Kucağıma Otur

3.9K 269 547
                                    

Jisung' u odada yalnız bıraktı.

Jisung yaklaşık 30 dk sonra uyanmıştı ve yaralırının sarılı olduğunu görünce şaşırmıştı.

Biraz hareket etmeye çalıştı fakat yaraları çok acıyordu. Yatakta dönmeye çalışırken yataktan düştü.

Jisung: AAAĞĞAAAAAAAAAAGAĞĞ

Minho hemen koşarak Jisung' un yanına gelir.

Minho: JISUNG! NOLDUUU

Jisung (içinden): Ananım @mı oldu Minho!

Jisung: Gördüğün gibi Minho!

Minho: Minho derken?

Jisung: PaRdOğN EfEnDiĞm.

Minho göz devirir, Jisung' u kaldırır ve yatağa yatırır.Minho' da Jisung' un yanına yatar. Jisung yatakta oturur pozisyona gelir ve;

Jisung: Napıyosun sen??

Minho: Gördüğün gibi Jisung.

Jisung: Git.

Minho: Bana emir verme!

Jisung: İyi ben giderim.

Minho: Kural 1. Ben ne dersem yapmak zorundasın.

Jisung: Sikcem kuralını.

Minho işaret parmağını, Jisung' un ağzına koyar.

Minho: Ssht bebeğim ayıp oluyo hadi yat.

Jisung sabır dilercesine iç çeker ve Minho' nun yanına yatar.

Neredeyse 3 saat geçmişti ve saat 03:45'e geliyordur. Jisung uyanmıştı ve Minho' ya nefret dolu gözlerle bakıyordu. Jisung' un aklından bişey geçmişti. Minho' yu yastıkla boğmak. Jisung' un birini öldürebilecek bi kalbi yoktu ama şu an Minho' nun o kadar ölmesini istiyordu ki dayanamayıp yastığı eline aldı.

Minho' nun yüzüne bastırmaya başladı. Minho kıvranıyordu. Minho bi anla yatağın yanındaki komidinden silahı aldı ve Jisung' a doğrulttu. Jisung hemen yastığı bıraktı, korkudan sıçradı ve yataktan düştü. Yerde öylece duruyordu. Korkudan titriyordu. Minho kim bilir ona ne yapacaktı. Minho yataktan kalktı ve Jisung' un üstüne yürüdü.

Minho: NE YAPMAYA ÇALIŞIYOSUN SEN??

Jisung: SENCE MİNHO.

Minho: SENİ ÇOK ŞIMARTTIM SANIRIM.

Jisung: SEN NEDEN BAHSEDİYOSUN. BENİ BABAM YÜZUNDEN KAÇIRIYOSUN FAKAT HERŞEYİ BABAM YAPTI NEDEN BUNU ANLAMAK İSTEMİYOSUN??

Minho: JISUNG KES SESİNİ.

Jisung ayağa kalktı.

Jisung: KESMESSEM NAPICAKSIN MİNHO. YOKSA BENİ YİNE SİLAHLA VE BIÇAKLA KORKUTACAK MISIN? YADA MESELA BENİ TAVANA BAĜLAYIP VİCUDUMU BIÇAKLA ÇİZİKLER Mİ ATACAKSİN??

Minho, Jisung' a doğru bi adım attı ve bitane daha... Jisung arkasında duvarı hissedince durmak yerine Minho' nun yanından koşarak geçip odadan çıktı, kapıyı kapattı ve kilitledi.

Minho: JISUNG AÇ ŞU KAPIYI.

Jisung: HAYIR AÇMİCAM GİDİYORUM BEN.

Minho: HİÇ BİYERE GİDEMESSİN JISUNG.

Jisung: BAL GİBİDE GİDERİM MINHO.

Jisung evin kapısına yöneldi ve kapıyı açtı.

Minho: JISUNG AÇ ŞU KAPIYI DEDİM SANA.

Jisung umursamadı ve evin kapısından çıkıp elini kolunu sallayarak gitti. Evine gidiyordu. Giderken karşısına 4 lü aşiret gibi bi grup çıktı. Onları umursamadan yanlarından geçti fakat;

İntikam / Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin