KİLLER BUNNYnin Ağızından
Ah yeni avım ormanda nasıl masumca dolanıyor,pekte şirin yazık olucak.Şu insanların aptallığı beni öldürücek,niye gecenin yarısı ormanda dolaşırsın ki,herneyse masum avımın arkasına sinsice yaklaştım ve tam sırtına bıçağı sapladım.HAHAHAHA,ah zavallı kız birden çığlık çığlığa yere yığıldı.Ne kötü bi son değil mi,üzülmeye gerek yok çünkü dünyada iyilere yer yok.Bu ormanda işimiz bitti,biraz başkomiserle mi uğraşsam HAHAHAHA,küçük cesaretli oyuncak ama birgün sönücek o cesareti.
DERYAnın Ağızından
Dosyayı incelemeye devam ediyordum,ama bir türlü ipucu bulamıyorum.Ne yapıcam derken birden telefon çaldı arayan ekip arkadaşımdı,hemen açtım
Ekip Arkadaşı
-Başkomiserim yeni bir ihbar geldi.
Derya
-Ne ihbarı
Ekip Arkadaşı
-Ormanda bir kadın cesedi bulunmuş,olay yerine olay yeri inceleme ile intikal ediyoruz.
Derya
-Tamam,hemen oraya geliyorum bana konumu at çabuk.
ekipten konum
Atılan konuma gittim,ekip arkadaşlarım ve olay yeri inceleme ekipleriyle cesete baktık.Cesetten parmak izi örneği bulmaya çalıştık.Ama benim dikkatimi çeken şey kadının kolunda,incelediğim dosyadaki cesetin kolundaki izle aynı olması.Acaba bu cinayetide KİLLER BUNNY mi işledi.Kadının koluna yaklaştım evet tam tahmin ettiğim gibi bu cinayetide KİLLER BUNNY işlemiş.Olay yeri inceleme ekipleri ceseti torbaladı ve morga götürdü.O sırada ekip arkadaşlarımla kadının yakınlarını sorgulamak için karakola gidiceğimiz zaman iç sesim belki şuan o çok bulmak istediğin KİLLER BUNNY burdadır dedi.İç sesim galiba haklı burda olabilir ve ben onu yakalayabilirim.Ekip arkadaşlarımı karakola yolladım, bende ormanda yürümeye başladım.
KİLLER BUNNYnin Ağızından
Ah bugün şanslı günümdeyim galiba bir av daha HAHAHAHA,yeni avımı takibe aldım bi dakika ben bu kokuyu nerden tanıyorum bu baş belası komiser olamaz değil mi, bu kadar cesur olamaz.Biraz daha yaklaştım ve evet o baş belası komisermiş, ah bu kadın çok fazla cesur ve sınırlarını zorluyor.Baş belası komiser karakteri müthiş ve onu sevebilirdim eğer polis olmasıydı.Herneyse bu başkomiseri bi korkutsam mı acaba yoksa kaçırsam mı.
DERYAnın Ağızından
Ormanda yürümeye başladım,ve önceden rüyada gördüğüm o ormandaydım,yürümeye devam ederken bir ağaç dikkatimi çekti.O rüyada gördüğüm ağacın aynısıydı çünkü ağacın üzerinde bir tavşan suratı vardı ve ardından ensemde ılık bir nefes hissettim...
Bakalım neler olucak
Deryanın arkasındaki kişi kim
Minnaklar aktifliğim düşebilir çünkü biliyorsunuz yarın okul açılıyor ve ben artık liseliyim o yüzden aktifliğim düşebilir.Ama fırsatım olduğu an bölüm yazıcam.
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Sizleri çok seviyorum,kendinize cici bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başkomiser
БоевикBaşkomiser Derya ve Alex yani nam-ı değer Killer Bunny, onları hangi duygu esir alıcak aşk mı yoksa nefret mi görücez.