Tepki : yatağı kırmaları
uyarılar: nsfw
Samuel, Jake ve Gun yatağı kırıyor
SAMUEL
Samuel kızgındı ve bunu hissedebiliyordunuz .
Dizleriniz kulaklarınızla aynı hizadaydı, Samuel o kadar sert ve derin bir darbe almıştı ki tüm duyularınızı kaybettiğinizi, zihninizin sersemlediğini ve Samuel'in giderek daha sertleştiğini hissettiniz.
Seni kesinlikle aptal yerine koyuyordu ve birkaç gün ayağa kalkamayacağını bile bile, birkaç hafta boyunca Samuel'in tutuşunu kesinlikle hatırlayacağını bilse bile onun durmasını istemedin, onu istedin seni kırmak için.
İşin komik yanı başka bir şeyi, yatağın bacaklarını kırmış olması.
Samuel seni o kadar derinden ve o kadar güçlü bir şekilde itiyordu ki yatak bunu kaldıramazdı ve sonra yüksek bir ses duydun ve Samuel'in üzerinize düştüğünü hissettin, o sert hareket içini o kadar sert bir şekilde çarptı ki " ah kahretsin, yatak yine bozuldu ” sana baktı “ zaten boşaldınız mı? ne kadar acıklı ” diye güldü.
JAKE
O kadar muhtaçtı ki senden daha fazlasını istiyordu, daha fazlasını, daha fazlasını, daha fazlasını.
Sırtınızı yatağınıza sabitlemiştiniz, Jake üstteydi, elleri yatağınızın başlığını güçlü bir şekilde tutuyordu ve kalçaları durmadan ileri geri hareket ediyordu. İkiniz de terliydiniz ve zar zor nefes alıyordunuz ama ikiniz de durmak istemediniz.
Jake daha sonra eliyle kalçanızı tuttu, diğer eli hala yatak başlığının üzerindeydi, daha da sertleşiyordu, ikinizi de başka bir orgazma sürüklüyordu, o kadar yoğundu ki birkaç saniyeliğine görme yeteneğinizi kaybettiniz ve yüksek bir ses nedeniyle şaşırtıcı bir şekilde kendinize geri döndünüz. başınızın üstünde ve yatağınız çöküyor.
Kafanı kaldırdığında başlığın ikiye bölündüğünü gördün, Jake yüzünü ellerinin arasına aldı " ah kahretsin bebeğim , iyi misin? Yaralandın mı? " Dürüst olmak gerekirse, ikinizin de az önce yaşadığı orgazm o kadar yoğundu ki, incinip incindiğinizi bile fark etmediniz " az önce yatak başlığını tek eliniz ile ikiye mi kırdınız? diye sordun ona hayretle. " Bu çok ateşli bebeğim " diye tekrar konuştun.
Jake tamamen sustu, ne diyeceğini bilmiyordu
" devam edelim mi? ”
evet boşver, ne yapacağını biliyordu.
GUN
Gun seni istediği gibi ele geçirdi, buna karşı bir şeyin olmadığından değil, ne de olsa sen onun iyi yavrususun .
Gun seni yatağa yüz üstü yatırdı, senin için en sevdiği pozisyondu, ensenden tutup seni sert ve sert bir şekilde itiyordu; ah seni öyle yüksek sesle çığlık attırdı ki.
O kadar kabaydı ki, seni kıracağını hissediyordun “ ah lütfen, lütfen beni kırmak üzeresin! " Gun kıçına tokat attı ve hızına devam etti " dayanabilirsin " diye güvence verdi ve kafanı daha güçlü bir şekilde yatağa bastırdı " beni kıracaksın! diye tekrarladın ve Gun bir şey yapamadan yatak ikiye bölündü.
" Hayır bebeğim, az önce bir şeyi daha kırdım " diye yanıtladı Gun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆LOOKİSM ♧ ÇEVİRİ☆
FanfictionLookism ceviri kitabıdır {one shot-tepki-4,5 bölümden oluşan hikayeler içerir} |🔞smut🔞