DANIEL X READER🔞 (kısa)

287 3 0
                                    

"Lütfen öp beni." + "Tadın çok güzel." + "Sana asla doyamayacağım."

Daniel'in sana şehvetle gölgelenmiş kara gözlerle yaklaşması pek sık görülen bir durum değil ama yaklaştığında güzel bir ikramla karşı karşıya olduğunu biliyorsun.

Siz yatakta dört ayak üzerinde dururken, elleri yanaklarınızı kavrıyor ve her iki deliğinizi de tamamen ortaya çıkarmak için onları ayrı tutuyorken, o da bacaklarınızın açık olması arasında kendini evindeymiş gibi hissediyor. Her ikisinin de sırf onunla sevişmenin verdiği heyecanla parıldayan görüntüsü, onun seni arzuladığı kadar senin de onu arzuladığını bilerek göğsünün gururla şişmesine neden oluyor. 

Seni açık tutan Daniel amını kucaklamak için dalıyor; pembe kas hassas etinizin üzerinde gezinip zevkten çığlık atmanıza neden olmadan önce dili kıvrımlarınıza doğru düzleşirken burnu perinenize baskı yapıyordu. Seninle ziyafet çekerken o kadar açgözlü ki, deliğinden akan ıslaklığın son damlasını bile höpürdeterek yutuyor.

" Tadın çok güzel ." Teninize mırıldanıyor, sıcak nefesi mahrem bölgelerinize yayılıyor. " Sana asla doyamayacağım ."

İfadesini desteklemek için Daniel'in dili, sizi açgözlülükle yeme şekli nedeniyle dokunmadığınız hiçbir parçanızı bırakmıyor; kıvranmaya başladığınızda sizi yerinde tutmak için kıçınızı sıkıyor. Amınızın üzerindeki kalın, sıcak şeritleri yalayarak, sonunda klitorisinize temas ediyor ve bu, çarşafları kavramanıza ve daha fazla sürtünme elde etmek için kıçınızı yüzüne doğru itmeye çalışmanıza neden oluyor. Sizinle dalga geçecek biri olmadığından sözsüz emrinize kulak verir ve şişmiş incinizi dudaklarının arasına alır ve yavaşça emer, bunu yaparken dili onun üzerinde titreşir. 

"Aman tanrım, kahretsin, Daniel!" Başınız öne doğru düşerken çığlık atarsınız, midenizin çukurunda tanıdık bir ısının oluştuğunu hissedersiniz. Dilini birkaç kez daha hareket ettirerek, belinizden bir uyarılma fışkırdığını hissedersiniz ve Daniel, siz yatağa yığılırken sizden uzaklaşmadan önce hemen içip bunu yapar. Seni yavaşça sırtüstü yuvarlayıp yüzünde arsız bir sırıtışla üzerinize tırmanıyor; meyve sularınızla parlayın. Sizi ele geçirmeye çalışan yorgunluğa rağmen erotik görsel, deliğinizin bir kez daha ihtiyaç içinde zonklamasına neden oluyor.
" Lütfen öp beni ." Çılgınca mırıldanıyorsun, şimdiden Daniel'ı kendine çekiyorsun ve dudaklarında kendinin tadına varıyorsun.

☆LOOKİSM ♧ ÇEVİRİ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin