| Derin Yaram|
"Aşk mı? Sevgi mi?" diye sorsalar,
Sen derim...Şiir sokaktadır
____Saat gecenin kaçıydı inanınki bilmiyorum kaç saat geçti beni engeleyen mesaja bakalı hiç bir fikrim yok. Aslında haklıydı, ben hislerimin arkasında durmayan zavallı bir kız çoçuğuydum. Onun sevgisine muhtaç küçük bir kız. Onu 1,5 yıldır koşulsuz şartsız uzaktan seviyordum. Artık duygularım okadar ağır basıyorki bi umut yazmak istemiştim. Onun sonuda hüsran ya...
Annem ile babam ben daha dört yaşındayken boşanmışlardı. İkiside beni yanında istememişti. Annem yeni kocası ve çoçuklarıyla İtalya'da yaşıyordu. Babam ise yeni genç sevgilisiyle dünya turuna çıkmıştı. Sadece aydan aya hesabıma para atar okul masraflarımı uzaktan karşılardı.
Bu dünyada varlığına şükrettiğim insanlar da vardı. Mesela dayım ailem beni istemeyince beni yanına almıştı. Durumu gayet yerinde bi iş adamıydı. Yengem dünyalar tatlısı çok güzel bir kadındı. Bazı sebeblerden ötürü çoçukları olmuyordu ama ikisi bana çok iyi anne baba olmuştu. Onların manevi kızıydım onlar hep öyle derlerdi. Keşke gerçekten onların kızı olsaymışım.
Dayım' ım mimarlık şirketi vardı. Yengem de çok iyi bir iç mimardı beraber çalışıyorlardı. Şuanda bi iş için ikiside şehir dışındaydı. Beni yanlız bırakmak içlerine sinmediği in bir kaç günlüğü ne yengemin kız kardeşi yanıma gelmişti. Kendisi benle yaşıt olduğu için bu hayata ki herşeyimi paylaştığım kız kardeşimdi.
Benim aksime asi kavgacı hırçın kendini ezmeyen çok güçlü bir kızdı. Ben ise kırılgan naif çok hasas bir insandım. Dayım bana hep papatyam derdi, papatya kadar güzel naif ve kırılgansın . Gerçekten de öyleyim.
Odamın kapısı hafifçe aralandığında başımı çevirme zahmetinde bulunmadım. Kimin geldiğini çok iyi biliyordum.
"Güzelliğim uyanıkmısın"
Benden ses gelmeyince yavaş adımlarla yatağıma doğru yürüyordu. Parke sesinden belli...
"Bak bende bize kahve yaptım saat geç ama içeriz dimi"
Benim tarafıma geldi. Başını yerden kaldırıp bana bakınca gülümseyen yüzü soldu, endişelli bir hal aldı. Kahvelerini yatağın yanındaki komidinin üstüne bırakıp yanıma geldi.
"Leya bu hall ne noldu sana"
Başımı yastıktan kaldırıp tam yatağıma bakan boy aynama baktım. Gözlerim ağlamaktan hem şişmiş içi kıpkırmızı olmuştu. Burnumda kızarmıştı. Dağınık saçlarım dahada birbirine girmiş yeşil irislerim bile kırmızı olmuştu.
Tam anlamıyla BERBATTIM!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Derin Yaram| Texting
Teen Fiction0534*****56: Bugün tekrar seni gördüm 0534*****56: Başka bir kızla hergün farklı bir kızlasın 0534*****56: Dıştan gevşek ve çapkın olarak görsede herkes ben senin içini biliyorum 0534*****56: Senin okadar güzel bir kalbin var ki yağız ben senin o ka...