İyi okumalar
Sabak uyandığımda rutiş işlerimi halledim üstümü giyibdüm çeketğmin önünüde kapattım yoksa baykurtgilden kurtulamazdım bavulumu alıp aşağıya indim selingille biraz konuşup dışarı çıktım.
Ali hadi gidelim önce melek hanımlara gidicez
Ali, tamam
Ali masadan bikaç kişiyi kaldırıcam 3 gün sonra depoda istiyorum onları.
Ali,düşündüğüm kişiler mi
Evet bi işe yaraayam adanlarla iş yapamam hepsi biliyo ordan ancak ölüleri çıkacağını kaçmaya çalışırlarsa hiç 3 günü beklemeye direk depoya götür
Ali,onlar adam mı ki görende şaklaban sanır.
Demeye kalmadan kahkaha attım gerçektende öyleydiler birine ben mafyayım deseler karşılarındaki adam gülerdi.
Hadi gidelim.
Araba sadece mrlek hanınların evinin oraya sivil koruma yerleştrmesinden başka konuşmamıştık.
15 dakika sonra
Korumalar bizi görünce hemen kapıyı açmışlardı Ali arabayı park etmiş şimdide kapıya doğru ilerliyordum tam zile basıcaktım ki basamadım melek hanım kapıyı açıp bana sarılıca bian afalladım ama sonra karşılık verdim .
Melek, hoşgeldin kızım.
Hadi bismillahirrahmanirrahim.
Hoşbulduk melek hanım.
Geçmem için kapıyı iyice açtı salona geçtiğimde herkes burdaydı. Hepside telefona bakıyodu adım seslerini duyunca ilk yiğit bey gördü ve yanıma gelip sarıldı.
Yiğit, hoşgeldin kızım.
Hoşbulduk yiğiy bey
Burgar , güzelim hoşgeldin.
Hoşbulduk abi.
Keşke demeseydizm bütün bieyo abiler baba ve kaşları çatık bakıyodu sabır çekin sabır az kaldı derim sizede yakında 3 kişi hariç...
Çınar , abi mi?
Evet abi abim değil mi?
Ayas, biz neyiz
Hiçbişey demedim sırası gelince desem başıma kalkarlardı
Melek, hadi kahvaltı hazır geçelim.
Yemek odasına geçtiğimizde geçmez olaydım masada kuş sütü eksik bi
Herkes oturunca bana çağanla poyrazın ortası kaldı.
Yemek sessiz devam ederken aklıma bi fikir geldi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Matmazel Mafyam
RomansaYa abi biraz daha yesem ne olur. Hayır dedim leya hastasın fazla yiyemezsin. Off tamam ama yarın yicem. Bakarız. Ya abii lütfen. Ellerimi çenemin altında birleştirip kedi yavrusu gibi gösterdim kendimi. Kızım öyle bakma işye ya üff tamam. Asl...