1. bölüm

1.8K 179 48
                                    

Ay hellüüü çokkk heyecanlıyım ama bu akşama yetıstırmem lazımm o yüzden dırek geçiyorumm.

Yattığım yerden kapı çalması ile doğrulmuş ve yavaş adımlarla kapıya doğru adımlamaya başlamıştım, beni rahatsız edecek kimsem yoktu ki? Tek annem vardı oda peri olduğu için doğrudan evimin içine ışınlanabilirdi.

Düşünceleri bir kenara bırakıp kapıyı açtığımda kapıda dikilen iki tane gardiyan gördüm bir şey dememe fırsat vermeden konuşmaya başladılar.

"Kim kraliyet'inden;
Sayın oğlumuz kim taehyung'un prens kabulünü gerçekleştirmek için düzenlemiş olduğumuz organizasyon'a bütün herkes davetlidir, sizi  yarın aramızda görmek bizi mutlu eder.
                                            

                                                 Kim Kraliyeti."

Duymuş olduğum davet ile şok geçirmiştim, bir şey diyememiştim. Gardiyanlar ise duyurusunu yaptıktan sonra bir şey dememi beklemeden uzaklaşmışlardı çoktan... Ardından başımı yukarı doğru kaldırdığımda tam anneme sesleneceğim sırada önümde birden belirmişti,

"Anne-"
"Duydum oğlum.. Sen gitmek istiyor musun?" Biraz düşündükten sonra başımı aşağı yukarı salladım
"Evet anne gitmek istiyorum"

...

"Offf nerede bu eldiven yaa?!" Neredeyse bütün evi aradım ama eldivenimi bulamıyordum ve balonun başlamasına 1 saat var!! En son elbisemle koltuğa oturup dikkatlice düşünmeye başladım nereye koyduğumu hatırlamak için bütün zihnimi boşaltıp sadece eldivene odaklanmıştım nereye koymuş olabilirim diye, ardından tavşanım bacağıma asılıp çekiştirmeye başladı.
"Tonton bekle bir ya lütf- ELDİVENİM!?"
tontona döndüğümde küçük dişleri ile eldivenimi tuttuğunu gördüm hızlıca ağzından alıp tek tek ellerime geçirdikten sonra tonton'u kucağıma aldım.

(Bu şekilde olduğunu düşünün🤭)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu şekilde olduğunu düşünün🤭)

"Teşekkürler tonton çok teşekkür ederimm senin sayende baloya yetişiceğimm" Tonton'un başına öpücük kondurarak çıkacağım sırada annemden bir ses geldi "oğlum gece yarısından önce evde olmalısın çünkü masken gece yarısında yüzünden düşücek  ve yavaş yavaş sana yaptığım büyünün etkisi geçecek aksi takdirde gece yarısından önce evde olmazsan herkes senin kim olduğunu öğrenecek ve güçlerini kontrol edemediğin için seninle kolayca uğraşacaklardır." Annemin dediklerini onaylayıp ayakkabılarımı giyip evden çıktım. Evimden biraz ilerledikten sonra taksi çevirmek zorunda kaldım, çünkü elbisem kirlenebilirdi,

"Ahjussi, kim kraliyet'ine sürer misin?"
"Sende mi baloya gidiyorsun evladım?"
"Evet ahjussi"
Geçen gergin dakikalar sonunda şatonun önüne gelebilmiştim, aman tanrım burası çok büyük ve göz alıcıydı yavaş adımlarla şato'ya doğru ilerken etrafı süzmeyi unutmuyordum tabii.

Şato girişine geldiğimde iki tane koruma bana bakıyordu onların önünde hemen eğilip içeriye doğru adımlamaya başladım, içeriside dışarı kadar güzel olmuştu. Renkli içecekler, meyveler, kekler, pastalar... Cidden ağız sulandıracak şeyler vardı burada. İlerledikten sonra etrafta herkese içecek ikram eden garsonlar, prensi etkilemeye çalışan kızlar ve erkekler, ve bütün gözleri üstüne çeken prens kim Taehyung... Oh O cidden çok yakışıklıydı, ortada durup ona bakarken gözlerini aniden bana çevirip beni süzmeye başladı.

Aniden ışıklar kapandı ve hafif loş bir ışık açıldı arka planda çalan hoş bir müzik ile ortam muazzam görünüyordu. Herkes sırayla köşeye geçip Prens'in kiminle dans edeceğini merak ediyordu.

Yazardan;
Küçük olan yerinden kımıldayamazken herkes sırayla yerine geçmiş Prens'in kimin seçeceğini merak ediyordu, prens ise yavaş adımlarla tahtından iniyor ve gözlerini manyak derecede güzel olan omegadan çekemiyordu, yavaş adımlarla omeganın önüne gidip elini tutarak nazik bir öpücük kondurmuş ardından omega ile dans moduna geçmişler idi. Bu esnada gözlerini birbirinden asla ayırmadılar, yavaş adımlarla birlikte dans'larına Başlamişlardi, prens omega'ya sanki kırılacak bir eşyaymış gibi davranıyor ve incinmesini önlüyordu, ikili birbirlerinin gözlerine dalıp gitmişlerdi, ne kadar zaman dans ettiklerini bilmiyorlardı her şey sorunsuz ilerliyordu, ta ki jeongguk başını çevirip saate bakana kadar omeganın başından aşağı kaynar sular dökülmüş gibiydi, çünkü gece yarısına yarım saat vardı...











Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


HELLOOOĞĞĞ UFF İLK DEFA BİR FİC YAZIYORUM VE UMARIM GÜZEL OLMUŞTUR.

Bu arada jeongguk'un eve dönmeden gelmesi gerek çünkü jeongguk fazlasıyla güzel olduğu için neredeyse herkes onu tanıyor ve onunla evlenmek istiyor 😭😭💗🐥
Her neyse diğer yeni bölümde görüşmek üzere taekook ile kalıınnn.

Cinderella • taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin