Nerdeydin ben biraz kısık gözle inceledikten sonra ,hastane olduğunu anladım. Ölmemiştim
Batur=sen yani Asel in kardeşisin.
Eslem=evet ,sen kimsin .
Batur=sevgilisiyim
Eslem=hiç bahsetmedi.
Ben gözlerimi açarken Beyza hızla içeriye girdi. aglamaktan gözleri şişmiş ti. Beni görünce koşarak yanıma geldi . Gözlerimi açarken beyzaya sarıldım.
Sen yoktun ,ilk defa yanımda değildinBeyza=seni gerçekten çok seviyorum, bilmiyordum bilseydim ölümü göze alıp gelirdim .
Batur=sevgilim nasılsın .
Baturun ağlamaktan yüzü kıpkırmızı olmuş şişmişti.
Eslem=abla ,çok korktum
Konuşurken bile ağlıyordu. Eslem benim tek ailemdi. Tamam beyzayla kardeş gibiydik ama Eslem anne babamin bana hediyesiydi.
İyiyim ,iyiyim korkmayın . Ben ne acılara katlandim .
Karnımın içi ağrıdan ölecekti bakmamla karnimdan vurulduğumu anlamam bir oldu.
Beyza yanımdan çekilirken Eslem geldi narin elleriyle güzel kardeşim ağlamaklı sesiyle ,sarıldı ,o sarildikca içinden bir yerler parcalandi .
Eslem=çok korkuttun beni , seni ilk gorevimde öyle görünce...
Korkma ablacığım biliyorsun seni bırakıp gitmem ,üzülme daha başına belayım.
Ağlamaklı olan yüzü gülümsedi , göz yaşlarını tek tek elimle sildim.
Eslem=sen benim başıma nasıl bela olabilirsin ki , unutma seni seviyorum.
Unutma seni seviyorum.
Beyza=Eslem güzelim hadi biz biraz kantine inip çay alalım.
Eslemde anlamış olacak ki , tamam dedi. Aşağıya indiler
Batur=keşke ben vurulsaydim . Benim yüzümden
Ama sen öyle söylersen ben çok üzülürüm
Gelip bana sarıldı." Seni seviyorum hemde ölene kadar."
Bende seni seviyorum hemde ölene kadar
Karnımdaki ağrı tüm vücuduma işlenirken , gözlerimi uykuya teslim ettim.ama hala ne söylediklerini duyabiliyordum.
.murat gelmişti . Baturla konuşup ,nedenini sordu. Batur kendini suçladı her zaman ki gibi, daha fazla dinlemeyip kendimi uykular aleminin içinde buldum.