"Τι θες Κώστα?" λεω εκνευρισμένη για αυτό που είπε πριν.
"Οπα οπα γιατί μου μιλάς έτσι μικρή?" λέει με ύφος. Ααα μου σπάει τα νεύρα αυτό το ύφος .
"Αν θες να ξέρεις μπορώ να προστατέυω μόνη μου τον εαυτό μου και να περνώ της ευθύνες των πράξεων μου εντάξει? Δεν έφταιγε ο Γιώργος που άργησα ούτε που δεν σηκώνα τα τηλέφωνα. Τι επειδή ταχα μου ενηλικιώθηκες πιστεύεις ότι είσαι αρκετά ορισμός..ασ γελάσω " λέω και περνώ μια ανάσα. Με κοιτάει τόση ώρα με σταυρωμένα τα χέρια και ένα στιλ ανωτερότητας.
"Άκου μικρή δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου όταν και αν ωριμάσεις τα ξανά λέμε " λέει και πάει να φύγει.
"Ποίος μιλάει για ωριμότητα που πριν 3 ώρες έπαιζε θάρρος ή αλήθεια σχεδιασμένο από την Ανδριάνα "λέω και γελάω.
"Άκου μικρή εμένα δεν θα με κοροϊδεύεις το κατάλαβες " λέει εκνευρισμένος και με πλησιάζει.
"Σωπα φοβήθηκα" λέω με ύφος και φεύγω. Τον μαλάκαααα .
"Αααα και επίσης είμαι 17 βλακα" του λέω αφού φτάνω στην πόρτα. Μπαίνω μέσα και βλέπω τα αγόρια να έχουν ξεραθεί στον ύπνο. Ανεβαίνω πάνω και η Μαρία δεν ήταν ούτε στο δωμάτιο μου ούτε στο μπάνιο. Ανοίξω την πόρτα στο δωμάτιο του Γιάννη και την βλέπω ξαπλωμένη στο κρεβάτι του. Καλά τι κάνει αυτή εδώ? Τέλος πάντων κλείνω την πόρτα και παω στο μπάνιο να κάνω ένα ντουζ.
~~~~
10 λεπτά μετά και αφού τελείωσα το μπάνιο μου έπλυνα τα δόντια και πήγα στο δωμάτιο μου. Ανοίγω την ντουλάπα και βγάζω της μπιτζαμες μου.
"Σου πάει η πετσέτα " ακούω κάποιον να μου λέει στο αυτί ψιθυριστά και πετάγομαι.
"Να σου γ......" λέω και βλέπω τον Κώστα.
"Πας καλά?" συνεχίζω και πιάνω την καρδιά μου.
"Βασικά νομίζω ότι τελικά δεν σου πάει η πετσέτα, θα ήταν καλύτερα χωρίς αυτήν " λέει ταχα μου σκεπτικός και παω να του δώσω μια σφαλιάρα όμως με σταματάει.
"Κάτσε πρώτα με βρίζεις και τώρα θα φαω και ξύλο?" λέει κρατώντας μου σφιχτά το χέρι.
"Δεν μπορώ να ακούω άλλες μαλακιες δινε του" λεω και με κοιτάει με ένα παράξενο χαμογελώ. Γαμωτο ο βλακα είναι τόσο όμορφος.
"Είσαι σίγουρη ότι θέλεις να φύγω?"λέει και με φέρνει κοντά του. Αχχ και τι δεν θα έδινα να τον φιλήσω τώρα αλλά δεν πρέπει.
YOU ARE READING
ΉΣΟΥΝ ΈΝΑ ΛΆΘΟΣ
Teen FictionΗ 17χρονη Ναταλία και ο 18χρονος αδερφός της Γιάννης μετά την δολοφονία των γονιών τους , τους ανέλαβαν η Γιαγιά και ο παππούς τους . Μετά την ενηλικίωση του Γιάννη αποφάσισαν να πάνε πάλι στο πατρικό τους . Βέβαια 7 χρόνια μετά στην παλιά τους γειτ...