4.Bölüm[İlk Karşılaşma]

12 3 0
                                    

Bu  KİLLER BUNNY olabilir miydi yoksa başıma yeni bir katil daha mı çıktı?Ben bu karmaşayı yaşarken iç sesim durur hemen maydanoz gibi atladı,dur bi rahatla derya alt tarafı azılı bir katil ensende olabilir şuanda hem ne yapabilir ki sana,aptal iç sesciğim katil beni kesse bir yere atsa ne yapabiliriz ıssız bir ormandayız hem ben başkomiserim ama bir yandan da narin bir hanımefendiyim.Başlatma hanımefendiliğine ağzına çakarım bak görürsün gününü,hem sen başkomisersin bi eğitim almışsındır o hareketleri uygula.Salaksın yeminle iç sesciğim,ben kendimle tartışmayı sürdürürken arkamdaki kişinin elini belimde hissettim.Ne oluyor lan ırzımızıza geçiliyor hemde daha tipi bile bilmiyoruz off umarım yakışıklı bişeydir.Salakk ırzımıza geçilecek burda senin derdin yakışıklı olup olmaması mı? hemen önüme dönüp içimden bildiğim duaları okuyup, yaAllah diye adama tekme attım.Ve önümü döndüğümde karşımda tavşan maskeli heybetli bir adam vardı,işte rüyalarıma giren o katille karşı karşıyadım ve dalıp gittim yerden konuşmasıyla kendime geldim.KİLLER Bunny-Güzel koktuğunuz kadar reflekslerinizde iyiyimiş.Derya-Pardon,size ne benim güzel kokukup kokmadığımdan bu bir,ikincisi ise evet reflekslerim iyidir sizin burnunuzun iyi koku aldığı kadar. KİLLER Bunny-Pekala,iltifatınız için teşekkürler ama hiç korkmuyor musun bu ıssız ormanda. Derya-Neyden korkucakmışım,korkmama mı gerektiricek bir durum yok.KİLLER Bunny-Mesela benim gibi bir katil karşınıza çıkabilir ve sizi öldürebilir,ama ben böyle bir güzelliğin başka biri tarafından öldürülmesine dayanamam o yüzden bu görevi ben üstleniyorum. Derya-Beni böyle korkutabiliceğini düşünüyorsan yanılıyorsun,ben korkmam hem güzel koktuğunu söylediğin bir insanı öldürüceğini düşünmüyorum.KİLLER Bunny-Söylediğine göre korkun üzerinde yanılıyormuşum ya sende seni öldürmem hakkında yanılıyorsun ben kendi......


Sizce kimi öldürdü alex devam edicez

Fazla geç bölüm oldu ama kendimi size affettirdim bence bu bölümle.

Sizleri seviyorummmmm <3

BaşkomiserHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin