Medya=murat Ata
Muratın anlatımıyla
Sabah uyandığımda saat 10.00 a geliyordu . İçimdeki duyguları beyzaya artık soylemeliydim. evet bu gece yemekte itiraf edeceğim . Kalkıp güzel bir kahvaltı hazırladim . Hanımcılik kazanacak .saat 10.30 di ama hala uyuyorlardi . Beyzanin odasinin önune geçip kendimi hazırladim kapıyı çaldım ama ses gelmedi . Tekrar çaldım yine ses gelmeyince kapıyı açıp içeri girdim . Kimse yoktu. Yatak toplanmıştı . Baturun odasına girdim. Uyuyordu. Yengemin kapısını çalmadım çünkü o izinliydi. Odama girip komidinin üzerindeki telefonu elime alıp beyzayi aradım.
Beyza nerdesin, seni göremedim evde
Beyza=evet doğru,benim 07.00 da nobetim vardı sizi uyandırmadan çıktım. Neden beni merak ettin ki
, sana ,yani bize , yani hepimize kahvaltı hazirlamıstim.
Beyza=Hahahhah teşekkür ederim. Ama maalesef yiyemicem .
Açsan getireyim.
Beyza=yok sağol , ben burdan biseyler atistirdim . Afiyet olsun sana ,yani size ,hepinize .
Telefonu kapattım öyle narindi ki , ben nasıl soyleyecektim . Koşup baturun odasına hızla girdim
Korkmuş olacak ki gözlerini açtı.Batur=noldu be
Ya Batur bişey dicem , ama dalga gecmiceksin
Batur=soyle oğlum ,ne dalgası
Şimdi sen Asel yengeme nasıl çıkma teklifi yapmıştin.
Batur=neden sordun murat
Gülme olum , söylemiyorum ya
Batur=tamam ,tamam. Ben habersiz bir şekilde hastaneye gittim. Yengenin de nöbeti vardı . Karnı aç ti tabi. Yoldan sandivic tarzı biseyler alıp karşısına çıktım. Ve bak iyi dinle o müthiş cümleyi söyledim."buraya önce sevgilim,sonrada karım olurmusun demeye geldim. İzin ver gülüşün bana Ötüken olsun" dedim. Tabikide evet dedi ,öyle oldu.
Da niye soruyorsun ki
Şey yani Beyza ile birazcık ,ilerlemek istiyorum.
Batur=vayy kardeşim hayırlı olsun ,ama bana kalırsa çık karşısına şimdi görevde sandivic al lütfen ömrün ömrüm olsun de .bitir .
Teşekkür ederim, hı bak kahvaltı hazırladım. Yengeme götür ben cikiyorum
Batur=helal kardeşim .
Arabamın anahtarini alıp evden çıktım.
Yoldan yiyecek biseyler alıp hastaneye uğradım. Arabadan indim ve acil servise doğru yürüdüm . Beyza ve o kim ve neden beyzanın elini tutuyor . Biraz yaklaşıp dinlemeye başladımEfe=geçen ay o gece güzel mesajindan sonra gelmedin bana, ne yazmıştın ben seni çok seviyorum,muratla seni kıskandırmak için takiliyiorüm demiştin degilmi bebeğim.
Dayanamadım , yanına gittim ve elimdeki yiyecekleri masaya bıraktım.
Demek öyle ,benimle oynamak istedin. Ben senin bildiğin adamlara benzemem Beyza .ben gerçekten severim. İşte bugünde iyiki sevgilim olmadan beni kendime getirdin. Umarım bu sahte hayatında mutlu olursun.
Beyza=Murat gerçekten yanlış anlıyorsun
Dinlemeden hastaneden çıktım. Arkamdan gelmesine aldırmadan arabaya binip ilerledim . Eve gitmek istemediğim için baturu arayıp yanıma çağırdım ve sahile indim.
Çok geçmeden tek başına geldi.Batur=noldu oğlum bu halin ne
Benimle oynamış , efe yi kıskandırmak için benimle oynamış .
Batur=<Beyza iyi kızdır yapmaz öyle şey
Duydum Batur ,el eleydiler seni seviyorum dediler . Bende saf gibi sevgilim olurmusun demeye gittim .
Batur=bak açıklaması vardır ,gel eve gidelim .
Ben bu gece otelde kalacağım.
Batur eve gidince bende otele geçtim
Baturun anlatımıyla
Eve girdim ve heemn beyzanin odasına girdim.agliyordu
Beyza=murat nerede
Otelde ve sende gidiyorsun sorunlarınızı çözmeden gelmeyi düşünmeyin.
Beyza hazırlanırken bende sevgilimin odasına girdim uyumuyordu dinleniyor su. Yanina geçip uzandım boynundan öpüp sarıldım . Kapı kapandı Beyza çıkmıştı ki konum attım ve telefonu kenariya bırakıp hem kokusunu içime çekiyordum hemde saçlarını okşuyordum .
Muratın anlatımıyla
Kapı çaldı oda servisi sanıp açtım. Ve karşımda beyzayi gördüm. Kapıyı kapatmadan koltuğa oturdum
Ne işin var burda
Beyza=bu sefer dinleyeceksin
İstemiyorum
Beyza=ama dinleyeceksin. Ben o gün sarhoştum seni opmustum. Ve gece gerizekalı ya yazmışım yanlışlıkla ,sonra Asele gösterdim. Sordu bana doğrumu diye. Tabikide yanlıştı çünkü ben sana aşık olmustum .aklımdan çıkmadın . Sonra efeye mesaj attım s g hataydı sarhostunm ,yazdım . O beni arkadaşımla aldattı .karıştı ama anlayacağın benim seni sevmem.
İnanmıyorum sana
Beyza=inanacaksin
İspatla beyza
Beyza=bana güvenmiyor musun
Peki al bak mesaj kaydı .Güveniyorum Ama
*********************************
MesajlarSiz=seni seviyorum muratla seni kıskandırmak için takiliyiorüm.
Efe=bende seni özledim bebeğim akşama gelsene film falan izleriz.
Siz=s.g. sarhoşken yapmışım bu hatayı . Seni anan bile ozlememis benmi ozlicem şimdi hayatımdan uzaklaş ve sevgilimden uzak dur.
***************************†******
Ben senin sevgilin miyim
Beyza=istersen neden olmasın.
Ellerini enseme doğru uzattı ve beni dudağımdan öpmeye başladı. Ayırmadan karşılık verdim. Nefessiz 10 dk öpüştük . Dudagimiz kanıyordu.
Yatağa oturup alnından öptümİyiki varsın sevgilim
Beyza=iyiki varsın sevgilim.
Merhaba 1 bölümün daha sonuna geldik.biraz da murat ve beyzaya yazayım dedim...