הייי
מה נשמע???
תצביעו כפרות
בכל מקרה נעשה רענון מהפרק הקודםהיונג'ין:
אחריי שרצתי לומר להאן הלכנו אל האזור של הספות
שם פליקס היה, רציתי לרוץ אליו לחבק אותו ולא לעזוב!
אבל לא עשיתי את זה, במקום זאת סימנתי לו את המספר שתיים, כמו בבית ספר שצריך ללכת לשירותים.
הוא הנהן ופנה אל לי, אני הלכתי לשירותים וחיכיתי לופליקס:
הייתי חייב למצוא דרך להגיע אל השירותים, הבטתי אל לי מצד אחד, ואל הגבר השני שישב לידי מהצד השני, חשבתי על איך לפעול.
הסתובבתי חזרה אל לי, הבטתי בעיניו והוא ישר את מבטו אליי.
״אמ- בייבי, אני- יכול ללכת לשירותים?״ גמגמתי, רציתי להראות תמים, כיאלו כלום לא קורה.
״ברור״ לי אמר וליטף את השיער שלי, הוא הסתכל על הגבר שישב לידי, עמד לו, הוא התחרמן עלי, עלי, איך זה הגיוני?!
״אתה יכול אותו אם אתה רוצה״ לי אמר, הוא המשיך להתרברב ואני החלטתי לקום אל השירותים״אא אא״ לי החזיק בידי, הסתובבתי וראיתי אותו מניד בראשו לשלילה.
״תרצה את קאי, ואני אתן לך ללכת״ לי אמר, נאנחתי והתיישבתי על הספה.
לי הסתכל עליי במבט מאיים, הבנתי שאני חייב לעשות משהו.
קאי דחף אותי עליו, כמעט ישבתי על זקפתו, ליטפתי אותה עם ידי בזמן שביד השניה סידרתי את שערי״אתה לא מעדיף לקחת את זה לשירותים?״ שאלתי אותו ולחצתי על זקפתו.
הוא הסתכל עליי והנהן.
הוא הרים אותי כמו קואלה, לא מנתק את שפתיו משפתיי, מושך בשיערותי
״who is a good girl now?" הוא שאל כשנכנסו לאזור השירותים, השירותים היו ריקים, לא היונג'ין ולא האן היו שם
״I-am, I am"מלמלתי בתשוקה
קאי נעל את השירותים עצמם, כך שאף אחד לא יכל להכנס לאזור הזה בכלל
״יופי, עכשיו, תתפשט.״ הוא ציווה, כל גופי רעד, לא רציתי לעשות זאת
״אני-אני חייב?״ קולי רעד, וליבי דפק בחוזקה.
״אם אתה לא רוצה שאני אפשיט אותך אתה יכול להפשיט את עצמך״ הוא מלמל והרים את ראשי בידו.עשיתי כפי שאמר, הורדתי את החולצה, ודמעות התחילו לזלוג במורד פניי ״אלה דמעות?״ קאי שאל, הוא לקח צעד אליי, מקרב אותי אליו ביד אחת, לא התנגדתי, לקחתי צעד לכיוונו. הוא חפן את האגן שלי בידו השנייה. ״ל-לא״ גמגמתי במבוכה.
״יופי״ הוא אמר והתחיל ללכת סביבי, נשמתי נשימה עמוקה, מנסה להסדיר את נשמתי.
״now be a good boy and call me daddy"הוא אמר, נגעלתי מהמחשבה הזאת
״yes daddy" לא רציתי שיקרה מדהו רע אז צייתתי לו.
״יופי, עכשיו החצאית הסקסית הזאת לא תוריד את עצמה״ אמר בזמן שהוריד את המכנס שלו, ״מ-מה אתה תעשה לי?״ שאלתי אותו בחשש ״מה שבאלי״ אמר עם חיוך ערמומי.״פליקס!!???!!!״ שמעתי
היונג'ין:
לפני שהצלחתי להכנס אל השירותים לחכות לפליקס, הדלת הייתה נעולה, לא לתא אחד, אלא לכל השירותים.
ניסיתי לחפש אצל אחת מהבנות סיכת ביטחון ולבסוף מצאתי.
לא ראיתי את פליקס באזור, הנחתי שעדיין הוא לא יכל ללכת.
YOU ARE READING
VENOM (hyunlix)
Romance״אהבה היא כמו ארס היא יכולה להרוג אותך״ ליי יונגבוק או כמו שחברים קוראים לו פליקס הוא ילד רגיל בן 17 מסיאול פליקס ניצל כל רגע מהחיים שלו הוא הלך למסיבות השתכר המון ופשוט חיי את החיים המוטו שלו היה ״פשוט תחיו את החיים אל תחשבו הרבה״ ... אבל ה...