Minho: Jisung saçmalıyorsun.
Jisung: Saçmalamıyorum Minho.
Minho: Haklısın Jisung ben seni öldürmeden bence sen kendini öldür.
Dedi ve odadan çıktı.
Jisung: BIKTIM SENDEN SİKİK KATİL.
Minho bunu duydu ve odaya geldi.
Minho: Bişey mi dedin Jisung.
Jisung: Yok efendim öyle şey mi olur.
Minho: Peki yanlış duydum o zaman.
Jisung(kısık sesle) : Yanlış duymadın ama neysee.
Minho: Efendim?
Jisung: Yok bişey.
Minho: Senin yerine başkası olsaydı çoktan ölmüştü Jisung. Şansını çok zorluyorsun.
Jisung: Pardon ne yapmışım ben?
Minho: Şu an hala şansını zorluyorsun Jisung.
Jisung: Asıl benim yerimde başkası olsaydı sana katlanamazdı. Belki şu an benim yerimde biri olsa çoktan kendini öldürmüştü.
Minho: SEN ZAHMET ETME BENCE JISUNG BEN SENİ ÖLDÜREBİLİRİM.
Dedi ve Jisung' un kolunu tutarak onu bir odaya götürdü bu o odaydı işkence aletlerinin olduğu oda.
Jisung' un gözleri dolmuştu.
Jisung: (sesi titreyek) Efendim burada ne yapıcaz.
Minho: Bilmem ne yapmak istersin.
Minho ileri doğru adım atmaya başladı. Jisung arkasında kalmıştı.
Minho: Şu ip boynuna çok yakışır bence.
Jisungtan cevap yoktu.
Minho: Jisung?
Minho arkasını döndü ve Jisung yoktu. Mimho hemen odadan çıktı ve evi aramaya başladı.
Minho: JISUNG! ......... JISUNG!!
Minho hemen evden dışarı çıktı ve arabasına atladı. Halbuki Jisung evdeydi. Evet o saklanıyordu.
Jisung arabanın sesini duymuştu ve ses uzaklaşınca saklandığı yerden çıkmıştı. Jisung şu an Minho'nun aptal olduğuna inanmaya başlamıştı.
Minho arabayla Jisung' un evine gitti ve kapısına sertçe vurmeye başladı. O sırada ordan biri geçiyordu;
Geçen kişi: Boşuna tıklamayın orda yaşayan kişi öldü. Evde kimse oturmuyor.
Minho: Hah nasıl yani onu ben ka- yani tamam teşekkürler.
Geçen kişi: Bişey deil.
Jiaung ne yapacağını düşünüyordu. Tek seçeneği ormanın derinliklerine doğru yürümekti. Yoksa Minho onu bulduğunda kim biler neler olucaktı.
Jisung evden çıkıp ormana doğru yürümeye başladı. Yürüdü sadece yürüdü. Bazen korkmuştu. Kurt sesleri geliyordu.
Neredeyse 2 saat oldu ve hava karardı. Jisung çok korkuyordu. Nereden geldiğini bilss Minho' nun evine geri dönücekti ama bilmiyordu.
Jisung bir ağacın altîna çömeldi ve ağlamaya başladı. Hemde çığlık atarak. Sonuçta onu kimse bulamazdı. O çığlık atınca bazen hayvan sesleri artıyordu.
1 saat sonra
Jisung hala ağacın altında oturuyordu. Belki Minho onu bulabilir diye. Ama oradan çok uzaklaşmıştı. Bu imkânsızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam / Minsung
AçãoJisung' un babasından intikam almak isteyen Minho bir gün Jisung' u kaçırır. Minho Jisung' a pek acımıyordu. Jisung' un bir yanlışını yakalayıp onu cezalandırmak istiyordu. Onu cezalandırırken babasının ne kadar acı çekeceğini biliyordu. Onun acı ç...