Késő este van és sehogy sem tudok aludni, Tom itt alszik mellettem viszont én csak forgolódok és ezer kósza gondolat jár a fejemben. Felültem és körbe néztem de a sötétség szinte elnyelt mindent. Felálltam és elkezdtem kutakodni és én sem hittem el mit találok de örültem neki ugyanis talán ez most kicsit jobb kedvre fog deríteni. Találtam egy fiókot ami tele volt drogokkal. Még be se szívtam de már úgy éreztem hogy be vagyok állva. Elővettem egy kis adagot belőle és hosszas keresgélés után találtam végre egy kis darab papírt. Kinyitottam az erkély ajtót majd becsuktam magam mögött. Nem volt hideg csupán csak az éjjeli szellő lengette a hajam, pont kellemes volt. Felszakítottam a zacskót és rá tettem az asztalra. Összetekertem a papír lapot majd bele tettem a drogba és felszívtam, talán kicsit sokat is. Ameddig még nem éreztem annyira a hatását csak néztem ki az erkélyről és láttam egy embert aki éppen sétált az utcán a kutyájával. Nem nagyon értettem hogy ilyen későn miért sétáltat valaki kutyát de nem érdekelt mert pár nappal ezelőtt még én is ezt csináltam, most viszont be vagyok ide zárva és konkrétan egy tárgyként kezelnek. Nagyjából fél óra múlva már elég boldognak éreztem magam és mintha az összes problémám elszállt volna. Bementem az erkélyről és ki akartam nyitni a szoba ajtaját de nyilván zárva volt.
- Na bazdmeg ez a fasz fej bezárta az ajtót - idegeskedtem
Körül néztem egy kicsit és megpillantottam Tom éjjeli szekrényén a szoba ajtajának kulcsát. Halkan oda mentem és elvettem majd a lehető leghalkabban kinyitottam az ajtót és lementem. Nagyon halkan mentem le a lépcsőn ugyanis mint már említettem többször is rettentően nyikorog.
Egyre jobban éreztem magam szóval meg tette a hatását a drog és már annyira hogy azt sem tudtam hol vagyok. Mikor le értem csak dölöngéltem jobbra-balra. Ki nyitottam a fiókot és nem mondom nem kevés késsel találtam szembe magam. Elővettem egyet és ne kérdezzétek miért én sem tudom de elkezdtem megvágni magam ami nem tudom miért de jól esett. Majd egyszer csak azt veszem észre hogy ömlik a vér a kezemből. Ledobtam a kést és elég hangos volt úgy hogy hallottam hogy valaki jön le a lépcsőn, imádkoztam hogy ne Tom legyen az. De hát vajon ki volt? Persze hogy ő. Fel kapcsolta a villanyt majd elképedve nézte ahogyan állok és folyik a vér a kezemből.
- Te mit csinálsz itt és hogyan jöttél ki a szobából? - üvöltött majd neki lökött a falnak.
Azt sem tudtam mi történik vagy hogy egyáltalán hol vagyok csak ennyit tudtam mondani:
- Orvost
Mostmár lejöttek a többiek is és megkérdezték mi van velem ugyanis látták hogy full be vagyok állva.
- Honnan szedted a drogot? - üvöltött még mindig Tom majd leesett neki
Nem szóltam semmit mert alig értettem valamit a fülem elkezdett sípolni majd elkezdtem szédülni és végül elsötétült a kép.
Tom's pov:
Nem hiszem el elájult mert be drogozta magát annyira örülök hogy most még a kórházba is vihetjük be. Gyorsan felöltöztünk és hogy ne ismerjenek fel minket felvettünk egy fekete pulcsit, felvettem a kapucnit plusz mind a négyen még magunkra kaptunk egy szemüveget és azonnal indultunk is mert Mary sok vért vesztett. Csak a sürgősségire tudtunk bemenni és azonnal bevitték egy műtőbe. Össze varrták a sebét és infúzióra kötötték. Oda mentem az egyik nővérhez:
- Ma bent maradok vele éjszakára!
- Sajnálom de csak közeli hozzá tartozók lehetnek bent mint például anyja vagy apja
- Tudja ki vagyok? - lejjebb húztam a napszemüveget és bele néztem egyenesen a szemébeIjedten nézett de le vette hogy ki is vagyok valójában úgy hogy ki nyitotta az ajtót majd bólintottam és bementem a kórterembe. Mary aludt úgy hogy én is leültem egy kis fotelbe ami az ágy mellett volt és én is álomba merültem.
Mary's pov
Nem tudom mi történt csak arra emlékszem hogy drogoztam majd elkezdtem vágdosni magam most pedig itt vagyok. Még mindig érzem hogy kicsit be vagyok állva és nagyon hasogat a fejem. Láttam hogy Tom mellettem alszik és mivel most nincs bezárva az ajtó kiszedtem a karomból az infúziót és nagy nehezen feltápászkodtam az ágyból és az ajtó felé vettem az irányt. Kinyitottam és halkan kisurrantam. Egy sötét, kék fénnyel ki világított folyosón találtam magam és a folyosó mindkét végen volt egy-egy lift. Elindultam jobbra ugyanis az közelebb volt. Nagyon lassan tudtam menni mert nagyon rosszul éreztem magam. Hányingerem volt és fájt a fejem. Hallottam hogy mögöttem bezárult a lift de biztos csak egy nővér volt. Végre sikerült oda érnem lifthez de nem jött, hiába nyomtam a gombot úgy hogy egy választásom maradt hogy a lépcsőn megyek. Nem volt messze a liftől csak pár méterre úgy hogy nem kellett annyira megerőltetnem magam gyorsan oda értem. Ki nyitottam az ajtót és teljes sötétség volt, konkrétan az orromig nem láttam. Elég lassan mentem lefele ugyanis féltem hogy leesek a lépcsőn. Már majdnem lent voltam amikor valakibe bele ütköztem.