27

224 26 30
                                    

Teyzem kapıya vurmuştu fakat bedenim asla yerinden kalkmak istemiyordu, ne kadar vursa da ne yerimden kalktım ne de cevap verdim. Sadece uyumak istiyordum.

"Taehyung kalk dedim." kapıyı açıp içeri girdi. İyice esneyip gözlerimi hafifçe açıp teyzeme baktım, o da perdeyi yana çekip yanıma geldi.

"Kalkmadın mı sen hala? Arkadaşın geldi." üzerimdeki yorganı çekti.

"Ne arkadaşı? Benim burada hiçbir arkadaşım yok." gözlerimi ovuşturdum.

"Aşağıda seni bekliyor, hadi in aşağı." deyip odadan çıktı.

Ben de oflayıp yataktan kalktım, hala uykuluydum. Hemen yüzümü yıkayıp aşağı indim. Arkası bana dönük şekilde oturuyordu, kim olduğunu anlamak için yanına gittim, elimi onun omzuna attım, kafasını bana döndü. Seokjin'di gelen. Şaşırmıştım, bir süre ona bakakalmıştım. Seokjin ayağa kalktı, gülümsemişti.

"Seni özledim bebeğim."

Kaşlarımı çatıp ona baktım. Kolumu tuttu.

"Çek elini üzerimden." hızla odama geri dönüp kapıyı kilitledim, o da peşimden gelip kapıya hafifçe vurdu.

"Güzelim nolur konuşalım? Bak teyzen de burada ayıp oluyor."

"Bana güzelim deme. Hiçbir şeyinim ben senin. Konuşacak hiçbir şeyimiz de yok."

"Taehyung yapma böyle, ben çok pişmanım. Nolur konuşalım."

"Git buradan, seninle konuşmak istemiyorum."

"Sen bu odadan çıkana kadar hiçbir yere gitmiyorum."

"Taehyung çıkmadı mı hala odasından?" sordu teyzem Seokjin'e.

"Üstümü giyip geleceğim dedi. Gelir birazdan."

"O biraz yavaştır, sikhye yapmıştım, içmek ister misin?"

"Güzel olur teyzeciğim."

"Geç otur hemen getiriyorum."

Nefret etmiştim bu durumdan, neden ondan kurtulmak istememe rağmen hala peşimdeydi? Ben ondan ne kadar kaçmak istesem tekrar ve tekrar yanımda bitiyordu. Canımı ne kadar yaktığını ne zaman anlayacaktı? Her şeyin bitmesini isterken o noktalarımı virgül yapıyordu.

---

slayliyoruz

taehyung:

İMDAT AMK BANA YARDIM EDİN

BENİM HEMEN BU EVDEN KURTULMAM LAZIM

HATTA GÖRÜNMEZ OLMAM LAZIM

YOK OLMAM LAZIM

YERİN İÇİNE GİREYİM TAM OLSUN

YETER Kİ HİÇBİR ŞEY FARK ETTİRMEDEN KAÇAYIM ŞU EVDEN

jimin:

noluyor amk

jungkook:

hediyem eline ulaşmış sanırım

jimin:

ne hediyesi amk

taehyung:

LAN HAYVAN HERİF

ONDAN MI EVİN ADRESİNİ İSTEDİN

jungkook:

ne güzel hediye işte

Revenge | TaejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin