Η ώρα είναι 11 και μόλις με άφησε ο Γιώργος σπίτι μου. Είμαι από το πρωί μαζί του. Μιλήσαμε για διάφορα θέματα και περάσαμε πολύ ωραία. Η Μαρία μας άφησε κατά της 2 γιατί βαρέθηκε.
"Ααα βρήκες τον δρόμο για το σπίτι " ακούω τον αδερφό μου να μου λέει μόλις μπαίνω. Ήταν όλα τα αγόρια η Μαρία κσι η Ιωάννα τι κανει αυτή σπίτι μου? Μα φυσικά την έφερε ο βλακας.
"Όχι, ακόμα το ψάχνω " λέω και τους πλησιάζω. Βλέπω τον Κώστα και φαινόταν κάπως... τσαντισμένος νομίζω.
"Συγνώμη με ποίους είχες βγει?" ρωτάει ο αδερφός μου.
"Έλεγχος?" λεω με ύφος.
"Ενδιαφέρον, βασικά ναι έλεγχος είσαι η μικρή μου αδερφή "λέει και αρχίζω
να γελάω."Πλάκα κάνω, μην ψαρώνεις, με τον Γιώργο ήμουν" λέει και με κοιτάνε όλοι πονηρά εκτός απο το ζεύγος της χρονιάς.
"Μαρία πάμε?"ρωτάω και γνέφει. Ανεβαίνουμε της σκάλες και μπαίνουμε στο δωμάτιο.
"Για πες τι έγινε? " ρωτάει η Μαρία περίεργη.
"Λοιπόν όταν μας άφησες αποφασίσαμε να πάμε στης παραλία κάναμε βόλτες και μιλήσαμε . Έπειτα πήγαμε για φάει και μετά βόλτα με το αυτοκίνητο..........αααααα και..εε... με φίλησε" λέω και στην τελευταία μου λέξη αρχίζει και χοροπηδάει.
"Δηλαδή έδωσες το πρώτο σου φίλη?!"ρωτάει ενθουσιασμένη
"Όχι ακριβώς το πρώτο ήταν με τον Κώστα " λέω και κάθεται πάλι.
"Σου άρεσε?"ρωτάει
"Κοίτα καλό ήταν αλλά..." πάω να πω αλλά σταματάω.
"..αλλά όχι σαν το πρώτο εε?"λέει και με κοιτάει πονηρά.
"Τέλος πάντων εδώ τι έγινε?" αλλάζω συζήτηση.
"Τίποτα ενδιαφέρον........ααααα βασικά η Ιωάννα μας ανακοίνωσε επίσημα ότι έχουν σχέση με τον Κώστα " λέει και ένιωσα ένα περίεργο συναίσθημα και ένα ρίγος να με διαπερνά.
"Τέλεια " είναι το μόνο που λέω.
"Νυστάζω πάμε για ύπνο?" λέει η Μαρία και χασμπυριέται.
"Ξάπλωσε εσύ πάω να αλλάξω και έρχομαι" λέω και σηκώνομε.
~~~~~~~~
Η ώρα ήταν 3 δεν με έπαιρνε ο ύπνος . Σκεφτόμουν το φίλη , τον Κώστα και την Ιωάννα. Αφού την ήθελε γιατί με φίλησε ρε γαμωτο? Σηκώνομε προσεχτικά για να μην ξυπνήσω την Μαρία, περνώ τα τσιγάρα μου και βγαίνω στο μπαλκόνι.
Αχχ ίσως καλύτερα."Καπνίζεις?" ακούω και πετάγομαι. Βλέπω ένα Κώστα να με κοιτάει σοκαρισμένος. Όχι ρε γαμωτο.
"Ρώτησα κάτι?" λέει αυστηρά. Τι σε κόφτη ρε βλακας.
Πες του το αν τολμάς
Σκάσε φωνούλα
"Όχι το κρατάω για ομορφιά " δεν ήταν στιγμή να ειρωνευτώ. Τον βλέπω και φαινόταν απογοητευμένος.
"Μην κανείς μαλακιες " λέει το αρπάζει και το πετάει.
"Να μην σε κόφτη τι κάνω. Απλά μην το πεις στον Γιάννη αν γίνεται " λεω κοιτάζοντας τον στα μάτια. Τι όμορφα μάτια που έχει μπορώ να τα κοιτάζω όλη μέρα.
"Πως πέρασες με τον Γιώργο?" λέει και τον κοιτάω με απορία.
"Τέλεια έχεις πρόβλημα ?"του λέω και γελάει.
"Εγώ κανένα , απλά ήθελα να μάθω αν φιλάει καλύτερα από εμένα?" λέει λες και είναι ο καλύτερος .
"Πολύ καλύτερα " λεω με ύφος και του κόβεται το γέλιο.
"Δηλαδή τον φίλησε?" με ρωτάει με απορία και το χέρι του γίνεται γροθιά.
"Εεε....ναι...όχι..θες κάτι?"ααα γαμωτο αποφάσισε χαζή.
"Και φιλάει καλύτερα?"λέει και με πλησιάζει.
"Κώστα φυγε " λέω και βάζω τα χέρια μου για να τον εμποδίσω. Αλλά είναι πιο δυνατός από εμένα. Μόλις πάει να ακουμπήσει τα χίλια μας απομακρύνομαι απότομα.
"Δεν θα φιλήσω κάποιον που έχει σχέση . Βασικά και να μην είχες σχέση αλλά κυρίως τώρα που έχεις." λέω και με κοιτάει με ένα απαλό γελάκι να ακούγεται πριν μπει μέσα.
YOU ARE READING
ΉΣΟΥΝ ΈΝΑ ΛΆΘΟΣ
Teen FictionΗ 17χρονη Ναταλία και ο 18χρονος αδερφός της Γιάννης μετά την δολοφονία των γονιών τους , τους ανέλαβαν η Γιαγιά και ο παππούς τους . Μετά την ενηλικίωση του Γιάννη αποφάσισαν να πάνε πάλι στο πατρικό τους . Βέβαια 7 χρόνια μετά στην παλιά τους γειτ...