Slm 6. Bolum

168 13 3
                                    

Şaşkınlığımı gizlemeyerek zoroya bakıyordum
Z: ne uaptığını sanıyorsun
S: bunu sana sorması gereken kişi ben olmalıyım neden yatağımda uyuyorsun
Zoro yattığı yerden doğrulup bana baktı
Z: uyuyamaz mıyım?
S: tabii ki uyuyamazsın!
Z: o neden, arkadaş değil miyiz?
S: öyle ama, arkadaşlar ne zamandan beri izinsiz böyle şeyler yapıyor
Z: peki arkadaşlar ne zamandan beri biri uyurken saçını okşuyor?
O kadar haklıydı ki cevap veremiyordum yüzümü kızgın olduğumu belli edecek şekilde buruşturdum ve kapıya doğru ilerledim.
S: ne halin varsa gör o zaman.
Z: pekala, artık gidebilirsin.
Odadan çıkıp kapıyı ardımdan çarptım ve luffy'nin yanına döndüm. Luffy çoktan uykuya dalmışım bile, luffy'i sırtıma alıp odasına götürdüm (misafir odası) yatağa yavaşça yatırdım ve üzerini örtüp odadan ayrıldım. Ardından odama gittim, kapının arasından zoro uyuyor mu diye bir göz attım ve içeri girdim.
Kendi yer yatağımı da kurup uyumak için hazırlandım ve yatağıma geçtim. Gözlerimi kapattım, uyumak için çabaladım fakat çabalarım boşaydı bir türlü uykum gelmiyordu. Sırt üstü yatıp tavanı izledim fakat bir süre sonra uyuya kalmıştım
Sabah alarmım gözümü açtım. Yatakta biraz kıvranıp, esnedim ve hemen yattığım yerden doğrulup ayağa kalktım. Zoro ve Luffy uyanmasın diye küçük ve sessiz adımlarla mutfağa gittim, öğlen yemek için üçümüze de köri soslu makarna ve salata hazırladım fakat luffy salata sevmediğinden ona biraz et kızarttım. Makarnaları, salataları ve eti kaplara koyarken zoro arkamdan yaklaşıp başını omzuma koydu ve ne yaptığıma baktı. Beklemediğim bi hareket yaptığından ağzımdan "ay" diye ince tonlu bir ses çıktı, Zoro geri çekildi ve bana kahkaha atarak gülmeye başladı sadece yüzüm kızarmış ve kaşlarımı çatarak ona bakıyordum, zoro artık bana gülmekten gözünden yaşlar gelmişti, yüzümü buruşturdum ve öğle yemeğimizi koyduğum kapların ağızlarını iyice kapatıp, buz dolabı poşetlerinin içine koydum ardından ağızlarını bağladım. Zoro'ya baktığımda sırıtarak beni izliyordu.
S: beni izleyeceğine git ve hazırlan!!
Z: tamam, tamam.
Zoro sırıtarak giyinmeye gitti ben ise luffy'i uyandırmaya.
Luffy'nin yanına gidip bir kaç yalan söyledim. Tabii bu yalanları duyduğu anda hemen uyandı ve doğrulup bana baktı. (Yemeklerle ilgili yalanlar söylüyor.
Orn: luffy icin harika bir kahvaltı hazırladım içinde bolca et olan bir kahvaltı hem de!)
L: YEMEK!!!!
S: evet luffy, yemek.
L: hadi hemen yiyelim hemenn
S: hazırlan ilk önce maymun.
L: ah, tamamm..
Bende hazırlanmak için odadan çıktım ve odama gittim.
(Buraları  yazmaya çok üşendim boş zaten. Bunlar hazırlamışlar falan filan çoktan okula varmislar)
Sınıfa girdik ve yerlerimize oturup öğretmenin gelmesini bekledik. Beklediğimiz sırada zoro bana bir kağıt attı, içini açıp baktığımda kağıtta sabahki "ay" sesimi taklit eden bir yazı vardı içinde. Geri buruşturup zoro'ya attım bana sabahki sırıtışıyla bakıyordu. Sinirlenip başımı sıraya koyup başka tarafa çevirdim, fakat uyuyakalmıştım lakin bu çok uzun sürmedi. Öğretmenin adımı bağırarak söylemesiyle yerimden fırlayıp öğretmene baktım. Bana sinirli bir şekilde bakıyor ve soru soruyordu yeni uyandığımdan bir şey anlamiyordum bu yüzden bana daha çok bağırıyor ve azarlıyordu. O kadar uzun bir süre bunu yapmıştı ki çoktan ders bitmiş teneffüs zili çalmıştı. Yerime tekrar oturup başımı yine sıraya koydum bu sefer zoro'ya dönüktü başım zoro'nun ise eli çenesinde bana bakıyordu, bu atmosfer hoşuma gitmiyor değildi, rahatlatıcıydı fakat luffy yüzünden bu da çok sürmedi. Luffy aramıza heyecanlanlı bir şekilde girdi ve sandalye çekip oturdu. Zoro biraz sinirli bakıyordu luffy'e ama öyle bakmaya da içi el vermiyordu, ama anlayamadığım bi şey vardi zoro'nun neden sinirli baktığı.

Tekrardan merhabaaa. Yine bahanelerimle birlikte geldim kusuruma bakmayınız hemen açıklıyorum
Okul yeni açıldığından dolayı derslerimiz biraz yoğundu ve denemelerini vardı (sınıf belirleme vs) bu yüzden biraz yoğun haftalar geçirdim fakat şuanlık bir sınavım olmadığından yazmaya devam edeceğim 🤭🤭 her neyse bu bölümü attıktan hemen sonra öbür bölümü yazmaya başlayacağım aklımda çok güzel şeyler var😈 her neyse öbür bölümde gorusuruzzuzz

ZosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin