7

229 28 37
                                    

Gece bir rüya görmüştüm, hayır bir kabustu. Onun adını sayıklıyordum, Seokjin'in. Uyandığımda yanımdaydı, o her zaman yanımdaydı. Elini yüzüme götürdü.

"İyi misin sevgilim?" diye sordu.

"Sadece bir kabustu gördüğüm ama şu an yanımdasın. Her şey geçti."

"Ben her zaman yanındayım sevgilim." alnıma bir öpücük kondurup gülümsedi bana. Belini nazikçe tuttum, onun hiçbir yere gitmesini istemiyordum.

"Nolur bir süre böyle kalalım güzelim." dedim, Seokjin de yanıma uzandı, ona sıkıca sarılıp huzurla tekrar gözlerimi kapattım. Bir süre sonra bir sallantıyla uyandım, gözlerimi açtım. Seokjin yoktu, etraf kararmıştı. Hemen yataktan kalkıp "Seokjin" diye bağırıp evde onu aramaya başladım, hiçbir yerde yoktu. Dışarı çıkıp onu aramaya başladım, onu bulmuştum, nasıl bulamazdım ki? Karanlığın içinde bembeyaz giyinmiş, karanlığa rağmen onun güzel gülümsemesi her yeri aydınlatıyordu.

Seokjin arkasını dönüp gitti sonra, hızlı adımlarla onu takip ediyordum. Ona seslenmeme rağmen hiç durmadı sanki benden kaçmak istiyor gibiydi. En sonunda onun da izini kaybetmiştim, her yer karanlıktı sadece. Şimşekler çakmaya başladı, yere çöküp ağlamaya başladım.

Hemen uyandım, ter içinde kalmıştım. Abim yanımdaydı.

"Kabus mu gördün tekrar? Ter içinde kalmışsın." abime sıkıca sarıldım, gözlerimden yaş geliyordu.

"Tamam her şey geçti Taehyung, ben her zaman buradayım." abimin göğsüne kafamı koydum, hiç gözyaşım kalmayana kadar ağladım.

---

taehyung:

jimin ben yine kabus gördüm

sanırım artık dayanamıyorum

vicdanımın sesi beni rahat bırakmıyor

jimin:

belki de yol yakınken vazgeçmelisin

sadece seokjin'den ayrıl

sen de mahvoluyorsun görmüyor musun taehyung

taehyung:

hayır olmaz jimin

bu kadar yaklaşmışken hem de

abimin intikamını almadan duramam

ne olursa olsun yapacağım bunu

hatta birini aramaya başladım bile

artık her şeyi bitirip huzurla uyumak istiyorum

jimin:

pek huzurla uyuyacak gibi de durmuyorsun

taehyung:

gerekirse vicdanımın sesini de keserim

bak jimin ben kalpsiz biri değilim

ama onunla çok vakit geçirdim

vicdanım yüzünden gördüğüm bu rüyaları anlıyorum

muhtemelen onunla vakit geçirdiğim her an da öyle olacak

ama artık bitirmenin vakti geldi

Revenge | TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin