TEPKİ

1.9K 21 2
                                    

           Karakterler:Gun, Goo ve Jake
                           (sevgililer)

TEPKİ:
Elbette çok fazla güce sahip bir adamdı. Eğer istersen parmaklarını kolaylıkla ikiye bölebilir. Birçok insanın gözünde müthiş bir savaşçıydı ama...

Yanakları çok yumuşak görünüyordu . Çok yumuşak. Ve böylece, onlarla biraz oynarsanız kimse sizi gerçekten suçlayamaz.

GUN PARK

Parmakların yanağına dokunduğu anda durakladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Parmakların yanağına dokunduğu anda durakladı. Elleri hareketsizleşiyor ve tamamen sertleşiyor. Ama hiçbir şey söylemedi. Ve sen de Gun'un yanağını bir kez daha dürtmeye karar verdin.

Gösterilenin aksine Gun'un yanağı yumuşaktı. Ve biraz tombuldu ve sen ona hep böyle dokunmak istemiştin. Ve teninin saf yumuşaklığına hayran kaldın.

Bir cilt bakım rutini var mıydı? Onun bu tür bir şeyi kullandığını hiç görmemiştin...

Parmaklarınla ​​her iki yanağını sıkıştırdın ve çektin .

Gun elindeki tableti masanın üzerine koydu ve sana odaklandı; kaşları çatık ve obsidiyen gözleri sanki ne yaptığını merak ediyormuş gibi sana bakıyordu.

Gun Park'ın, yani Seul'ün çoğunun nefret ettiği Shiro Oni'nin birinin yüzüyle bu şekilde oynamasına izin vereceği kimin aklına gelirdi?

Eylemleriniz esnek ve sorgusuz sualsiz mi?

Yüzünün keskin kenarları yumuşak ve bunu söylemeye cesaret edebilir misin - nazik ? Başkalarının hayal bile edemeyeceği bir sevgiyle parıldayan obsidyen gözler mi?

Yanaklarını daha iyi kavramak için neredeyse kucağına tırmandınız, hareketlerinizden hiç etkilenmemiş gibi görünürken yüzünün yumuşak etini neredeyse bulamıyordunuz.

Ama belinizdeki sabit ellerden ve sizi nazikçe kendine doğru çekmesinden, size düşkün olduğunu biliyordunuz.

Yanaklarını birbirine bastırdın ve dudakları istemsiz bir şekilde somurtarak dışarı çıktığında onu aptalca öptün.

GOO KİM

Bir şeyin ortasında söylendiği için sana baykuş gibi göz kırptı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir şeyin ortasında söylendiği için sana baykuş gibi göz kırptı. Ama parmağınız onun yanağındaydı ve yanağını hissettiğiniz his karşısında gözleriniz fal taşı gibi açılmıştı.

Yanağının yumuşaklığı, teninin pürüzsüzlüğü...

Onun sana cilt bakımı rutinini anlatmasını sağlamalıydın çünkü onun gibi bir cilt için ölürdün...

Yanaklarını parmaklarınızın arasında ihtiyatlı bir şekilde çimdiklediniz ve o sizin hizmetinizde tek kelime söylemeyince gülümsediniz. Az önce sana o çok sevdiğin o samimi gülümsemelerden birini sundu. Gözlerine ulaşıp ifadesini yumuşatanlar.

Goo dokunuşunuza bir köpek yavrusu gibi eğildi ve kuyruğu varsa arkasında mutlu bir şekilde sallandığını görürdünüz.

Kötü şöhretli ikiliden sarışın manyak Goo'nun sana karşı tamamen yumuşak davrandığını söylesen kimse sana inanmaz. Sadece ona istediğiniz gibi dokunmanıza izin vermekle kalmıyor, aynı zamanda aynı şekilde karşılık veriyor.

Yüzünün yumuşak etini çektin ve hareketlerine karşı sahte yaralı bir ses çıkardığında daha da sert sırıttın. Ama çok geçmeden bu, burnunun ucuna yumuşak bir öpücük kondurmanla bastırıldı.

Onun yumuşacık yüzünü doyasıya dürttünüz ve dürttünüz, onun ne kadar sevimli olduğuna dair tatlı övgüler

mırıldandınız ve Goo sizin mırıldandığınız huşu karşısında muhteşem bir şekilde bakım yaptı.

Yine de işiniz bittiğinde ve isteksizce parmaklarınızı geri çektiğinizde, yanaklarınızı okşamak için saldıran oydu, daha önce yaptığınız gibi büyük bir güçle ezip çekiyordu

JAKE KİM

Hemen başınızı size doğru eğdi, dokunuşunuzla yere yığılmak üzereydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen başınızı size doğru eğdi, dokunuşunuzla yere yığılmak üzereydi. Yanaklarını parmaklarınızın arasına sıkıştırdınız ve şakacı bir şekilde elinizi ısırma hareketini yaptığında güldünüz.

Jake'in yanakları yumuşaktı ama alışık olduğun yumuşak kefalden yoksundu. Ve şu anda oldukça tutumlu bir durumda yaşadığını biliyordun. Ona gerçekten gerçek yiyecekler vermek istiyordun.

Yanaklarını hafifçe çektin ve yumuşak bakışını yakaladığında gülümsemeden edemedin. Ne kadar aşık göründüğünü fark ettiğinde kalbin tekledi.

Güzel yanaklarını sevgiyle çimdiklemene izin verirken, oldukça memnun bir şekilde alçak sesle mırıldandın.

Big Deal'ın büyük, kötü lideri, macun senin ellerinde. Jake'in baştan sona romantik olduğu grup içinde iyi bilindiğinden, diğer üyelerin hiçbiri bu gerçeğe şaşırmamıştı. Ancak onu tanımayanlar için bu sevgi gösterisi onları kesinlikle hazırlıksız yakalayacaktır.

Yanaklarına ve genel olarak yüzünün her yerine birkaç kısa öpücük kondurmak için içeri daldın.

Kahkahasının alçak gürlemesi sizi de güldürdü ve ellerinizi yüzünden geri çekip onun yerine gövdesine doladınız, yüzünüzü boynunun kıvrımına gömdünüz ve onun varlığının tadını çıkardınız

☆LOOKİSM ♧ ÇEVİRİ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin