Sadece Normal Bir Gün

6.6K 462 745
                                    

    Normal bir güne uyuyanan Jisung, lavaboya gitti ve yüzünü yıkadı ardından sıcak bir duş aldı. Duştan sonra üstüne okul kıyafetlerini geçirdi ve ağzına bir iki lokma bişey atarak evden ayrıldı. Jisung tek yaşıyordu. 11 ay önce babası pis işlere karışarak bir kiralık katil olarak bir kız öldürmüştü, evet bu kız Minho' nun kız kardeşiydi...

Okula yürürken arkasından biri ona seslendi. O Jisung'un en yakın arkadaşı Felix' ti.

Flx: Ay sana yetişebilmek için 1000 kilometre koştum nerdeyse sesleniyorum duymuyosunda.

Jisung: Kanka ya pardon dalmışım.

Flx: Neye daldın bakıy-

Felix'in sözünü kesen şey birinin Felix'in beline sert bi yumruk atmasıydı. O yumruk atan kişi okulun zorbası Changbin' di. Zaten Changbin' nin o kadar kası varki Felix şu an yamulmuş şekilde yerde yatıyordu.

Jisung: Ne yaptığını sanıyosun sen??

Changbin: Vay vay vay havalara bak sen.

Changbin Jisung' a doğru bir adım attı ve Jisung geriledi.

Changbin: Noldu korktun mu? HAHAHHA

Jisung o kadar sinir olmuştu ki Changbin' nin karnına bi tekme geçirip Felix' i alıp kaçmıştı. Gerçi Changbin' e pek bişey olmamıştı yani Jisung'un kaçmasına izin vermese Jisung şu an yamulmuş bi durumda yerde yatıyo olurdu.

Teneffüstü Felix ile kantine gitmiştik ve tost alıp banka oturduk sonra Changbin geldi ve beni kolumdan tuttu ve sürükleyerek okulun deposuna götürdü. Yüzüme bi yumruk geçirdi, ardindan karnıma ben karnıma aldığım darbeyle yere yığıldım ve karnıma sert bi şekilde 4 kere tekme attı. Ben ağlamaya başlamıştım.

Changbin: Noldu yoksa ağlıyor musun ayy kıyamammmm.

"Changbin lütfen beni bırakır mısın?" dedim zorda olsa.

Changbin: Ne o çok mu korktun?

"Changbin rica ediyorum, lüt-fen beni bırak."

Changbin: HAHAHA yoksa seni kurtaracak kimse yok mu baban hapisten çıkıp buraya mı gelecek yada annen senin için götünü kaldırıp seni kurtaracak mı? HAHAHAH hiç sanmıyorum. dedi ve karnıma bi tekme geçirdi.

Bayılmiştım. Uyandığımda revirdeydim ve başımda Felix vardı.

Okulun bitmesine 20 dakika kalmıştı. Revirden çıkıp eve doğru yürürken bi adamın bana dik dik baktığını gördüm. Umursamadım yani normal bi gündü ne olabilirki.

Çantamdan evin anahtarını çıkardim tam deliğe sokacaktım ki kapı üstüme açıldı. Evin içindeki bana dik dik bakan adamdı. Beni hemen evin içine çekti ve yere fırlattı. Ben yerden destek alarak biraz geriledim ve

"Sende kimsin?" dedim.

Adam(Minho): Görürsün ve şimdi benle geliyosun.

"Hayır hiçbiyere gitmiyorum"

Minho pantalonundan bi tabanca çıkardı ve Jisung'a doğrulttu

Minho: Geliyo musun gelmiyo musun?

Jisung tabancayı görünce irkildi ve ayağa kalktı silah hala Jisung'a doğrultuluydu.

Jisung: T-tamam geliyorum.

Dediğim an Minho kolumdan tutup beni bir arabaya götürüp sanki beni fırlatırcasına arabaya binlirdi. Giderken hiç bişey demeden sadece Minho' nun yanında camdan dışarıyı izliyordum.

Yaklaşık 30 dakika sonra ormanın derinliklerinde siyah-gri renkleriyle yapılmış bi eve geldik. Yine hiçbişey demeden beni kolumdan tutup evin içinde bi odaya götürdü ve tam çıkacakken

"Bişey demicek misin" dedim.

Minho içeri girdi.

Minho: Sadece intikam almak isteyen biriyim ve sen bu intikamda kullanılan kişi olacaksın;

Kural 1: Ben ne dersem yapmak zorundasın.
Kural 2: Bana Bay Minho değil Efendim diyeceksin.
Kural 3: Benim haberim olmadan hiçbişey yapmicaksın.
Kural 4: Bana karşılık verirsen sonuçlarına katlanırsın.
Kural 5: Kaçmaya çalışırsan o gün son günün olabilir.

Jisung: Yok paşam başka isteğin. dedim

Allah'ım ben sıçtım nasıl bi özgüvenle dedim bende bilmiyorum.

Minho üstüme yürümeye başladı bende geri adım atmaya başladım ancak arkamda soğuk duvarı hissedene kadar. Minho bıçak çıkardı ve dahada yakınlaştı.

Jisung: Efendim lütfen uzaklaşırmısınız. G-gerçekten çok özür dilerim.

Titremeye başladım ve gözümden yaşlar akmaya başladı.

Minho: Özür dilemenin bi faydası yok Jisung cezanı çekeceksin.

Jisung: E-efendim lütfen yapmayın. Ç-çok uzgünüm ben y-yanlıştıkla ağzımdan kaçırdım.

Minho: Bunların bi faydası yok Jisung' cuğum.

   Minho tam bıçagı kaldırdı ve Jisung' un yüzüne bir çizik atacaktı ki Jisung aşagı eğilip kulaklarını kapattı ve bağırarak:

E-efendim lütfen bu seferlik bana zarar vermeyin yalvarırım. dedi.

Minho göz devirdi ve hiç bişey demeden odadan çıktı.

Minho göz devirdi ve hiç bişey demeden odadan çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







Ağğ ilk bölümü beğendiniz mi beğendiysenin oy vermeyi unutmayınn

İlk denemem olduğu için yanlış varsa kusura bakmayınn:)

Biraz kısa oldu ama olsunn

Neyse sizi siviyorum görüşürüzzz<3






İntikam / Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin