Part 3

120 18 0
                                    

Skip di villa Luhan .

Luhan meletakkan Na Eun di atas sofa lalu mengusap usap mukanya .

Author : Letak atas katil lain pulak ceritanya -.-

Luhan : Aku tak tau kenape kau boleh jadi macam ni . Mana Na Eun yang aku kenal dulu ? Adakah semua ni terjadi lepas kau kawen dengan v tak guna tu ? Wait n see apa yang aku nak buat .

Ye Rin yang bangun daripada tidur terdengar ada suara orang gila yang bercakap sorang sorang kat bawah beranikan diri turun ke ruang tamu .

Ye Rin : Omaigod ! - slow -

Ye Rin ternampak oppa nya Luhan menangis di sisi Na Eun .

Ye Rin : Tu bukan nya wife Encik Kim Taehyung ke ? Oppa ada hubungan skandal ngan dia ? Jap nak call appa ngn omma ke Taehyung ?

Soalan itu bermain main di dalam minda Ye Rin sehingga tidak perasan ada yang mengawasinya .

Skip di office Kim Taehyung

Setiausaha : Encik , petang ni encik ada meeting ngan client malah malam ni encik ada dinner ngan ceo syarikat sbs .

V : Batalkan semuanya .

Setiausaha : Nae ? Jeongmalyo ?

V : Saya ada urusan penting . Tangguhkan semuanya ke minggu depan .

V mengambil jaketnya dan berlalu pergi .

Skip di Villa Luhan

Ringtone fone Na Eun berbunyi dan dia lalu bingkas bangun sambil menyanyi ' i need you girl wae honja sarangahago honjasoman ibyeolhae ! ' Dengan suara chipmunk sambil menari .-. Luhan yang terkejut tergesa gesa pergi ke ruang tamu untuk melihat aritis mana yang buat konsert kat rumah dia tibe tibe .

Luhan : Na Eun ahh . HAHAHAHAHA
What are you doing ?

Na Eun : Jap dah nak habis . Nan aremdowa ! Nomu chigeowa ! I NEED YOU GIRL ! I NEED YOU GIRL !

Luhan : HAHAHAHA kau masih tak berubah . Kau lupa kea yang kau ni bini ngan mak orang ? * gelak terkeke kekeh *

Na Eun : Haah la , jembalang mana call tadi * check fone *

Luhan : Nuguya ?

Na Eun : Hana yaaaa . Omo bogoshippoo !

Luhan : Dia dah letak . Nak menipu pun kau HAHAHAH

Na Eun : Erk weird ah macam mana aku boleh ada kat sini ?

Luhan : Panjang ceritanya .

Na Eun : Pendekkan . Eh yang kau cakap aku ni mak orang ngan bini orang tu kau buat lawak kan ? HAHAHAHA

Luhan : Dah tu yang kau BOGOSHIPPO kan sangat tu siapa ? Bukan nama anak kau ?

Na Eun : Tu bias aku . Tak kenal ? Ala yang ..

Luhan : Okay . Kau ni okay ke tak act ?

Na Eun : Okay jea .

Luhan : Ke kau dah hilang ingatan ? Siapa nama kau ?

Na Eun : Son Na Eun * sambil buat weird face *

Luhan : Nama aku ?

Na Eun : Xi Lu Han

Luhan : Nama husband kau ?

Na Eun : Husband aku ?

Bersambung . Please read and vote juseyo . Gumawo !

I'm Yeoja 2Where stories live. Discover now