδερφός μου φαινόταν πολύ χαλαρός, η Μαρία φαινόταν λίγο αγχωμένη.

"Ναι, εγώ πάω σπίτι τα λέμε μετά Ναταλακι " λέει η Μαρία , μου δίνει ένα φίλη και φεύγει. Μετά από λίγο πάει να φύγει και ο Γιάννης.

"Να σου πω " λέω και σταματάει.

"Τι έγινε με την Μαρία πριν? " συνεχίζω

"Τίποτα τι να γίνει με το μικρό ρε βλακας" λέει και φεύγει.  Μάλισταα δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι κάτι συμβαίνει ανάμεσα τους. Θα μάθω όμως που θα πάει.

~~~

Η ώρα είναι 9 και περιμένω την Μαρία. Τα αγόρια είναι μαζεμένα κάτω και παίζουν fifa όπως πάντα. Ολόκληρη άντρες και παίζουν παιχνίδια. Ακούω το κουδούνι και παω γρήγορα κάτω.

"Hi guys!" λέει μόλις μπαίνει.

"Καλέ γιατί δεν μιλάνε τουτα?" ρωτάει και δείχνει τα αγόρια με το χέρι της .

"Δεν βλέπεις παίζουν " απαντάω και ανεβαίνουμε πάνω.

"Έγινε τίποτα όλη αυτήν την ώρα που έλειπα?" ρωτάει καθώς κάθεται στο κρεβάτι.

ΉΣΟΥΝ ΈΝΑ ΛΆΘΟΣWhere stories live. Discover now