Ulan kerem, bizi nelere soktun oğlum nerdeyiz biz amk!
Ben Ayaz, ilçemin ünlü basket takımının ünlü oyuncusuyum. Hani o dizilerde izlediğiniz kolejde okuyan, kızların görünce ağzının suyu aktığı o çocuk benim. Geçen pazar basket takımı olarak ormanda kamp yapmak için yaşadığım yere yakın sessiz sakin bir ormana gittik. Büyük bir otobüs bütün U-18 takımını götürdü.
Otobüsten indiğim gibi kendimi dışarı attım. Gelene kadar sıcaktan erimiştik. Herkes indiğinde bir alanda toplanıp yarım saat uzun bir konuşma dinlemek zorunda kaldım. Yarım saatin sonunda arkadaşlarıma dönüp "Beyler hadi kalkın lan, her yerim tutuldu gidip bizi milyoner edecek o olağan üstü bitkiyi bulalım."
Ömer oflayarak "Ayaz'cım, balım, aşkımm, yakışıklı böceğim. Sen mal mısın ? Burda bi bok bulamazsın, her yerim ağrıyo yatacağım ben siz siktirin gidin." Diyip kurulan çadırlardan birine girdi.
Çağrı'ya döndüm, gelecek misin anlamında kaş göz yaptım. "Kanki, benimde 5. flörtüme geldiğimizi yazmam lazım. Siz keremle gidin, Berke tuvalete gitmiş, gelince söylerim yanınıza gelir."
Kerem kolumdan tutup sürüklemeye başladı "Bro bu abazaların hiç biri gelmek istemiyo, yürü biz dişi yılanları keseriz." Kerem'le epeyce uzun bir yol yürüyüp değişik bir şeyler aradık. Belki keşfedilmemiş bir kuş ya da bitki türü. Ancak ikiside yoktu, sadece bir adet baygın kız vardı...
Bir anda OHA KIZA BAK AMK diye bağırdım. Kerem yerinden sıçradı. "Lan koş bakalım nolmuş." Diye kızın yattığı ağaca doğru koşmaya başladı. İkimizde yaklaştığımızda kızın kollarında minik kesikler vardı. Bu kesikler intahar sonucuna varan bir jilet değildi. Ağaçlara sürttürmüş olmalıydı. Kerem elleri titreye titreye kızın nabzına baktı. "Yaşıyo, kız yaşıyo lann" dedi heyecanla. Saçları yüzüne gelmişti yüzü görünmüyordu, sarıya yakın renkte saçları vardı. Kerem yere eğilip kızın kafasını koluna yatırdı. Çantasından bir şişe su çıkarıp kızın yüzüne döküp yüzüne hafifçe vurmaya başladı. Kız tam kendine geldiğine Kerem, "LAN UYANSANA ALOOO." diye bağırdı. Kız kendini dik konuma getirip, Kerem'e "Biraz daha suyun varsa verebilir misin 18 numara? "
Kerem kıza kaşlarını çatıp bakarken eliyle çantasında su arıyordu. Sesi acayip şekilde tanıdık geliyor kulağımda aynı ses ait başka sesler duyuyordum. Ancak kızın arkasında kaldığım için hala onu görememiştim. Kerem'in yanına geçip kızı görmeye çalıştım. Oldukça tanıdık bir simaydı sadece ismimi hatırlamaya çalışıyordum. Eğer ismimi öğrenirsen hayatımdaki yerini de hatırlayacaktım. İlkokul arkadaşım olabilir miydi? Ya da Ortaokul, belki de dershaneden." Ben bunu düşünürken Kerem suyu uzatıp, o mühim soruyu sordu. "18 numara olduğumu nerden biliyorsun??" Kız bana dönüp gülümsedi "Ölsem bile sizin numaralarınızı unutmam. Ayaz beni yakından tanıyo o açıklar sana. Şimdi bi ambulans çağırır mısınız yoksa yine bayılacağım." NE, ben bu kızı nereden tanıdığımı bir dakika içinde hatırlamazsam, o siktiğimin beynini çıkarıp atıcaktım. Kerem telefonu çıkarıp ambulansı aramaya çalışıyordu "Burda telefon çekmiyor seni bizim oraya kadar taşısam dayanabilir misin" diye sordu kıza. Yorgun olduğu her halinden belliydi, kısık bir sesle "Denerim" dedi. Kerem tam kızı kucağına alacakken "Dur" dedim sadece onun duyacağı bir sesle. Kerem duraksayınca kızın kucaklayıp kamp alanına doğru hızlı adımlarla ilerledim. Kerem arkadan anlamaz adımlarla gelirken kızın kulağına "Ben seni ne kadar yakından tanıyorum ki?" Dedim. Gözleri kapalı giderken "Hadi ama Ayaz bu halde bile beni zorbalayamazsın." Dedi kızgın bir sesle. Ben kendimi bildim bileli kimseye zorbalık yapmadım. Tek bir kişi hariç.
O bu kız olamazdı. Sesi, yüzü, gülüşü, kokusu, herşeyiyle oydu. Kızı buracıkta bırakıp agalarımın yanına gidip "Şu kızda bi beni salmadı yaa" diye dalga geçmeyi o kadar isterdim ki. Resmen iki yıl önce gebermesi için binbir türlü bela okuduğum kızı, ölmemesi için kurtarmıştım. Okuldan atılması için çırpındığım kız şu an kucağımdaydı. "Ortaokulda A şubesinde değildin, basket oynayanlara, ve sarışınlara fethişin yok adın da Elis değil dimi ?" Eğer o benim derse kendimi hemen şimdi asabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORMANDAKİ TAKINTILI
Mystery / ThrillerEski hayranınızdan kurtulduğunuzu düşünürken ormanın içinde baygın halde rastladığınızda ne yapabilirsiniz ki? Ben Ayaz, namıdiğer ingiltere prensi, Sizler hayatınızın aşkını kaç kere red ettiniz 1? 2? 3? Ben çok kez etmeme rağmen ormanda bile karşı...