V pun meletakkan Na Eun di atas katil Queen mereka . V merapatkan muka nya dan muka Na Eun .
Na Eun : Ommo , ommo . Jeball . Cukup lah peristiwa 5 tahun lepas T^T
Taehyung : Tu 5 tahun lepas changi , dah besar pun anaknya * evil laugh *
V perlahan lahan mengusap kaki Na Eun .
Na Eun : Ottokhae T^T
Dia ternampak novel yang selalu dibaca nya lalu mengambil sebagai perisai dan senjata . Na Eun membaling novel itu dan terkena tepat di kepala Taehyung .
Na Eun : PAK ATAN ADA KUCING NAMA DIA BINGO B I N G O !
V pun berpura pura pengsan di hujung katil .
Na Eun : Ommo , dia pengsan . Aku dah bunuh anak orang . Ottokhae !
Perlahan lahan Na Eun mendekati V dan merapatkan badan nya dengan dada V untuk memastikan dia bernafas lagi ke tak .
Taehyung : Catch you !
V pun memeluk Na Eun dengan erat macam tak pernah peluk orang .
Na Eun : Appo * buat muka kesian *
Taehyung : Nanti lagi sakit sabo je lah * evil laugh *
Na Eun : Mati aku * telan air liur *
Taehyung : Mana aku nak tambat kau ni nanti kau lari .
V pun terfikirkan satu idea . Dia memandang Na Eun dengan evil smile diikuti evil laugh .
Na Eun : Gila dah laki aku .
Taehyung : Diam je lah .
V mengangkat Na Eun dengan sebelah tangan dan turun ke dapur .
Na Eun : Yahhh , nak bawak aku gi mana !
Taehyung : Dapur la gi mana lagi kalau turun bawah ngok . Kau aku masak 5 rasa pun sedap tapi sayang * evil laugh *
Na Eun : Kalau ye pun turun kan lah aku * terkapai kapai *
Taehyung : Nanti kau lari
V mencapai sebungkus lada then berlari naik semula ke atas .
Na Eun : Yahhh , nak masak ape kat atas * weird *
V meletakkan semula Na Eun ke atas katil . Na Eun pun terbaring .
Taehyung : Kalau kau lari , aku cili mulut kau * evil laugh *
V pun mencabut satu per satu butang bajunya hingga lah tinggal boxer sahaja . Na Eun yang menyaksikan pertunjukan free itu tergamam sambil menutup mata .
Taehyung : Changi , mesti tak sangka kan oppa ada abs * smirk *
V mencapai tangan Na Eun dan meraba raba abs nye . Na Eun dengan cepat menarik tangannya semula .
Na Eun : Aaa ku da dah ta tau lama lah ! * gagap *
Taehyung : Are you sure * smirk *
V pun merapatkan tubuhnya dengan tubuh Na Eun dan cuba untuk membuka butang baju Na Eun . Tetapi Na Eun menepis tangan V berkali kali .
Na Eun : Jeball , aku penat ni . Tadi aku tak tido pun . Kim Taehyung ! * nangis *
Taehyung : Dah terlanjur . Aku tinggal boxer jea ni . Dah alang alang penyeluk pekasam okay .
Semasa Na Eun sedang merayu rayu tangan V sudah pun berada di dalam baju Na Eun ( wtf -.- ) cuba untuk membuka bra dia .
Na Eun : Yahhh , kau boleh amik kesempatan pulak * nangis + pukul lembut V *
Taehyung : Ape kod dia ni ? Tak dapat bukak pun . Kau ni lagi satu buat ape pakai bra malam malam tak membesar ..... kau nanti .
Na Eun : Aku kan tak mandi dari tadi -.-
Taehyung : Finally !
V pun mencampak bra Na Eun ke atas lantai dengan penuh semangat . Semasa V sedang berimaginasi sendiri Na Eun memecut lari masuk ke dalam bilik air .
Taehyung : Yah , Son Na Eun !
Na Eun : Selamat akhirnya aku . Fuh lega .
Taehyung pun bingkas bangun dari katil dan membuka pintu bilik air . Na Eun yang tidak mengunci pintu berdebar debar V sudah memulas tombol pintu .
Na Eun : Pabo ya ! * ketuk kepala sendiri *
Masa Na Eun ketuk kepala tu , dia terlepas tombol pintu tu dan membolehkan V masuk .
Taehyung : Kat dalam ni ke chagi ?
Na Eun : Mati lah aku . Dead leaves - -
Taehyung pun berjalan setapak demi setapak ke arah Na Eun dan ....
Bersambung
P/s : Sorry satu part aje dah byun GAHAGGAGGAGAG ni musim puasa jadi mood tak de tapi kalau dah datng berpusu pusu .
Vote n comment juseyo !
YOU ARE READING
I'm Yeoja 2
FanfictionAgak agak lah sendiri siapa hero siapa heroin HAHAHAHAHAHAHAHAHAH