{RANDEVU} GUN PARK *2*

98 5 1
                                    


NSFW Uyarısı : Şiddet, kaba dil/küfür, cinsel şiddet (cinsel saldırıyı tetikleyenler) ve cinsel içerik (işaretleme ve övme).

Hikaye Özeti : Japonya'ya döndüğünüzde hasta olan annenize destek olmak için yurt dışına seyahat ettiniz. Ancak Kore'ye vardığınızda, size fayda sağlayabilecek bir anlaşma teklif eden bir yabancıyla tanışana kadar her şey kötüye gitti. Ama bu özel karşılaşmanın tüm hayatınızı değiştireceğini kim bilebilirdi...

 Ama bu özel karşılaşmanın tüm hayatınızı değiştireceğini kim bilebilirdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bip, bip, bip, bip...

İşte alarmın çalıyor. Eliniz yorganın altından telefonunuzu yoklamaya başladı. Nerede olduğunu iyice anladıktan sonra sabah altıya kurulan alarmı kapatmak için onu tuttunuz. Sabah bu kadar erken kalkmak istemiyordun ama mecburdun. Eğitiminiz bugün başlıyor.
Yatak örtülerini çıkardın ve esnemek için yataktan kalktın. O gün giyeceğiniz kıyafetleri, yatağınızın yanındaki komodinlerden birinin üstüne özenle yerleştirip katlayarak hazırladınız. Ama önce yüzünüzü yıkamak, dişlerinizi fırçalamak ve normal hijyen programınızın geri kalanını yapmak için banyoya gitmeye karar verdiniz.
Uyumlu açık gri eşofmanınızı ve gömleğinizi giydikten sonra banyo aynasının önünde saçlarınızı yüksek bir at kuyruğu şeklinde bağlamaya karar verdiniz.

"At kuyruğu bugün çok güzel görünüyor!"

diye onaylamadan önce saçını düzelttin.
Odandan çıktın ve aşağıya indin. Ayrılmadan önce antrenmana uygun doğru ayakkabıları giydiğinizden emin oldunuz. Yemek masasına vardığınızda kahvaltının sizin için hazırlandığını gördünüz. Çoğunlukla meyvelerden oluşan küçük bir kase meyve içeren bir protein barı vardı.
Benden erken kalktığını görüyorum.
Sabah erkenden sizin için yemek hazırlamasından etkilenmiştiniz. Arkanızda birinin varlığını hissedene kadar protein barını kapmak üzereydiniz.

"Orada durup ne yapıyorsun? Acele et ve ye."

Arkanı döndüğünde Gun'un giyinmiş olduğunu gördün. Bu sefer saçları jölelenmiş ve bir tarafa taranmıştı. Ayrıca sanki hayatının en yoğun plaj gününü yaşayacakmış gibi gözlerini kapatan geniş çerçeveli güneş gözlükleri vardı. Pahalı tenis ayakkabıları giyerken siyah beyaz Adidas koşucuları giymişti. Elbette, sana dövüş sanatlarında nasıl daha iyi performans göstereceğini öğretecek olmasına rağmen kıyafeti iyi koordine edilmişti.

"Ah, ben de yemek yemek üzereydim."

"Peki o zaman acele et. Bütün günümüz yok. İşin bitince kâseyi lavaboya bırak ve benimle arka bahçede buluş. Antrenmanınız bittiğinde geri gelip onu yıkayabilirsiniz."

Size komutlarını verdikten sonra evin arka kapısına doğru hızla ilerledi. Kapının seni arka bahçe olduğunu söylediği yere götüreceğini varsaymıştın.
Pekala, her neyse. Sanırım o zaman yemeye başlayacağım.
Masada ne varsa yemeyi bitirdikten sonra, sana söyleneni yaptın, kaseyi lavaboya bıraktın ve aceleyle arka bahçeye çıktın. Dışarı çıktığınızda güneş gözlerinizle buluştu ve sizi onları parlak sabah ışınlarından korumaya zorladı. Güneş çıkmasına rağmen havanın hala biraz soğuk olmasına şaşırdınız.
Gözleriniz tüm bölgeyi taradı çünkü çok genişti ve sabah antrenmanı için dışarı çıkmak için mükemmel bir yerdi. Neredeyse bir okul bahçesi büyüklüğündeydi. Durduğunuz yerden avlunun sonuna kadar büyük bir baraka görülebiliyor. Gun'ı çitlerle çevrili duvarın yakınında görene kadar aradın. Bir şeye benzeyen bir nesne üzerinde dövüş sanatı hareketlerini uygularken sırtı sana dönüktü...
Elbise askısı mı?
Sessizce arkasına geçip her hareketini gözlemledin. Her hızlı yumruk, tekme ve hayali blok ona güç veriyordu. Hız açısından çok hızlıydı ve hücum saldırıları bambaşka bir seviyedeydi.
Vay, yani böyle mi çalışıyor? O bir profesyonel gibi!
Ondan birkaç metre uzakta dursanız bile ter bile dökmedi. Yumrukları daha da hızlanmaya başladı ve öncekinden daha sert yumruklar attı. Ta ki sonunda son bir darbe indirene kadar. Gun onun kafasını hedef aldığında, o kadar sert bir yumruk attı ki, sanki başını kesmiş gibi koptu. Çit duvarından sekti ve doğrudan sana doğru geliyordu.
Şaşkınlıkla yoldan çekilirken ciyakladın. Yüzünüzü neredeyse birkaç santimetre bile ıskalamasından dolayı gergin bir şekilde titremeye başladınız. Eğer zamanında bundan kaçınmasaydın, senin için çirkin olurdu.

☆LOOKİSM ♧ ÇEVİRİ☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin