O zaman hadi başlayalım...Sıcak gecenin sıcak esen rüzgarlarında uyuyamadan sahile indim . Pembe pijamalarım ve beyaz geceleri giydiğim crop , parmak arası terliklerime hiç uymazken yazlığın kapısını açtım. Biraz dalgaları izlerken benim olduğum yöne doğru gelen bir çift görmemle rahatsız olamamaları için diğer tarafa doğru hafifçe yürüdüm.
Yürümek bana huzur veriyor rahatlıyordum...
İleriden gelen ses ile o tarafa doğru bakmam bir oldu. Gözlerim kısık bir şekilde kime seslendiklerini anlamaya çalışıyordum. "Aden!" N yi uzatarak dediklerinde kendimi işaret ettim "takılmak ister misin?" Eğer bunu bir erkek söyleseydi ağzını kırmıştım . Damla'nın İnce ve zarif sesinin gelmesi istemsizce beni sakinleştirmişti....
****
Üniversitemin ilk Yıllarında aile evinde kalan bir Genç olarak söylüyorum ki berbattı ve bende daha fazla buna tahammül edemiyorken düzenlenen 2. Bursluluk sınavlarına katılarak yüksek gelirli bir burs aldım kulağa mantıklı geliyor öyle değil mi?
Aileme yurtta kalıcağım derken kendime güzel ve şık bir ev kiraladım.
Tabi bunlara benim bursum ve ailemin gönderdiği para yetmiyordu. Çocukluk arkadaşım Öykü , ben ve ayrıca lise de tanıştığım ve hayatımda güvendiğim tek insan Damla ile beraber kalıyorduk. Bir öğrenci evi nasıl olursa aynı öyle bir evimiz vardı ve diğer öğrenci evlerine göre gayet temizdi.Temiz olmasının asıl nedeni üçümüzünde annelerinin temizlik konusunda biraz fazla dikkatli olmasıydı yaptığımız her şeyi düzenli ve kirli yapıyorduk ksksksks tabi bu nasıl oluyor diye soruyorsanız onu biz bile bilmiyoruz ama yakında temizlik yüzünden saç baş bir birimize gireceğimiz kesin ve bizde bunda hem fikiriz...
****
Hemen hemen 3 yıl olucaktı kendimize bir yazlık kiralayıp orda kaldık. Buraya gelmek için aylardır plan yapıyorduk....
"Aden, ne kadar eşşeksin sen ya" yastığı kulaklarımı kapatacak şekilde ayarladım ve tüm gücümü uyguladım ancak bu şekilde Öykü'yü duymayacaktım . "Salak ya" boşuna Öykü aynı anneme benziyor diyorum ya konuştu mu susmak bilmiyor . Altı üstü o çok sevdiği şampuanını bitirdim . Ne abartıyor. "Ne oldu yine?"
"Bu aptal, gerizekalı bilmem ne kadar ödediğim şampuanımı bitirmiş"
"Şu reklamını yaptığın?"
"Aynen öyle"
"Siktir! Şimdi ne kadar pahalıdır o"
"Şimdi git de ağzına-" bana karşı ettiği küfürü bozarak "hop hop ayıp oluyor bir tanem" diyerek yanağından makas aldım. "Niye bitirdin ağzına kadar doluydu?"
"Yalan atma mal"
"Gerizekalı ağzına kadar doluydu bir hafta olmuştu o geleli"
"Ay o kadar olmuş mu ya?" Diyerek sinsi bir gülüş attım.
"Ev temizliği sırası kimde?' Sorunla Damla'nın bana doğru dönüp "soruyu soran da" diyerek göz kırptı "hayır ya , yapmayın bunu bana"
"Yaptık bile , biz gezip yakışıklı sevgililerimize bakarken sende ev temizle"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gelincik
RomanceAcıyla baş etmişti oysa o .... Sevdiğinin ölümünü kabullenememişti..... "Seni öpsem-?" Derken sorusunu bölüp devamını birleştirdim "Öpebilirsin" ......