Selam,canlarım,şu 5 günde okuyucu sayısı 20'yi geçti ama beğeniler o sayıyı takip etmiyor.Ben de bunu görünce yeni bölümü paylaşıyım dedim hemen. sizlerle.Lütfen bu hikayeyi severek yazıyorum bana destek verirseniz sevinirim.Teodor'un ağzındanBana çarpan kızda kimdi öyle?
"Manyak,kıza sen çarptın.Yolun ortasında telefonla oynayan bendim dimi.Aslında biyolojik olarak benim ama asıl meselemiz o değil."
"Ah şu iç ses bi sussa,o da rahatlayacak,ben de.Bu iç ses insanda akılda bırakmıyor,yahu!Buraya neden geldiğimi anlatmayı unuttum size.Hemen anlatıyım neden burada olduğumu."
Ben Teodor Walker.27 yaşındayım.Kanada'da yaşıyorum.Meteroloji Mühendisi olduğum için buradayım.Hawai'de hava bazen aşırı derece sıcak oluyor.Ben de bunun nedenini araştırıyorum.Riley'in ağzından
Yerden kalktıktan sonra resepsiyona yöneldim ve yer ayırttığımı söleyerek,oda numaramı öğrenip,bellboya valizlerimi verip odama çıktım.
1 saat sonra...
Uyandığım zaman gözüm direk saate kaymıştı.Tam bir saattir televizyonun karşısında uyuyorum ve ben bunun farkına bile varmıyorum.Alkış bana!Halbuki ben kıyafetlerimi yerleştirip oteli gezicektim.Hala zamanım vardı zaten kıyafetlerimi sonra yerleştirsem de olur.Siyah bir şort ve üstünde "Young" yazan beyaz bir tişört giydim.Ve hafif bir makyaj yapıp kapıyı açmamla önümde resepsiyonda bana çarpan öküzü görmem bir oldu.Karşı odanın kapısından çıkıyordu.Beni görünce yamuk bir şekilde gülümsedi.
"Kalbimi o yamuk gülüşü ile kazanmaya çalışıyorsa çok yanılıyor."
Ama iç ses bunları da nerden çıkarıyosun şimdi.Daha adamın adını bile bilmiyorum bir kere.
"Bunu tatlı mı tatlı dört kelimeyle öğrenebilirsin;adınızı öğrenebilir miyim acaba?"
Çok akıllısın iç ses.Bunu daha önce ben niye düşünemedim acaba.Şu anda biri beni böyle görse beni deli zannederdi herhalde.Aslında bütün arkadaşlarım bana deli der-Charlie bile- ama sorun yok olduğum şeyi itiraz etmiyorum.
"Merhaba,adını bilmediğim resepsiyonda bana çarpan öküz."demiştim.Dediklerime ben bile inanmamıştım.
"Merhaba,ben Teodor.Tanıştığıma memnum oldum,adını bilmediğim kız."
Nedense kendimi cevap verme zorunluluğunda hissettiğim için bende adımı söyleyip,asansöre yöneldim.O beni takip etti ve beraber asansörü beklemeye başladık.
"Lanet olası asansör bir türlü gelmiyordu."
Sıkılmaya başladığımı farkettiğimde merdivenlere yöneldim.Ve onu orada yanlız bıraktım.İkişer ikişer inmeye başladım.Sonunda zemin kata indim.İndiğimde polisler bazı tatilcilerle konuşuyordu.Neden geldiklerini anlamam için yanlarına biraz daha yaklaştım.Konuştuklarını duyuyordum.Ama hiç bir şey anlamamıştım.Kaybolan eşyalar vardı ve nereye gittikleri hakkında bir fikirlerinin olmadığını duydum.Ama bazı görgü tanıklar eşyaları çalanları hem havada,hem suda,hem de kara da görmüştü.Bunlarda neyin nesiydi şimdi.Kafamı dinleyemeyecektim şu tatile geldiğim adada.Merakta içimi içten içe kemirmeye başlamıştı.
Ve karşımda Teodor öküzünü görmemle gözlerimi devirdim.Beni mi takip ediyordu bu muşmulat suratlı.Sıktı ama artık.Teodor'un ağzından
Aşağıya iner innez kahverengi gözlü cadı ile göz göze geldim.Ne büyük raslantı ama.Polisler yine otele doluşmuştu.Bu hafta kaçıncı.Herkes bıkmıştı şu pislik polislerden.Eğer vampirler- şafak vakti okuyunca etkisinde kurtulamıyor insan- gerçek olsaydı ve bir polis olsaydı,şu anda hapishaneyi boylamıştım.Ama neyse ki vampir diye bir şey yok.
Riley'in ağzından
"Çocuk belki senden hoşlandı nerden biliyorsun.Hemen önyargılı konuşma,bayan önyargılı davranmam diyip davranan."
Kapa çeneni eğer kapatmazsan başına geleceklerden ben sorumlu değilim.
Şu suçlular bulunsa da,bende tatilime devam etsem.
"Koyun can derdinde kasap et derdinde.Hanımefendinin düşüncelerine bak hele."
Yeter,yeter,yeter!Yeter bu kadar,daha kaç defa söylemem gerekiyor.Sana 2 saat boyunca susmanı öneriyorum yoksa ses tellerimi kendi ellerimle sökerim,anlaştık mı?
"Tamam,anlaştık.Susmazsam kendi sonunu kendi getirecek."
Oh be!Üzerimden koca bir yük kalktı.Kim demiş kötülük kötü diye.Bide onu bana sorun iyi mi,kötümü diye.
Bu kadar aklımda bir seneryo var ve ben buna göre hareket ediyorum.Çikolatalarım seviliyorsunuz bilin istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Ada
Mystery / ThrillerTatil yapmak için gelen iki kişi;Riley Miller ve Teodor Walker.Gittikleri adada her hafta bir şeyler oluyor. Oluyor da bunları kim yapıyordu? İşte maceraperest tatilcilerimiz bu sorunun peşindeler. Tüm hakları kangurumun kesesinde saklıdır. 10 Hazir...