4.Bölüm;Benim Gücüm var..🥀

3 1 0
                                    

Gözümü açtığımda sığnağın önündeydim.
Sınağa girdim ve içindeki bütün ırklar resmen beni yıllardır tanıyormuş gibi bütün her şeyimi biliyorlardı..bu nasıl olabilirdi ki
Yanıma bir kadın geldi adının Adel oldunu ve burdaki eğitmenim oldunu ve hep benim yanımda olacağını söyledi"Merhaba,Mabel ben senin yeni eğitmenin olacağım normalde senin eyitimlerin beş yaşından itibaren başlaman lağzımdı ama ailen senin böyle büyümeni istemedi sana insan oldunu inandırdılar ama merak etme elimden geldiyince sana yardım edicem."dedi,ben ise sakin ve utangaç bir tavırla"Sana güvemeli miyim bilmiyorum ama içimde sana karşı bi güven var."dedim o ise bana gülmseyerek baktı hiçbirşey anlamamıştım ve Micheal benim buraya gelmemi istemişti ama kendisi daha henüz buraya gelmemişti bu yüzden biraz huzursuzdum ama yapacak hiçbirşeyim yoktu.
Adel beni dün girdiyim odaların dışında bambaşka bir odaya götürdü burası neresiydi hiçbirşey bilmiyordum burda bana ne yapıcaktı..beynimde birsürü soru vardı.
Odaya girdiyimizde çok şaşırmıştım çünki oda baya büyük ve birsürü koruma alanı vardı ve birsürü ışık odada mor ve mavi ışıklar yanıyordu ama neden aydınlık bir yerde ışık yanıyordu hayla kendi kendime sorgularken Adel konuşmaya başladı"İşte burda gücünü kontrol etmeyi ve nasıl kullanıcağını öğreniceksin ve bugün bu dersi ilk alışın daha öncesinde sanırım sadece kendini savunma ile ilgili ders aldın deyilmi?"diye sordu bende onun sorusuna cevap verdim"Evet sadece kendimi savunma dersi aldım ama gücümün olduğundan pek emin deyilim sadece istediyim yere gidebiliyorum sanırım şuan"dedim,adel ise hayla bana bakıyordu benim lafım bitince adel hemen konuşmaya başladı"Nedemek gücüm olduğuna inanmıyorum,sen bir yaşam meleğisin hiçbirimizde ölüm meleğinde bile senin güçlerin yok tabi ölüm meleğinin güçleride sende yok ama sen ve ölüm meleği yani Michael siz çok güçlüsünüz anladın mı beni?" Dedi ve o an bana bi cesaret gibi bir his geldi ve azcık sesimi yükselterek"Anladım bunu başarıcam!" Dedim o anda adel benim gözlerimin içine bakıyordu ve bana inandığını açıkca belli ediyodu...

Adel bana ne yapmam gerektiyini birbir anlatmıştı ve sonra beni bir başka yere geçip izlemeye başlamıştı ben ise hayla terdütlüydüm ya yapamasaydım ama yapmam gerekti üçe kadar saydım ve Adele bakmak için arkamı döndüğüm an yanında bir kişi daha vardı o kişi Michael dı o an bana biraz daha cesaret gelmişti çünki arkamda duran Michael ve Adel bana inanıyordu onları hayl kırıklığına uğratamazdım ve denedim

Bütün konsantirasyonumu gücüme ve içimdeki enerjiye odaklamıştım be bir kıvılcım gibi ama deyilde bir bir enerji gibi birşey vardı elimin tam üstünde ve rengi rengi ne sarı ne kırmızı ne mavi ne yeşil anlam veremediyim birşeydi ve adel arkamdan bana seslendi "eyer o enerji herhangibi bir şeye deyerse ya yakar yada dondurur baka bu senin ilk ve en kolay yaptığın gücün senin daha bilmediyin birçok gücüncar ama bunu yapabildiysen sen diyerlerinide yapmaya hazırsın."dedi o anda içimde bir tebessüm oluşmuştu mutluydum ama okadar fazla belli etmiyordum ikisininde gözlerinin içine bakarak sadece gülümsüyordum..

O anda anladımki ben gerçekten çok güçlü bir varlığım...

BEN GERÇEKTEN ÇOK GÜÇLÜYÜM...

BEN GERÇEKTEN ÇOK GÜÇLÜYÜM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KARANLIĞIN AYDINLANDIĞI GÜN🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin