İyi okumalarr
Çağanla ben ikili koltukta oturmuş sorguya çekiliyoduk ve ben bu durumdan sıkılmaya başlamıştım.
Melek, yavrum bi cevap mı versenüz artık yarım saattir ağzınızdan tek kelime çıkmadı.
Sanki konuşturdunuz.
Melek hanım çağanla benim ufak bir işimiz vardı artık sorguya çekmeyin bizi
Deyip kimsenin nişey demesini beklemeden çağanın sargılı olmayan kolundan tutup odama götürdüm.
Aceleyle eve geldiğimiz için koluna bakamamıştım.
Kolun nasıl.
Benim bişeyim yok senin kolun nasıl.
Bu ne biçim konuşmaydı böyle iyimisin iyiyim sen nasılsın gibi oldu.
Benimki sadece bi sıyrık iyiyim yani.
Leya ben ço-
O adamlar kimdi ve neden sana tuzak kurdular.
Söylemessem bırakmicaksın demi.
Evet anlamında başımı salladım. Sıkıntılı bi nefes verdi.
Leya be-
Elimi hızlıca ağzına kapattım. Ne olduğunu anlamaz şekilde kaşlarını çattı.
Ses çıkarmadan "kapıda bizi dinliyorlar" dedim
Ve yavaşça elimi ağzından çektim.Tamam Çağan ben eskiden dediklerini unuttum diğer abilerim benim içün neyse sende osun.
Yine ses çıkarmadan "bu söylediklerim gerçek"dedim.
O an sanki bi çocuğa dondurma alınmış gibi gözleri parladı.
Yavaşça yataktan kalkıp kapıyı açtım açmamla melek hanımın üstüne batı düştüBiz çağanla gülerken onlar çoktan honurdanıp gitmişlerdi bile.
Çağan, gerçekten affetin mi beni.
Evet ama artık ne olduğunu anlatsanmı.
Tekrar kapıyı kapatıp yatağıma oturdum.
Çağan, Ben birini seviyorum yani oda beni seviyo abisi istemiyo... Annesi ve babası bi yangın nedeniyle ölmüşler abisi de kardeşine çok düşkün benim ona kötü bişey yapıcağımı sanıyo.
Abisi kim peki
Çağan, pars.. Pars karakurt
Hass...
Abi o bizim şirketin ortağı ben konuşurum onunla.
Çağan, Allahım 2 mutluluğuda bir arada yaşattığın için şükürler olsun Yarabbim.
2 mutluluk
Çağan, hem abi dedin hemde sevdiğim kızın abisiyle konuşurum dedin gidip adak mı adasam yoksa dışardaki çocuklara çikolata mı dağıtsam.
Ben daha bişey demeden çıktı gitti odadan bekleseydin ya azıcık te Allahım ya.
Biz konuşurken akşam yemeği vakti gelmişti. Bende aşşağıya indim.
Yemek odasında melek hanım yiğit bey burgar abim ve baran abim vardı
Benimde artık anne baba deme zamanım geldimişti Hadi bismillah.
Bende yerime geçip oturdum sağıma batı solumda poyraz oturuyodu
Poyraz sırıtarak telefona bakıyodu hadi bakalım iyi bir yenge gelir inşallah. Biraz eğlensem hiç sorun olmaz.
Kulağına eğilip "poyrazcım yengeme selam söyle" dediğimde kafasını kaldırıp bana baktı yüzü morun tüm renklerini gösterirken ben gülmemek için dişlerimi sıkıyodum az sonra dişlerim kırılırdı.
Poyraz, kızım sen nasıl anlıyosun ben anlamadım ki.
Ağzını gere gere telefona bakma salak anlicaklar şimdi.
Poyraz, söylemezsin demi.
Hayır söylemem
Bunu dediğimde başımı iki yandanda tutup 2 yanağımıda öyle bi öptü ki ne olduğunu şaşırdım.
Yiğit, hayırdır niye kızımı öpüyosun sen.
Bişey yok baba abim benim özlemiş.
Poyrazla babam öksürük krizine girmişti bile
Telefonum niye çalıyodu benim bu saatte küm arasın beni yahu.
Ali arıyor..
Bu bölümde kısa oldu ama İnşallah en kısa zamanda uzunları gelicek.
Bikaç güne yeni bölüm gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matmazel Mafyam
RomanceYa abi biraz daha yesem ne olur. Hayır dedim leya hastasın fazla yiyemezsin. Off tamam ama yarın yicem. Bakarız. Ya abii lütfen. Ellerimi çenemin altında birleştirip kedi yavrusu gibi gösterdim kendimi. Kızım öyle bakma işye ya üff tamam. Asl...