6.Bölüm

9 2 1
                                    

Killer Bunny nin Ağızından

Sırtımdan vurulmuştum bu nasıl olurdu,kimse benim ormanıma girmeye cüret edemez.Her kimse onu bulup cezasını kesicem çünkü hem beni yaraladı hem de avımı elimden kaçırdım onun yüzünden,neyse şimdi yaramın ne kadar derin olduğuna bakmak için yatak odama doğru ilerdim.Aynanın karşısına geçip sırtıma baktım,yaram çok derin değildi bundan daha kötüleride olmuştu.Yaramı kendim pansuman yapmıyıcaktım bu yaraya kim sebep olduysa o yapıcaktı,askerlerimden birini mesaj göndermesi için yolladım.

Deryanın Ağızından

Sonunda hastaneden çıkmış,eve geçmiştim ve Kereme herşeyi anlatmıştım.O beni yeterince sorguya çekmişti şimdi onu sorguya çekme sırası bende idi,Derya-Söyle bakalım,Kerem efendi görevden geliyosun beni arımıyorsun.Kerem-Görevden o adamın elinde olduğun gün geldim.Yani sana süpriz yapıcakken bunlar oldu.Derya-Neyse yaşandı bitti.Biz konuşurken kapı çaldı,ben tam kalkıp kapıya bakıcağım zaman Kerem önüme geçip"ben bakarım killer bunny gelmiş olabilir"dedi.Kerem kapıya bakmıştı ve kapının önünde tavşana benzeyen bir adam duruyordu,Kereme zarfı uzattı ve gitti.Çok şaşırmıştık Kerem ile kapıyı kapatıp yanıma geldi kerem,ve zarfı açtık zarfın içinden küçük bir not kağıdı çıktı.O not kağıdında italik yazıyla şunlar yazıyordu;

Sizin yüzünüzden yaralandım,bende açtığınız o yarayı sen pansuman yapıcaksın,çünkü cezayı sana kesmek istedi canım.Hem yanında benim ormanıma girip beni vurmaya cüret edebilen o kişiyide getir.On dakika sonra sizi almaya gelicekler.

                                                             -KB-

Kerem notu okur okumaz konuşmaya başladı.Kerem-Kızım sen neye bulaştın böyle,şu adamdaki cürete bak bizi aldırttırıcakmış arabayla,o kim olabiliyor bir türk askeri ile bir başkomiseri arabayla yanına getirtiriyor.Derya-Kerem bu benim işim suçluları bulmak.Kerem-Biliyorum,ama artık sesizce ondan bilgi toplamalıyız.Gidelim tanışalım bakalım şu Killer Bunny midir nedir.Konuştuktan sonra ben giyinmiştim, Kerem ise üzerini değiştirmemiş gri eşofmanıyla koltukta oturuyordu.Bizim için gönderilicek arabayı beklerken,telefonuma mesaj geldi bilinmeyen bir numaradan mesajda "araba aşağıda binin "yazıyordu, bu mesajı görür görmez hemen Kereme söyleyip aşağı inicektik ki Kerem birden durdu ve kapının yanındaki dolaptan silahını çıkartıp belini soktu.Beraber aşağı indik ve evimin önünde duran araca bindik,Kerem Killer Bunnynin ormanına gelene kadar tetikteydi.Ben ise Kerem kurtarmasa öleceğim ormana gitmekten pek keyif aldığım söylenmezdi.Belayı kendime çekmekten başka ne yapıyorum acaba,diye düşünürken düşüncelerimi bölen şey arabanın durması oldu.Koskacaman bir köşke gelmiştik ama buranın girişi yok gibiydi,arabadan inip şu tavşana benzeyen adam bizi  simsiyah kapı gibi bir yere yönlendirdi ve galiba girişe gelmiştik.Kim bilir belki bu köşke girişimiz olacaktı ama çıkışı olmayacaktı...

Meydayaya koyduğum resim köşkümüz,tam hayalimdeki gibi olmasada hayalimdekine bi tık yakın olduğu için koydum

Bakalım bu köşkten çıkabilicekler mi?

Devamı gelicekkkk

Yazım yanlışları olabilir,kusara bakmayın

 Bu bölüm kısa oldu ama bunu telafi edeceğim

SİZLERİ ÇOK  SEVİYORUMMMMMMM<3<3<3<3


BaşkomiserHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin