Minho bişey demeden odadan çıktı.
Jisung, Minho odadan çıkınca kenara oturup, dizlerini kendine çekip, kafasını dizlerine gömmüş şekilde oturuyordu. Taki odadaki vazo devrilip kırılana kadar. Sesi duyunca Jisung korkmuştu ve hemen ayağa kalkmıştı. Yaklaşık 10 saniye sonra Minho odanın içeri daldı.
Minho: Napıyosun sen.
Jisung: Yemin ederim ben bişey yapmadım.
Minho: Demek öyle. Dedi ve odadan çıkıp kapıyı kilitledi.
Minho kapının arkasından: Geldiğimde yerde hiçbişey görmicem.
Jisung: Ben yapmadım diyorum.
Minho: Kural 1 ne dersem yapmak zorundasın.
Jisung: OFFF.
Minho: Kural 4 bana karşılık verirsen sonuçlarına katlanırsın. Dedi
Ardından kapıyı açıp Jisung' un üstüne yürüdü. Jisung korkudan Minho' nun gözlerine bakamıyordu. Minho Jisung' tan uzaklaşıp odayı dağıtmaya başladı. Jisung' un tranvası olduğu için yere çöküp kulaklarını kapattı ve ağlamaya başladı. O sırada Minho Jisung' un üstüne kağıt atmaya başladı ve yaklaşın 5 dakika sonra durdu.
Minho: Hadi topla buraları.
Jisung: T-tamam.
Minho odadan çıkıp kapıyı kilitledi. Jisung ise eline bi kağıt alıp kapıya fırlattı ve bağırarak:
BENDEN NE İSTİYOSUN APTAL. Dedi
O sırada odanın dışından bi ses geldi.
Minho: Duyuyorum Jisung şansını zorlama.
Jisung duyduğu karşısında hiçbir tepki vermemişti. Yaklaşık 30 dakika sonra Minho geldi. Tam o sırada Jisung odayı toplamayı bitirmişti. Jisung Minho' yu umursamadan kendini yatağa attı.
Minho: Kim sana yat dedi.
Jisung'tan cevap yoktu. Minho biraz Jisung' a yaklaştı ve Jisungun uyuduğunu gördü. Fakat Jisung uyumuyordu. Minho' nun ona bişey yapacağını bildiği için uyuyomuş gibi yapıyordu. Minho çıkınca Jisung hemen kalktı ve düşünmeye başladı. Buradan kaçacaktı. Yoksa o burda yapamazdı. Jisung düşüncelere dalmışken, Minho içine zehir kattığı yemeği getirdi. Evet bu yemeği yediğinde Jisung bayılacaktı.
Minho: Sana yemek getirdim al ye.
Jisung: Tamam teşekkürler.
Minho çıktı. Jisung yemeği tam yiyecekken Jisung ya içinde ya zehir varsa diye düşündü. Yemeği camdan aşağı döktü ve camı açık bıraktı. Çünkü çok sıcaktı. Jisung odayı gezmeye başladı ve odada bi kitap buldu. Kitabı okumaya başladı 30 dakikada kitabı 4 kere bitirmişti zaten kitap 20 sayfa bişeydi. Jisung kitabı 5. kere okurken içeri Minho geldi ve Jisung' un hala bayılmadığını görünce şaşırmıştı.
Minho: SEN NASI HALA BAYILMADIN.
Jisung anlamaz bi bakış attı. Sonra
Minho: He yani yok bişey.
Jisung Minho' nun yemeğe zehir kattığını anlamıştı.
Tabağı boş görünce Minho dahada şaşırmıstı ve sonra gözü pencereye kaydı ve
Minho: Cam neden açık. Dedi
Jisung: Ee çok sıcaktı açtım bende.
Minho camı kapatacaktı ki aşağıdaki yemekleri gördü.
Minho: Aşagıdakiler ne.
Jisung: Ne ne?
Minho: Aşağıdaki yemekler.
Jisung: Ee öhm öhm kediye köpeğe fln bırakmışlardir.
Minho: Emin misin. Sen hiç kedi ve köpeklere kimchi verildiğini gördün mü?
Jisung: Ehh evet gördün.
Minho: JISUNG YALAN SÖYLEMEYİ BIRAK.
Jisung: Ya of tmm ne bağrıyosun.
Minho Jisung' u kolundan tuttu ve buz gibi soğuk, karanlık bi odaya götürdü ve Jisung' u oraya fırlattı. Üstüne kapıyı kapatıp kilitledi. Jisung hemen ayağı kalkıp kapıyı yumruklamaya başladı.
Jisung: EFENDİM LÜTFEN KAPIYI AÇAR MISINIZ.
Minho: Onu yemeği yemeden önce düşünecektim bebeğim.
Jisung: Siz az önce ne dediniz??
Minho: Bebeğim?
Jisung: BEN SİZİN BEBEĞİNİZ DEĞİLİM VE LÜTFEN KAPIYI AÇARMISINIZ?
Minho: Hayır sen benim bebeğimsin ve bu kapıyı açmicam burda kal ve cezanı çek.
Minho gitti.
Jisung: E-EFENDİM LÜTFEN KAPIYI AÇAR MISINIZ?
Jisung ses duyamayınca kapıya daha sert yumruk atmaya başladı ve kapı açıldı.
Minho: Zoru mu oynamak istiyosun sen??
Jisung: A-ama efendim.
Minho Jisung' un ellerini ve ayaklarını bağladı. Ardından ağzını bantladı ve Jisung' u kenara oturttu.
Minho: Görüşürüz bebeğim.
Jisung ağlamaya başlamıştı. Karanlıktan çok korkuyordu. Ama Minho' dan daha fazla korkuyordu. Bi yandan Minho' nun ona neden bebeğim dediğini düşünmüştü. Jisung' un gözleri açıldı ve içinden:
Yoksa Minho benden mi hoşlanıyo ama insan sevdiğine neden bunu yapsın ki.
Ardından bu düşünceyi bi kenara bırakıp tekrardan ağlamaya başladı.
Yaklaşın 3 saat olmuştu ve Jisung hala o odadaydı ağlamayı bırakmıştı. Sadece boş boş bi noktaya bakıyordu. Ardından odadan bi ses geldi. Bi kahkaha sesi gibiydi. Jisung korkuyla etrafına bakınmaya başladı. Sonra ayak sesleri gelmeye başladı. Ayak sesleri gittikçe Jisung' a yaklasıyordu. Jisung gözlerini kapatıp:
LÜTFEN BANA ZARAR VERMEYİN.
LÜTFEN DURUR MUSUNUZ.
YALVARIRIM DAHA FAZLA YAKLAŞMAYIN.
Ayak sesleri durmuyordu.
Jisung kafasında bi el hissetti ve ağlamaklı bi ses tonuyla:
LÜTFEN BANA DOKUNMAYIN.
Çok güzel biyerde bitirdim dimii
Neyse hadi bayss sizi seviorm<33
Çok kısa olduuu
Bugün çok yoruldum basketbol antrenmanım vardı o yüzden yazamadımm.
Çok tatlıı yicemmmmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam / Minsung
ActionJisung' un babasından intikam almak isteyen Minho bir gün Jisung' u kaçırır. Minho Jisung' a pek acımıyordu. Jisung' un bir yanlışını yakalayıp onu cezalandırmak istiyordu. Onu cezalandırırken babasının ne kadar acı çekeceğini biliyordu. Onun acı ç...