2.Bölüm

35 1 0
                                    

                                         'Siz hiç yalan söyleyip , aşığınıza kaçtınız mı ? '

Saat 8'e geliyordu ve hazırlanmam bitmişti artık evden çıkmam lazımdı cebimdeki telefonu çıkartıp efeye bir mesaj atmam lazımdı, hemen telefonu çıkartıp ona mesaj çektim.

-Selam ben hazırım okulun oraya gelebilirsin bende şimdi çıkıyorum.

"İki dakika geçmeden efeden mesaj geldi , ekranda falan mı bekliyordu?"

-Tamam bebeğim geliyorum.

"Ne? Bebeğim mi , bebek bebeğim derken neydi bu şimdi?"

Tam evden çıkacakken annem bir anda seslendi...

-Nereye yemek yemeden mi gideceksin?

-Aa anne orda yerim ya olmaz mı ?

-Hayır aç ,aç çıkma karnın ağrıyor sonra

'Ee ne yapacaktım ne dicektim şimdi efeye?'

-Tamam anne tamam geliyorum.
'Neyse hızlı olmaya çalışacağım.' hemen cebimdeki telefonu çıkarttım ve efeye bir mesaj çektim

-Şey eğer evden çıkmadıysan bir 10 dakika sonra çıksan olur mu ?

'Ve yine her zaman ki gibi hızlı bir yanıt geldi efeden'

-Aslında çıktım ama senin için yavaş geleceğim ? dedi efe .
-Teşekkür ederim gerçekten özür dilerim bir anlık işim çıktı da

'İş mi ne işi kızım salak mısın? Bir yemek yiyeceksin sonuçta abartmasan mı deyiverdi iç sesim.'


-Sorun değil canım rahatına bak tam vaktinde orda olacağım görüşürüz.
-Tamam bende tam vaktinde ordayım görüşürüz canım.


'Nee? Kızım ne dedin öyle "canım" falan dedin'

' Ya iç ses of bir anlıktı hem oda bana dedi ne olacak boş versene.'

Ve evet yemek yenildi gitme vakti geldi yani "kaçmak"

Ben yemek yerken annem alt kata yengeme inmişti yani bu demek oluyor ki sevgili okurum

güzelce kaçabilirim aşığıma evin arka yolundan okul tarafına doğru ilerlediğim sırada efeyi aradım ve hangi araçtasın sorusunu sorduğum sırada, onu görebilmem için farlarını açmıştı ona doğru ilerledim ve kapıyı açıp içeri girdim, birbirimizi görünce susmuştuk selamlaşmayı bile unutmuştuk resmen o sırada efenin gözleri gözlerimle buluştu bana "çok güzelsin" der gibi gözleri parlıyordu . Sonra ben birden toparlandım ve selamlaştık ikimizde kıkırdıyorduk o sırada ben emniyet kemerimi takmaya yöneldim efede müzik açmayla uğraşıyordu.

Efe müziği açmıştı çalan şarkı "Velet-Aşk Sadece Anlayana" şarkısı çalıyordu. O an efeye döndüm ve ben bu,

Şarkıyı biliyorum dedim çok güzel bir şarkı diyerek önüme döndüm, efe birkaç dakika konuşmamıştı sonra

Birden bana dönüp şunu dedi; 

-Bu şarkıyı bilerek açtım zey bende seviyorum gelirken de dinliyordum.

dedi ve önüne döndü festivale doğru çoktan yol almıştık, giderken aniden şarkının sözleri bilinçsizce ağzımdan çıkmaya başladı ve o sırada efede benle birlikte söylenmeye yeltenmişti. İnanılır gibi değildi ama birbirimize bakarak söylüyorduk ve aramızda gülüşüyorduk...

YAĞMUR DAMLASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin