Part 8

125 14 1
                                    

V pun berjalan setapak demi setapak ke arah Na Eun tiba tiba

Na Eun : Hana dul set !

V pun jatuh tergelincir terpijak sabun .

Taehyung : Arghhhhh * pengsan *

Na Eun : Kau tak boleh tipu aku lagi la HAHAHA

Na Eun pun berlalu dari situ dan menuju ke katil nya . Dia mencapai telefon bimbit dan mula mendengar lagu fav nya .

30 minit kemudian

Na Eun : Eh , laki aku mna eh ? Tak kn tak bngun lagi .

Na Eun mendongak melihat ke arah lantai dan dia terkejut melihat mulut V sudah berbuih buih . Lantas segera dia berpusu pusu ke arah V .

Na Eun : Chagi , hang tertelan sabun ka * nangis * Dah la pakai boxer kale pink saja . Kelaka aku tengok .

Na Eun pun mengangkat V dan meletakkannya ke atas katil . Dia turun ke bawah ( dapur ) untuk mengambil tuala dan air .

Na Eun : Haish , tadi kau yang buat aku baring atas katil ni aku pulak . Aigoo . Dah la benjol kepala kalah batu belah batu bertangkup .

Setelah selesai menuam kepala V dengan air Na Eun merenung tepat ke arah kelopak mata V yang tertutup sambil berkata ...

Na Eun : Saranghae Kim Taehyung 💕

Na Eun pun baring di sebelah V sambil peluk V .

Na Eun : Kalau kau pengsan dari tadi kan bagus .

Skip keesokan harinya .

Taehyung bangun dahulu seperti biasa sebab dia nak pergi kerja .

Taehyung : Apa sudah jadi kepada bilik ini . Woiii , bangunnnnnn

Na Eun : Eo ? Morning chagi * peluk V *

Taehyung : Kau dah perkosa aku warghhhhhhh hilang lah dara . Boxer jea aku pakai ? Melampau kau ni .

Na Eun : Kau yang cabut semalam sengal .

Taehyung : Kalau macam tu kenape aku tak cabut kau punya jugak ? Haa haa jawab

Na Eun : Sebab kau tak sempat * muka menyampah * Aku tak cukup tidur sebab kau tau dak

Taehyung : Tak sempat eh * smirk * alang alang kau dah peluk aku ni ...

V pun menarik selimut dan meneruskan aksinya anda tau kan . Kali ni Na Eun dah tak boleh lari , sebab dia yang makan diri sendiri .

Skip after that

Na Eun : * tak terkata *

Taehyung : Debo ke chagi ahh . Dah lepas pun .

Na Eun : Siap kau . Aku kena kan jap lagi . Mentang mentang bab byun ni aku kalah . Nak gi kerja pun boleh lagi . Dah gi bersiap sana .

Na Eun pun mengambil selimut dan membawanya bersama masuk ke dalam bilik air .

Skip

Taehyung : Chagi , butangkan baju oppa ni ha * duck face *

Na Eun : Susah dapat laki manja -.-

Semasa Na Eun membutangkan bajunya dia ternampak lah abs si V ni ha dan buat buat tak nampak tapi ditangkap oleh V .

Taehyung : Tengok ape ? Ada harta karun kat dalam ?

Na Eun : Eo ? Anniya .

Taehyung : Kalau nak pegang , pegang je lah .

Taehyung cepat meragut tangan Na Eun dan memaksanya untuk merasa abs dia ( ayat keling hua hua )

Na Eun : Yahhhh , cecepapat lllaaah . Aku nak kejut hhaannaa pulak ni * gagap *

Taehyung : Padahal nak cover hahaha kau blushing aku nampak .

Na Eun pun berlalu meninggalkan bilik yang durjana itu .

Skip di bilik Hana .

Na Eun : Hana ahh , hari ni tak yah sekolah okay ?

Hana : Waeyo omma ?

Na Eun : Omma ada something nak tunjuk .

Hana : Nae * lompat atas katil *

Skip depan rumah Kim

V mencium seluruh muka Hana sebelum Hana menjerit minta dilepaskan .

Na Eun : Annyeong Kim Taehyung !

Taehyung : * smirk *

Hana : Dah knape ngan appa tu omma ?

Na Eun : Ahh , anniyo . Gwenchanaa

Hana : Omma , Hana nak tanya something boleh ?

Na Eun : Everything for u honey * masuk dalam rumah *

Hana : Kenape omma tak panggil appa tu oppa masa depan Hana ? Omma selalu sebut nama appa je .

Na Eun terhenti langkahnya apabila mahu masuk ke dapur . Air mata nya mula mengalir setitik demi setitik . Dia mengelap nya setelah diekori gerak gerinya oleh Hana .

Na Eun : Panjang ceritanya . Kamu budak kecil lagi . Tak faham semua ni Hana * usap kepala Hana *

??? : Eo ?

Bersambung . Sorry kalau tak de part byun HAGAHAGAGGA . Vote and comment juseyo !

I'm Yeoja 2Where stories live. Discover now