Jisung: LÜTFEN BANA DOKUNMAYIN!!
Jisung bunu demesiyle ensesinde sert bi cisim hissetti ve bayıldı...
X1: Patron çocuğu getirdik.
Bangchan: Tamam bağlayın uyanana kadar başında bekleyin.
Yaklaşık 30 dakika sonra Jisung uyanır.
Jisung: A-ah kafam nerdeyim ben.
X2: Patron çocuk uyandı.
Jisung: Ne patronu y-
B-bangchan benle ne işin var.Bangchan: Beni hatırlaman çok güzel Jisung.
Jisung:Bangchan benden ne istiyosun. Lütfen bırak beni.
Bangchan: Onu beni o gün o pislik adamlarla bırakıp gitmeden düşünedektin Jisungcuğum.
Jisung: Bangchan napsaydım zaten adamlar bana bi vursa dümdüz olurum senle ben aynı deiliz.
Bangchan: Evet senle ben aynı değiliz ve eğer bi gün güçsüz olan güçlü olanın eline düşerse güçsüz olan için pek hayırlı şeyler olmaz minik Jisung.
Jisung: Bana minik deme ayrıca ben güçsüz falanda değilim. Sensin güçsüz.
Bangchan: Anlicaz bakalım kim güçlü kim güçsüz.
Jisung: Hı hı aynen.
Bangchan bi bıçak çıkarır Jisung korksada belli etmez.
Bangchan, Jisung' a yaklaşır ve Jisung' un üstünü yırtar. Bıçağı karnında gezdirmeye başlar.
Bangchan: Belin çok güzel Jisung.
Jisung: Host lan yavşama.
Bangchan, Jisung' un karnına bıçakla hafif bi çizgi çeker. Jisung hafif bi şekilde inler.
Bangchan: İnle Jisung inle.
Bangchan Jisung' un karnına öncakinden daha derin ve daha büyük bi çizgi çeker ve bu sefer Jisung daha fazla inler.
Jisung: BANGCHAN YETER BIRAK LÜTFEN
Bangchan: Bu gün bu kadar yeter tatlım yarın için dudaklarını hazırla minik bebeğim.
Jisung ne dediğini anlamadan, anlamaz bi bakış atar.
Bangchan güler ve odadan çıkar ve Jisung yalnız kalır. Kaçmanın yollarını aramaya başlar ve yerde bi bıçak görür zorda olsa ipleri keser ve kurtulur. Jisung kapıyı açar ve ormana doğru koşmaya başlar fakat o sırada Bangchan dışarıda oturuyodur ve Jisung'u fark eder. Jisung yaklaşık 15 dakikadır koşuyodur ve sonunda bi taşın üstüne oturur. Yaklaşık 15 dakika sonra biri gelir ve:
-Evinden mi kaçtın minik Jisung. der
Jisung onun Bangchan olduğunu fark edince ayağa kalkıp koşacakken Bangchan onu kolundan tutar.
Tekrardan oraya giderler ve Bangchan' Jisung' u elleri ve ayakları bağlı şekilde sandalyeye bağlar ve Jisung' a bi yumruk atar sonra bi kere daha sonra bi kere daha.. Jisung yere düşmüş ve Bangchan ona acımasızca tekmeler atmaya başlamıştır. Jisung artık ölecek duruma gelmiş ve sayıklamaya başlamış:
Yardım edin
İmdat
Bangchan lütfen dur artık
Yalvarırım bırak beniJisung kan kusmaya başlamış:
Bangchan
Lütfen yardım etBangchan kapıyo yönelip gitmişti.
Jisung: Bangchan gitme
Yalvarırım gitme
Yardım et
Lütf-Jisung bayılmıştı. Ölmek üzereydi. Belkide ölmüştü...
Yaklaşık, Jisung 8 saattir baygındı. Yanına hala kimse gelmemişti. Saat 09:00' a geliyordu.
Bangchan nihayet Jisung' un yanına gelmişti. Bangchan, Jisung' un hala baygın olduğunu görünce doktor çağırmıştı. Bangchan, Jisung' u öldürmek istemiyordu. Sadece o gün kendisini o adamlarla bırakıp gittiĝi için o adamlar ona ne yaşattıysa aynısını Jisung' a yaşatmak istiyordu.
Doktor, Jisung' u orada tedavi edemeyeceğini, iç organlarının zarar gördüğünü ve beyin kanaması riski olduğunu söyledi. Bangchan bunu duyunca içinden:
Naptım ben bu çocuğa ya ölürse napıcam ben. diye geçirdi.
Bangchan: T-tamam doktor bey lütfen onu tedavi edin.
Hastaneye gittiler ve bu haber hemen Minho' nun kulağına gitmişti. Minho, Jisung' u hastaneden kaçırmayı planlıyordu.
2 gün sonra
Minho siyah bere ve siyah maskeyle hastaneye girdi ve orada bi doktoru boğup önlüğünü aldı. Doktormuş gibi Jisung' un odasına girdi ve Jisung' a biraz hava alması gerektiğini ve bugünlük ona kendisinin yardımcı olacağını söyledi.
Minho Jisung' u tekerlekli sandalyeyle dışarı çikardı ve arabasının yanına getirdi. Jisung arabadan dolayı onun Minho olduğu anlamıştı ve bağıracaktı ki Minho' nun burnuna koyduğu kokulu bez yüzünden bayılana kadar.
Jisung 1 saat sonra uyandı ve Minho' nun evindeydi. Karşısında duran Minho ile irkildi.
Jisung: Ahh neredeyse ölüyodum yaağ.
Minho: Öleceksin zaten.
Jisung: N-nası yani.
Minho: LAN OLM SEN KAÇIRILMA DİYE NERDEYSE 6 KİŞİ DÖVDÜM. 7. KİŞİYİ GÖRMEDİM ADAM DÖVDÜ BENİ.
Jisung: BAĞIRMA BANA BEN Mİ DEDİM SANA BENİ KORU DİYE.
Minho: Asıl sen bağırma sonuçlarına katlanırsın.
Jisung: ...
Jisung kalkıp Minho' nun omzuna yumruklar atmaya başladı ve
Jisung: NEDEN BENİ KORUMADIN SENİN YÜZÜNDEN BANGCHAN BANA NELER YAPTI BİLİYORMUSUN.
Daha sert yumruk atmaya başladım.
Jisung: BİR 7 ADAMI DÖVEMEDİN BEN OLSAM ŞU AN HEPSİ MEZARDA OLURDU APTAL.
Minho, Jisung' un bileklerini tek eliyle tuttu ve Jisung' a öldürücü bi bakış attı. Jisung ayağa kalktı.
Jisung: Eee e-efendim çok özür dilerim.
Dedi ve kapıya yöneldi kapı kitliydi.
Jisung: Efendim lütfen kapıyı açar mısınız?
Minho: Nereye Jisung kaçmaya mı çalışıyorsun yoksa.
Jisung: H-hayır efendim n-ne alakası var.
Minho: Benden mi korktun yoksa.
Jisung: Sizden korkmuyorum Efendim.
Minho:Benden kork Jisung.
Jisung: Sizden korkmuyorum Efendim.
Minho Jisung' a silah doğrulttu.
Minho: (piç gülüşü) benden kork Jisung.
Yine mükemmel bi yerde bitirdimm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam / Minsung
ActionJisung' un babasından intikam almak isteyen Minho bir gün Jisung' u kaçırır. Minho Jisung' a pek acımıyordu. Jisung' un bir yanlışını yakalayıp onu cezalandırmak istiyordu. Onu cezalandırırken babasının ne kadar acı çekeceğini biliyordu. Onun acı ç...