13.Bölüm

3 0 0
                                    

Uyandığımda sabah olmuştu güneş ışıklarının gözüme yansımasıyla gözlerimi açtım, kalkıp hazırlandım ama hayla içimde bir huzursuzluk vardı ve bu yüzden biraz tedirgindim çok dikkatli davranıyordum. Aklıma kitabı alıp hayla okumadığım gelmişti bende okumaya karar vermiştim biraz hızlı bir karar olmuştu ama bunu yapmalıydım heran kitap çalınıcakmış gibi'me geliyordu buyüzden okuyup ezberlemek en iyisiydi, kitabı elime aldım ve sayfaları çevirmeye başladım bir sürü şey uazıyordu ben bunları nasıl ezberliycem diye düşünüyordum ama bir yerden başlamam lağzımdı çalışma masasına geçtim ve tam okuyacakken kapım çaldı ve bir anda Derek içeri geldi "Ne yapıyorsun bakalım:)" dedi ben biraz ürkmüştüm kapıyı çalar çalmaz girdiyi için benden cevap bekliyor gibiydi bende cevap verdim" Hiç kitabın elimde olduğunu bile bile hiç okumamıştım şimdi okıycam çünki heran elimden biri alacak gibi'me geliyor" dedim. Derek hemen heycanlı bir şekilde"Tamam ozaman bende seninle okuya bilirmiyim hem benim bildiyim çok iyi bir ezber büyüsüvar bu sayede okuduklarımızı unutmayız ve birimizin hafızası gider ve kitapa giderse diyer kişi ona yardım edebilir ne dersin?" Dedi bende ona cevap verdim"Kulağa hoşgeliyor peki gel ozaman" dedim sevinmiş gibiydi yanıma geldi ve sandalyeye oturdu ben kitabın sayfalarını çeviriyordum o ise fısıldadı ben sordum "Ne fısıldıyorsun öyle sen?" Dedim o bana baktı fısıldamasını bitirdikten sonra konuşmaya başladı "Ezber büyüsünü yaptım okadar" dedi.

Kitabı okumaya başladık birsürü büyü vardı ama hepsini hatırlıyordum bu Derek'in yaptığı büyü gerçekten işe yarıyordu buna sevinmiştim çünki bana yalan söykemiyordu yani şimdilik...

Kitabı ikimizde bitirmiştik herşey aklımızdaydı ben konuşmaya başladım"Teşekkürler bana yardım ettiyin için:)" dedim Derek de konuşmaya başladı "Sana yardım olsundiye deyil seni sevdiyim için sana yardım ediyorum seni korumak istiyorum;)" dedi biraz utanmıştım ama ne fayda yanaklarım kızarmıştı yanaklarımın kızardığını görünce Derek sadece güldü ve "Hadi antreman yapya nekadar gelişirsek okadar Michael'ı yenmemiz kolay olur" dedi onaylarcasına kafamı salladım ve antreman yapmaya gittik.
Antreman bitmişti çok yorulmuştum hemen yemek yiyip odama gittim ve duşumu aldıktan sonra hemen yatağa doğru ilerledim tam yatacakken yatağımın ucunda oturan ve çok sinorli olan Michael'ı gördüm ve bana bağirmaya başladı "SEN NASIL BÖYLE BIRŞEY YAPARSIN BEN SANA ONUN BIR İBLIS OLDUĞUNU SÖYLEDIM ULAN SEN BENI ÇILDIRTICAKMISIN LAN NEYSE TAMAM KITAP NERDE BANA ÖYLE SÖYLE KITAP NERDE MABEL!" diye bağırdı korkmuştum ve gözlerim dolmuştu hemen "DEREK DEREK YARDIM ET LÜTFEN DEREKK!!" diye bağırdım ve Michael bana daha çok sinirlendi ve biranda odamın kapısı açıldı ve kapıda Derek'i gördüm ve Michael'a doğru koştu ve ona bir yumruk atıp hemen ışınlama büyüsü yaptı ben gözüm dolmuş tu hemen Derek'e sarıldım ve beni yanlız bırakma dedim...

 Antreman bitmişti çok yorulmuştum hemen yemek yiyip odama gittim ve duşumu aldıktan sonra hemen yatağa doğru ilerledim tam yatacakken yatağımın ucunda oturan ve çok sinorli olan Michael'ı gördüm ve bana bağirmaya başladı "SEN NASIL BÖYLE BIRŞEY Y...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KARANLIĞIN AYDINLANDIĞI GÜN🥀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin