|Derin Yaram|
En başta en sevdiğim kişi,
Merhaba
İstersen tanışalım en baştan...Zeus kabadayı
___0534*****56: Bugün tekrar seni gördüm
0534:*****56: Başka bi kızla hergün yeni bir kızlasın
0534*****56: Dıştan gevşek ve çapkın görsede herkes ben senin içini biliyorum.
0534*****56: Senin okadar güzel bir kalbin var ki yağız ben senin kalbine aşık oldum.
0534*****56: Ama hergün başkasıylada görmek canımı acıtıyor.
0534*****56: Sen benim kanayan en derin yaramsın.
"Siz çevrimdışı 23.47"
"Derin Yaram♡ çevrimiçi 00.26"
Derin Yaram♡: Çok düşündünmü
"Siz çevrimiçi"
0534*****56: neyi anlamadım?
Derin Yaram♡: Anlatıklarını
Derin Yaram♡: Ama iyi kurgu bence anonim işleri bırak tiyatroya gir iyi kazanırsın.
0534*****56: Herşeyle dalga geç ama sana olan hislerimle asla!
0534*****56: Seni ne kadar çok sevdiğimi bilemezsin.
Derin Yaram♡: Bunu hergün başka bi kızdan duyuyorum zaten :))
0534*****56: Onların bok sevgisi gibi değil benim sevgim tamamı!
0534*****56: Onlar sadece paran için peşindeler.
Derin Yaram♡: Cık altıma yatmak için hadi hadi itiraf et sende onlardan birisin.
Derin Yaram♡: Ama üzgünüm bebeğim doluyum bu hafta gelecek hafta bakarız.
0534*****56: Canımı yakmak istiyorsan başarıyorsun. Ama sen nekadar böyle davransanda ben senin kalbini biliyorum tamamı.
0534*****56: Onlar gibi olmam olamam şu dünyada bi seni sevdim.
Derin Yaram♡: Madem bu kadar seviyorsun çıksana kızım karşına
Derin Yaram♡: Kimsin bizim okuldanmısın ha yoksa bnim salak fanlardan mısın?
-kimsin bizim okuldanmısın ha yoksa bnim salak fanlardan mısın?
0534*****56: Aynı okuldayız-Madem bu kadar seviyorsun çıksana kızım karşıma
0534*****56: Kolaymı sanıyorsun senin etrafında okadar kız varken gözün beni görürmü zannediyorsun.Derin Yaram♡: Ne olursa olsun karşıma çıksaydın böyle korkak gibi anonim den yazacağına cesur olup karşıma çıksaydın.
Derin Yaram♡: Zaten benim de korkak hislerinin arkasında durmayan bir kız çoçuğuyla işim olmaz!
"Derin yaram kişisi sizi engelledi"
____
0.0 bölüm sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Derin Yaram| Texting
Teen Fiction0534*****56: Bugün tekrar seni gördüm 0534*****56: Başka bir kızla hergün farklı bir kızlasın 0534*****56: Dıştan gevşek ve çapkın olarak görsede herkes ben senin içini biliyorum 0534*****56: Senin okadar güzel bir kalbin var ki yağız ben senin o ka...