Kapitola 18.

71 3 0
                                    

RANO
Přišla za náma Sarah a řekla že našla ostrovní pokoj. Tak jsme k nim jeli.
V pokoji byla mapa celého ostrova. A JJ přišel na to že to je na Kozím ostrově v Andělském dubu. Tak jsme tam jeli.
Jak jsme dojeli tak jsme  viděli Rafe a ostatní jak se snaží něco jeřábem vytáhnout. Vytáhli rakev. A v ní jen kostra. Byli jsme schovaní za keři.
O
,,Když tady není kříž tak kde" Zeptal se John.

,,To netuším" odpověděla mu Sarah

,,Takhle to tu nemůžeme nechat" řekl Pope
Kluci ten hrob dali tam kde byl.
JJ oběvil díru v dubu a byla ta samá jako v dubu v ostrovním pokoji. Vylezl na strom a šakl tam jestli tam něco není. Vytáhl dalekohled na kterém bylo něco napsáno

,,Došel si daleko, odvahu měj k oltáři pospichej " řekl Pope

,,K tomu kostelů co jsme viděli jak jsme sem jeli." Řekla jsem
Odjeli jsme. Ale Twinky uvízla ve vodě. JJ a Ki šli pro auto a naviak. My ostatní jsme tam zůstali.
Popea napadlo najít dřevo aby sme nadzvedli Twinky. A pomohla jsem jim. Bráchu pak napadl aligator. Vzala jsem nůž a dodala do něj a nechal ho. Ale pokousal ho. Sarah mu to šátkem co má okolo krku zavázala. Pak už přijeli.
VŠICHNI SE HADALI

,,Nechte toho už" Zaŕvala jsem

JJ pak řekl že už má jen nás a že prý pomohl tátovi nadobro z ostrova.
Po chvilce jsme vytáhli Twinky ven. A dojeli do kostela.

,,Takže tak Kříž má být tady." Řekla Ki

,,Jo" odpověděl Pope

,,kdybych byl kříž kam bych se schoval" zasmál se trochu John.

,,Ale tady nic moc není" řekla Sarah .

Zamyslel se Pope a uviděl na trámů velkej kříž. Ale byl jako kdyby že dřevěná. Pope tam ale chtěl vylézt.

,,Pope nelez tam" řekla jsem mu

,,Podejte mi pačidlo" řekl nám Pope a Sarah pro něj běžela.

,,On tam fakt je" řekl JOHN

,,To není možný"

Najednou Popea bodaly vosy a spadl naštěstí do měkkého protože jsme tam dali rychle podsedaky.
Málem na nás spadl ten KŘÍŽ. Ale stihli jsme to. Snažili jsme se ten kříž dát do auta ale Popeovi začlo být blbě a jeli   jsme sním   k JJo bratrankem. Naštěstí mu pomohl.

Už Jsem Zpátky Kde žijí příběhy. Začni objevovat