Na Eun jalan 2 kat luar office untuk mengambil angin yang segar . Selepas itu , Na Eun mahu membeli coffee untuk V . Nasib baik lah aq bawak duit . Aku nak buat surprise untuk V . Na Eun sampai di kantin office V itu . Dia menuju ke kaunter dan memesan coffee . Lepas itu , penjaga kaunter pergi ke dapur dan menyuruh Ye Rin untuk membuat coffee . Na Eun menyuruh Ye Rin menghantar coffee untuk V . Na Eun mahu pergi membeli roti untuk V . Selepas itu , Ye Rin menuju ke meja office V itu . Dan tidak sengaja dia tertumpahkan coffee tu ke baju V .
Ye Rin : Alamak ! Mianhei !! Saya tak sengaja . Mesti baju encikk kotor . Sekejap ye , saya ambilkan tuala jap
V : Ok , palli ya
Ye Rin : Encik , baju encik makin kotor la , mianhei // lap baju V //
V : Aishh , Gwenchana yoTiba ² Ye Rin terjatuh diatas V ⁿ terhug V tanpa sengaja .
Na Eun yang baru sampai daripada kedai yang membeli roti untuk VNa Eun : // shock // + geram // perasaan bercampur aduk // Oppa !!
V : Arghh , oppa boleh jelaskan .
Na Eun menangis sambil berlari meninggalkan officee V & menaiki teksi menuju ke suatu tempat
V : Chingu !!
V menolak Ye Rin sampai jatuh ke bawah lalu mengejar Na Eun . Dia berhenti setelah melihat Na Eun berlalu pergi dengan sebuah teksi . Ye Rin juga mahu mengejar V untuk meminta maaf tetapi dia ternampak name card V diatas meja & mengambil nya tanpa pengetahuan V .
Ye Rin : Aku akn call atau mesej dia untuk meminta maaf . Aku x sedap hati .
Skip di taman tempat semalam dia pergi bersama Kris
Na Eun : Sanggup dia buat macam ni kat aku ? Wae ? Ape salah aku ? // Na Eun menangis sepuas ² hati //
Kebetulan pada masa yang sama Luhan berada di situ untuk menenangkan fikiran & ternampak Na Eun sedang menangis . Dia mendekati Na Eun untuk mengetahui apa yang berlaku .
Luhan : Na Eun , apa kau buat kat sini dan ke kenapa ko nangis ? // shock //
Na Eun : Arr ? 0wh , ko Luhan . // suara serak // aku saje datang nak nangis x boleh ke ? // fake smile //
Luhan : X pernah aku dengar lagi orang dtg taman nak nangis , orang dtg nak tenangkan fikiran pernah lah .
Na Eun : Aku kan lain dari yang lain // smile //
Luhan : Ko ni , biar aku call V jap nak bahitahu ko ada kat sini
Na Eun : Andwae ! Hajima ! Aku x nak dia tahu aku ada kat mane // halang tangan Luhan //
Luhan : Ish , ko ni jngn la macam ni
Tiba ² Na Eun pengsan di atas ribaan Luhan . Luhan x tahu mahu buat ape lalu dia teringat yang dia ada villa yang x pernah dia tinggal di sekitar taman itu . Dia membawa Na Eun ke villa itu .
Luhan : Na Eun , ko demam lah !! Aku akan rawat ko kat sini sampai ko bangun & aku x kan cakap kat V macam yang ko nak .
YOU ARE READING
I'm Yeoja 2
FanfictionAgak agak lah sendiri siapa hero siapa heroin HAHAHAHAHAHAHAHAHAH